Találatok a következő kifejezésre: Vettem canesten nagyon nehezen tudtam berakni (1 db)

Vettem canesten kombit. nagyon nehezen tudtam berakni tagnap a kupot. mitől van? és hogy lehet megtudni jol csináltam e, ?

Legjobb válasz: Ha a kup felkerült a hüvelyedbe, akkor jól csináltad. Minél mélyebbre kell fetenni, ameddig csak tudod. Ha az ujjaddal teszed fel, akkor amíg elér az ujjad, ha az apilikátorral, akkor azzal is addig, amíg csak már nem tudod feljebb tenni. Lehet, nem volt jó a testtartásod, izgultál, feszült a hüvelyed. De ennek akkor is könnyen fel kéne mennie. Éjjel kifolyt belõled a kup maradéka? Mert ha nem, menj el dokihoz. Én egy kuppal jártam úgy, hogy feltettem, semmi nem jött ki. Másnap megint feltettem egyet, abból sem jött ki semmi, és a harmadikat már nem tudtam feltenni, mert "összenõttem".-) meg is iyledtem nagyon, de valamért nekem nem volt jó az a kup, és nem úgy szívódott fel,a hogy kellet volna, és a rostanyag felhalmozódott a hüvelyemben,e z okozta a gondot. Alig tudtam kikaparni. Szóval ha nemmegy, inkább mutasd meg magad dokinak.

Ha a kup felkerült a hüvelyedbe, akkor jól csináltad. Minél mélyebbre kell fetenni, ameddig csak tudod. Ha az ujjaddal teszed fel, akkor amíg elér az ujjad, ha az apilikátorral, akkor azzal is addig, amíg csak már nem tudod feljebb tenni. Lehet, nem volt jó a testtartásod, izgultál, feszült a hüvelyed. De ennek akkor is könnyen fel kéne mennie. Éjjel kifolyt belõled a kup maradéka? Mert ha nem, menj el dokihoz. Én egy kuppal jártam úgy, hogy feltettem, semmi nem jött ki. Másnap megint feltettem egyet, abból sem jött ki semmi, és a harmadikat már nem tudtam feltenni, mert "összenõttem".-) meg is iyledtem nagyon, de valamért nekem nem volt jó az a kup, és nem úgy szívódott fel, a hogy kellet volna, és a rostanyag felhalmozódott a hüvelyemben, e z okozta a gondot. Alig tudtam kikaparni. Szóval ha nemmegy, inkább mutasd meg magad dokinak.
szerintem attól lehet hogy vagy száraz volt éppen a hüvelyed belseje, vagy rossz irányba toltad, vagy az elõzõ hozzászóló irása hogy rossz testtartásod volt. Én egyébként ülve csináltam és semmi baj nem volt a felhelyezéssel. Megtudni meg onnan fogod hogy 3 nap múlva lessz még vagy sem.Az elõzõ válaszólónak válaszolva, ha bennt maradna esetleg tényleg a tabletta, akkor nem muszály feltétlenûl dokihoz menni, mert az amúgy is kellemetlen, inkább vegyél intim zuhanyt és az kimos mindent, 100%-ig.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor úr! Femara tablettát szedek. A menstruációm a kezelés megkezdése előtt 3 évvel abbamaradt. Másfél évnyi kúra után, a héten megjött a menstruációm, és nem gyengén. Mit tanácsol?

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem az lenne, hogy a Lándzsás útifű köhögés elleni szirup, befolyásolja-e a fogamzásgátló (Jangee) hatását? Köszönettel!

1

Tisztelt Doktor Úr! A menstruációm előtt vagyok, székletürítés alkalmával a hüvelyemből friss vér távozott, a de menzeszem nem jött meg, a vérzés elmúlt. Nagyon megijedtem. Mi lehet ennek az oka? Kati

1

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsg

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsgálaton kisebb miómát találtak, hormonvizsgálati eredményeim nőgyógyászom szerint rendben vannak. Én mégis aggódom. Edina

1

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetsé

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetséges-e, hogy nőgyógyászati probléma áll a háttérben, mert legutóbb gombával kezeltek, de a felfázásos tünetek nem szűntek meg. Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizál

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizált fibroadenomák újra növekedni kezdtek. Lehet-e összefüggés a kettő között? Van-e olyan megoldás, ami jó a hőhullámok ellen, viszont nem burjánzik a jóindulatú daganat, ami lassan olyan méretű, melyet már műteni kellene. Évekkel ezelőtt már volt műtétem, de sajnos visszanőtt. Ez normális? Köszönettel: Dóra

1

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdése

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdésem az lenne, hogy ezektől a tablettáktól nem jön meg a menzeszem? Ugyanis március 10.-én menstruáltam utoljára. Ha a tabletta szedése alatt megjön, mit tegyek? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményr

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményre. 48 éves vagyok. Esetleg befolyásolja-e a többszöri műtét? Mit tanácsol Doktor úr? Köszönettel Sz.-né

1

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafuco

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafucort krémet tanácsolta nekem, hogy azt használjam! Válaszát és a segítségét nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még ro

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még rosszabb lett a közérzetem. Egy éve loop-conisatiot végeztek nálam. A napokban voltam Cytologiai vizsgálaton, elmondtam a panaszaimat, és hogy miket szedtem már eddig. Először a Doktor úr is a Remifemin plust ajánlotta, majd a Ladybon szedését javasolta. Szeretném a Doktor úr véleményét is kikérni, mert úgy olvastam, egy hormonpótló kezelésről van szó. Bővebb felvilágosítást nem kaptam róla. A hormonpotló kezelésről sok jót nem hallottam. Válaszát előre is köszönöm! Kata

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!