Találatok a következő kifejezésre: Vajon most e hogy bekavartam a gyógyszerral (1 db)

Vajon most megjön e hogy bekavartam a gyógyszerral?

máj.20.án megjött rendesen a mensim,rá egy hétre jóval kevessebb de megint megjött,5 napig.Fehér folyásom van 3-4 napja de ma kellene megjönnie.bevettem ma egy szem norcolut gyógyszert de megbántam úgyhogy nem veszek be többet.

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Valóban hibát követett, el mikor norcolutot szedett be, mivel amennyire hasznos tud lennei, annyira káros is. Ha megjön a mensese, és elmúlik netán 1-2 nap múlva ismét jelentkezik, az nem túl nagy probléma. Az ilyen, illetve hasonló problémákat (rendellenességet) több dolog is elõidézheti. Pl: Stressz, hormon zavarok, stb... Tenni nem kell semmit, mivel az ilyen problémák 98%-ban megoldódnak maguktól is, hiszen csak átmeneti zavarról beszélünk. Az úgynevezett folyás is természetes, csak arra kell figyelni, hogy egy hosszabb, és rövidebb ciklus között levõ együttlét könnyen terhességhez vezethet. Dr.Bóday

Tisztelt Hölgyem! Valóban hibát követett, el mikor norcolutot szedett be, mivel amennyire hasznos tud lennei, annyira káros is. Ha megjön a mensese, és elmúlik netán 1-2 nap múlva ismét jelentkezik, az nem túl nagy probléma. Az ilyen, illetve hasonló problémákat (rendellenességet) több dolog is elõidézheti. Pl: Stressz, hormon zavarok, stb... Tenni nem kell semmit, mivel az ilyen problémák 98%-ban megoldódnak maguktól is, hiszen csak átmeneti zavarról beszélünk. Az úgynevezett folyás is természetes, csak arra kell figyelni, hogy egy hosszabb, és rövidebb ciklus között levõ együttlét könnyen terhességhez vezethet. Dr.Bóday

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Tegnap és tegnapelőtt inszeminációm volt. Az ágyunkon mágneses derékaljon alszunk. 1, Ez a két éjszaka a mágneses derékaljon befolyásolja a teherbeesés esélyét? 2, Mit tanácsol? Alhatok rajta, vagy ez veszélyes? Köszönettel, Anna

Tisztelt Doktor Úr! Tegnap és tegnapelőtt inszeminációm volt. Az ágyunkon mágneses derékaljon alszunk. 1, Ez a két éjszaka a mágneses derékaljon befolyásolja a teherbeesés esélyét? 2, Mit tanácsol? Alhatok rajta, vagy ez veszélyes? Köszönettel, Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! A biciklizés milyen hatással van a beágyazódásra? Megakadályozhatja? Mit tanácsol? Válaszát köszönöm, A.

1

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellen

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellene jönnie? Bárkinek jó ez, hogy kell szedni? Hátha segítene! Válaszát előre is köszönöm :Gyöngyi

1

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy a Nuvaring hüvelygyűrű mellett alkalmazhazó-e a Vitagyn C krém? Köszönettel, Andrea.

1

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna a

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna ajánlani valami hatásos módszert? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell! Köszönöm a válaszát! Tisztelettel: Krisztina

1

Tisztelt Doktor Úr. Szeretném megkérdezni önt, hogy méhkivétel és hüvelyplasztika után, három héttel lehetséges a hövelykrémek és kúpok használata, viszketést érzek sajnos, mióta hazajöttem a korházból. Köszönettel. Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston szedése? Köszönettel: V.

1

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, m

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, mert elviselhetetlenek. Utóbb hormonkezelést is adtak (52 éves vagyok), de a kúp (Ortho-Gynest) még elviselhetetlenebb panaszokat vált ki. Most már csak álomba tudom sírni magam, és attól tartok, nincs segítség. Nagyon sok pénzt kiadtam, de egyre drágább gyógyszereket adnak, és semmi hatásuk nincs. A Candidatól nem lehet szabadulni?

1

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor is tapasztaltam már/ Köszönettel, Klaudia

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!