Találatok a következő kifejezésre: Yasminelle fogamzásgátlót és egy hetit (4 db)

Yasminelle fogamzásgátlót szedek és egy hetit bevettem de a másik hetit nem jól kezdtem el mert nem a nyíl irányába haladtam, így nem jó csíkot kezdtem el szedni. Ez baj?

Legjobb válasz: Ne izgulj ez nem probléma, mindegyikben ugyanaz a hatóanyag / legalábbis szerintem/ a nyiilazás és a napok azért van h tudd bevetted e már azon a napon, sztem nem elsz belõle gond de legközelebb azért figyelj

Ne izgulj ez nem probléma, mindegyikben ugyanaz a hatóanyag / legalábbis szerintem/ a nyiilazás és a napok azért van h tudd bevetted e már azon a napon, sztem nem elsz belõle gond de legközelebb azért figyelj
A kérdező hozzászólása: köszi
Én is ezt a gyógyszert szedem!Jónak tartom! Semmi baj, a lényeg, hogy minden nap vegyél be. A rajta lévõ nyilak, a napok neve arra kell, hogy tudd ellenõrizni bevette-e már a gyógyszert. Petranova

Lehetek terhes? Yasminelle fogamzásgátlót szedek, és kiegészítésként óvszert is használunk. Kb 3 hete voltam utoljára együtt a barátommal, rá egy hétre antibiotikumot kellett szednem, majd rá egy héttel kb. kihagytam egy tablettát.

Amit másnap bevettem az utolsóval együtt, mert kezd?dött a 7 napos szünetem.Hülye voltam és nem követtem a tablettán lév? utasítást, mert nem akartam, hogy összekeveredjen a ciklusom, vagy köztes vérzésem legyen, mert biztos voltam benne, hogy nem lehetek terhes. Most viszont nem jött meg, és nem tudom azért mert mégis felborult a hormonháztartásom vagy mégis lehetek terhes? Hisz 3 hete voltam együtt a barátommal, azel?tt rendesen szedtem a tabit.

Legjobb válasz: Ezt most komolyan kérdezed?? Ha 3 hete nem voltatok együtt, és akkor még rendesen szedted, akkor semmi baj nem lehet... Ne idegeskedj, és egybõl meg fog jönni.

Ezt most komolyan kérdezed?? Ha 3 hete nem voltatok együtt, és akkor még rendesen szedted, akkor semmi baj nem lehet... Ne idegeskedj, és egybõl meg fog jönni.
A kérdező hozzászólása: Én is pontosan így gondoltam, de már 4 napja abba hagytam, és hétfõig legkésõbb mindig megjött. Épp ezt a megnyugtatást vártam.:) köszi
Amennyiben az antibiotikum alatt és után 1 héttel óvszert is használtatok, nem lehet gond. Ha nem jön meg, tesztelj!
Nem lehetsz terhes... hiszen akkor még a tabletta is hatott, és még gumi is volt. Az, hogy késõbb antibiotikumot szedsz és esetleg kihagysz egy szemet nem befolyásolja a teherbeesést visszafele.
A kérdező hozzászólása: Nem jott meg, nagyon pici barnás valami volt.Ma csinaltam tesztet, és nem volt egyértelmu.Nem lett vastag eros masodik vonal.De halvanynak latom...

Tisztelt Doktor úr! 19 éves lány vagyok. Több mint 2 éve szedek fogamzásgátlót (Yasminelle) és rendszeresen élek nemi életet, ami heti 2-4 alkalom. Minden nagyon szép és jó, csak egy kis apró dolog van, ami az együttléteket elrontja. Ez pedig nem más, hog

Tisztelt Doktor úr! 19 éves lány vagyok. Több mint 2 éve szedek fogamzásgátlót (Yasminelle) és rendszeresen élek nemi életet, ami heti 2-4 alkalom. Minden nagyon szép és jó, csak egy kis apró dolog van, ami az együttléteket elrontja. Ez pedig nem más, hogy minden közösülés után fáj a hüvelyem. Annak ellenére is, hogy úgy érzem elég nedves vagyok, mert aktus közben nem, csak utána fáj. Mi lehet az oka? Válaszát előre is köszönöm. Üdv, N

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A fájdalom okáról sajnos így nem tudok nyilatkozni, első lépésben javaslok egy vizsgálatot, az esetleges szervi probléma kizárása céljából. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A fájdalom okáról sajnos így nem tudok nyilatkozni, első lépésben javaslok egy vizsgálatot, az esetleges szervi probléma kizárása céljából. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor úr! 19 éves lány vagyok. Több mint 2 éve szedek fogamzásgátlót (Yasminelle) és rendszeresen élek nemi életet, ami heti 2-4 alkalom. Minden nagyon szép és jó, csak egy kis apró dolog van, ami az együttléteket elrontja. Ez pedig nem más, hog

Tisztelt Doktor úr! 19 éves lány vagyok. Több mint 2 éve szedek fogamzásgátlót (Yasminelle) és rendszeresen élek nemi életet, ami heti 2-4 alkalom. Minden nagyon szép és jó, csak egy kis apró dolog van, ami az együttléteket elrontja. Ez pedig nem más, hogy minden közösülés után fáj a hüvelyem. Annak ellenére is, hogy úgy érzem elég nedves vagyok, mert aktus közben nem, csak utána fáj. Mi lehet az oka? Válaszát előre is köszönöm. Üdv, N

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A fájdalom okáról sajnos így nem tudok nyilatkozni, első lépésben javaslok egy vizsgálatot, az esetleges szervi probléma kizárása céljából. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A fájdalom okáról sajnos így nem tudok nyilatkozni, első lépésben javaslok egy vizsgálatot, az esetleges szervi probléma kizárása céljából. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!