Találatok a következő kifejezésre: Vaginában a falon (1 db)

Vaginában a felső falon egy kis gumó normális?

Barátn?m nevében írok, mert nem jut géphez, tehát ki van aakdva, emrt tablettát szedett és fél, hog ynem hatott, mert most hagyta abba mivel mint kiderült gyomorfekélyt okozott neki (lindinette 20). És most attól fél, hogy nem is hatott.

Legjobb válasz: :)) Az valóban a G pont lehet. Kizárt, hogy a terhesség jele. Attól, hogy mellékhatásként gyomorfekélyt okozott a tabletta (?) attól még a hormontartalma hatott. Nem valószínû, hogy terhes lett.

:) ) Az valóban a G pont lehet. Kizárt, hogy a terhesség jele. Attól, hogy mellékhatásként gyomorfekélyt okozott a tabletta (?) attól még a hormontartalma hatott. Nem valószínû, hogy terhes lett.
lehet hogy nõ ki a farka!
Szerintem nézessétek meg, mert a G-pont a vagina bejáratától kb. 3-4 cm-re van, nem pedig fent! Nehezen hiszem, hogy a bnõd G-pontja annyira fent van, és utána még 10 centi a hüvelye.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Kedves Zoltán, tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok, kb. 1.5 éve szedek Trisequens tablettát (korai menopauza miatt). Jó ideje alvás közben mindig leizzadok, nappal nem állandó az izzadásom, de nagyon nehezen viselem a meleget. A kérdésem az lenne, hogy Rem

Kedves Zoltán, tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok, kb. 1.5 éve szedek Trisequens tablettát (korai menopauza miatt). Jó ideje alvás közben mindig leizzadok, nappal nem állandó az izzadásom, de nagyon nehezen viselem a meleget. A kérdésem az lenne, hogy Remifemint vagy mást szedhetek-e mellette? Illetve itt olvastam a hüvelysorvadásról, az pontosan mi? Mindenkinél jelentkezik a változókorban? Köszönöm válaszát : Ritus

1

Tisztelt Doktor Úr! 27 éves nő vagyok, fogamzásgátlót nem szedek. Március 23.-án volt meg a menzeszem, majd legközelebb július 25.-én. Július 8.-án egy ismerős laboros csinált egy hormonvizsgálatot, amelynek az eredménye a következő: Prolaktin: 9.01 pg/mL

Tisztelt Doktor Úr! 27 éves nő vagyok, fogamzásgátlót nem szedek. Március 23.-án volt meg a menzeszem, majd legközelebb július 25.-én. Július 8.-án egy ismerős laboros csinált egy hormonvizsgálatot, amelynek az eredménye a következő: Prolaktin: 9.01 pg/mL (ref. tartomány: 5.2 – 26. 5), Estradiol: 30 pg/mL (ref. tartomány: follic fázis : 25-251 pg/mL, középidő: 38 -649 pg/mL, luteális fázis: 21-312 pg/mL, menopausa: 28 pg/mL alatt), TSH: 2.04 (0.35 – 4.94), FSH: 7.6 mU/mL (Ref. tartomány: follic. fázis: 3-8 mU/mL, középidő: 2,5 – 17 mU/mL, Luteális fázis: 1,4-5,5 mU/mL, menopausa: 26,7-133 mU/mL), LH: 9,8 mU/ml (Ref. tartomány: Follic. fázis: 2,4 -6,6 mU/mL, középidő: 9 -74 mU/mL, luteális fázis: 0,9-9,3 mU/mL, menopausa: 10,4-65 mU/mL). Nőgyógyásztati fizikális és UH vizsgálat negatív. Az utóbbi hónapokban pár kilót híztam, tele lettem narancsbőrrel, úgy érzem, hogy “vizes” vagyok. Mindez nagyon zavar, pedig az étkezésemre (liszt és cukor és minden egészségtelen étel mellőzése), és a heti ötszöri sportra nagyon figyelek. Gyakran van székrekedésem, bár úgy vettem észre, ennek a stressz is oka lehet. Szeretném kérdezni, hogy esetemben segíthet-e a Premens tabletta, és a hízást, narancsbőrt okozhatja-e az alacsony ösztradiol szint? Másik kérdésem, hogy azt olvasom mindenhol, hogy ösztrogéndominencia esetén jó a barátcserje, amit a Premens tartalmaz, nekem viszont alacsony az ösztrogénszintem. Azt is tudom, hogy a barátcserje csökkenti a prolaktin szintet, ami nekem jó. Hasznos lehet nekem is a Premens? Válaszát várva, köszönettel: Ágnes

1

Tisztelt Doktor úr! Több mint egy hónapja gombás hüvelyfertőzéssel kezel a nőgyógyászom. Szedtem Femiflo kapszulát, Dalacin hüvelytablettát, majd Pimafucort krémet használtam, ezt követően pedig Sudocremet. Most fejeztem be a Pimafucin hüvelykúpos kezelés

