Találatok a következő kifejezésre: Visszér csak lábakon (6 db)

Visszér csak lábon lehet?

Legjobb válasz: nem, de a visszerek döntõ többsége ott alakul ki.

nem, de a visszerek döntõ többsége ott alakul ki.

Miért van az, hogy a lábamon (főleg ott, meg a vádlimon mostanában a jobb lábamon eléggé) néha látszódnak a kék erek? Nem az, hogy 'kint vannak' (visszér), csak látszódnak . Aztán pedig eltűnik. Mitől van ez?

Fehér a b?röm lehet ett?l. De másnak is fehér a b?re , és annak meg nem szokott látszódni legalábbis volt ilyen is:S

Legjobb válasz: Lehet megerõltetéstõl,de nem árt figyelni rá.A magassarkú cipõk sem tesznek jót minden súly a lábra korlátozódik így feszül.Tornáztasd.

Lehet megerõltetéstõl, de nem árt figyelni rá.A magassarkú cipõk sem tesznek jót minden súly a lábra korlátozódik így feszül.Tornáztasd.

Miért van az, hogy a lábamon (főleg ott, meg a vádlimon mostanában a jobb lábamon eléggé) néha látszódnak a kék erek? Nem az, hogy 'kint vannak' (visszér), csak látszódnak . Aztán pedig eltűnik. Mitől van ez?

Fehér a b?röm lehet ett?l. De másnak is fehér a b?re , és annak meg nem szokott látszódni legalábbis volt ilyen is:S

Legjobb válasz: Szedjél 2-3ezer mg C-vitamint naponta

Szedjél 2-3ezer mg C-vitamint naponta
A kérdező hozzászólása: valamilyen C- vitaminos tablettát mostanában szoktam szedni , belekell áztatni a vízbe... de miért szedjek? attól nem fog látszódni?


Visszér csak a lábakon lehet?

A héten vettem észre a nemi szervemen egy ér jobban látszik mintha viszerem lenne!Nagyon megijedtem de nem fáj,nem ég csak furcsa hogy ott van!26 hetes kismama!

Legjobb válasz: Szia! Ott is lehet, nekem a fiammal volt:( A vége felé már nagyon fájt, állni is alig bírtam...-szülés után azonban elmúlt. Remélem Neked nem lesz ennyire "súlyos".

Szia! Ott is lehet, nekem a fiammal volt:( A vége felé már nagyon fájt, állni is alig bírtam...-szülés után azonban elmúlt. Remélem Neked nem lesz ennyire "súlyos".
Lehet ott is, de szólj az orvosodnak, mert szüléskor elpattanhat, jobban kell figyelni rá!

2 hónapja félbe kellett hagynom a Belara szedését, mert visszerek jöttek elő a lábamon. Azóta 2-szer jött meg, de csak 1-2 napig tartott (ált 6 napig szokott) Normális dolog ez? Mennyi idő még visszaáll a szervezetem? Összesen 2 hétig szedtem csak!

Legjobb válasz: ui.: persze, hogy abbahagyatta veled azonnal a dokid a belarát, hát trombózist is lehet kapni a fogamzásgálóktól, és ha már a visszereket is elõhozta, ki tudja még mit csinál az erekkel..

ui.: persze, hogy abbahagyatta veled azonnal a dokid a belarát, hát trombózist is lehet kapni a fogamzásgálóktól, és ha már a visszereket is elõhozta, ki tudja még mit csinál az erekkel..
Hát szerintem ez a baj, hogy 2 hétig szedted és nem szedted végig a levelet. Szerintem attól megzavarodott a hormonháztartásod.
A doki azt mondta, hogy 2 hét után csak úgy hagyd abba a szedését? Ilyet sem hallottam még... Teljesen összezavartad ezzel a hormonháztartásod, kell még egy pár hónap még teljesen visszaáll a régibe.
A kérdező hozzászólása: Igen, azt mondta, azonnal hagyjam abba, ne is szedjem végig!
nekem is visszeres lett a lábam a belarától, meg még pluszba 4 hónap alatt 12 kiló jött fel rám tõle, és tiszta depis lettem tõle! a te dokid legalább foglalkozott veled, mert az enyém csak azt hajtogatta, hogy várjunk, amíg hozzászokik a szervezetem! (persze, várjunk, mert õ jó kis jutalákot kap ezután a termék után, azért írják fel most sokaknak)azzal etetett, hogy ettõl nem lehet hízni, mert alacsony hormontartalmú. 4 hónap után elmentem egy másik dokihoz, ki volt akadva teljesen, azonnal váltanom kellett, most yasminellét szedek.ez a doki azt mondta, hogy hülyeség, hogy a belara alacsony hormontartalmú, nem új gyógyszer az, csaj újra felkapták.. a lábam még a mai napig fáj néha, a visszerek is megvannak, a kilókból viszont 6 lement semmiféle mozgás nélkül.. sztem te is keress fel egy másik dokit is, kérdezd meg a véleményét, hátha tud valami okosat mondani. sok szerencsét!

Honnan tudom hogy a lábamon (combomon) visszér van vagy csak simán vékony a bőröm és az ér látszik? !

nem tudom hogy ez visszér e vagy az erek látszanak nagyon ki, fájni nem fáj, de egy supermarketbe dolgozok és ott mindenki azzal jön hogy majd visszeres lesz a lábam ett?l a munkától. igaz ez? másfél éve dolgozom ott!

Legjobb válasz: Így látatlanban ezt nehéz eldönteni, de viiszerek többnyire a láb térd alatti részén kezdenek jelentkezni. Ettõl függetlenül nem ártana a lábaddal többet törõdni. Hideg-meleg váltó lábfürdõ,(ön)masszázs,

Így látatlanban ezt nehéz eldönteni, de viiszerek többnyire a láb térd alatti részén kezdenek jelentkezni. Ettõl függetlenül nem ártana a lábaddal többet törõdni. Hideg-meleg váltó lábfürdõ, (ön)masszázs,
A kérdező hozzászólása: köszönöm azért! a váltófürdõt megfogadom!


Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!