Tisztelt Doktor úr! Több mint egy hónapja gombás hüvelyfertőzéssel kezel a nőgyógyászom. Szedtem Femiflo kapszulát, Dalacin hüvelytablettát, majd Pimafucort krémet használtam, ezt követően pedig Sudocremet. Most fejeztem be a Pimafucin hüvelykúpos kezelést, és kezdtem el használni a Vagilact-Q hüvelytablettát. Erősen piros a hüvely bemeneti része, és felmaródások láthatóak rajta. Az égő, fájó érzés még mindig nem múlik. Mit tegyek? Legyek türelmesebb? Előre is köszönöm válaszát! T. G.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Vérzés csillapításra kapott Depo-Provera injekcióból már a másodikat kaptam. Azt szeretném kérdezni, hogy a mindennapos vérzés, ami ugyan nem sok de van, normálisnak vélhető-e? Mielőtt a másodikat kaptam, ultrahangon 4 mm volt a méhnya

Tisztelt Doktor Úr! Vérzés csillapításra kapott Depo-Provera injekcióból már a másodikat kaptam. Azt szeretném kérdezni, hogy a mindennapos vérzés, ami ugyan nem sok de van, normálisnak vélhető-e? Mielőtt a másodikat kaptam, ultrahangon 4 mm volt a méhnyak vastagsága. Tanácstalan vagyok, válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! PMS-ben és IBS -ben szenvedek, emellett kazeinre és a “verin” nevű hatóanyagokat tartalmazó gyógyszerekre, mint például a Meteospasmyl, No-Spa, Dicetel, stb. allergiás vagyok, ami gégeödémával jár. Menstruációm fájdalmas, és össze-viss

Tisztelt Doktor Úr! PMS-ben és IBS -ben szenvedek, emellett kazeinre és a “verin” nevű hatóanyagokat tartalmazó gyógyszerekre, mint például a Meteospasmyl, No-Spa, Dicetel, stb. allergiás vagyok, ami gégeödémával jár. Menstruációm fájdalmas, és össze-vissza jelentkezik (2 év alatt 60 kg-ot fogytam, valószínű ezt az is befolyásolta, hogy diétáztam, de előtte is fájdalmas volt a menstruációm amit bélgörcs és hasmenés kísért. Kérem Doktor Úr, tudna valami megoldást ajánlani számomra? Hormonvizsgálataim eredményei jók lettek. Köszönettel: Bernadett

1

Tisztelt Doktor Úr! Arra szeretnék választ kapni, hogy a Provera tartalmú hüvelykrém használata mellett, használható-e a Cikatridina hüvelykúp?

1

Kedves Doktor Úr! 62 éves nő vagyok, és kb. 10 éve szedek Triaklim tablettát a klimaxos panaszaim enyhítésére. Ebből néhány évig szedtem fél tablettát az egész helyett, és kb. 5 éve negyed Triaklim tablettákkal tünetmentes vagyok. Ez a negyed tabletta fen

Kedves Doktor Úr! 62 éves nő vagyok, és kb. 10 éve szedek Triaklim tablettát a klimaxos panaszaim enyhítésére. Ebből néhány évig szedtem fél tablettát az egész helyett, és kb. 5 éve negyed Triaklim tablettákkal tünetmentes vagyok. Ez a negyed tabletta fenntartott egy bizonyos hormonszintet a szervezetemben, mert amikor próbáltam abbahagyni, a klimaxos tünetek ugyanolyan erősséggel jelentkeztek újra. Ezért ismét szedem a negyed tablettát, gondolván, hogy mivel csökkentett az adag, talán nem érvényesülnek a nem túl bíztató mellékhatások. Vajon meddig szedhetem így ezt a negyed Triaklim tablettát? Köszönöm a választ, üdvözlettel.

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves vagyok, és 4cm-es petefészekcisztám van. A nőgyógyászom felírt 3×1 Duphastont, hogy megrepedjen a ciszta, de az interneten azt olvastam, hogy ha megreped, az erős vérzéssel jár, és műtéti beavatkozás is szükséges lehet. Azt sze

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves vagyok, és 4cm-es petefészekcisztám van. A nőgyógyászom felírt 3×1 Duphastont, hogy megrepedjen a ciszta, de az interneten azt olvastam, hogy ha megreped, az erős vérzéssel jár, és műtéti beavatkozás is szükséges lehet. Azt szeretném kérdezni, hogy tényleg van-e veszélye annak ha a ciszta megreped, vagy nincs? Köszönöm válaszát!

1

Tisztelt Doktor Úr! Párszor volt már gombás fertőzésem, és szeretném megelőzni, nehogy esetleg kiújuljon, mert mostanában sokat strandoltam. Ezért arra gondoltam, hogy a Gynophilus hüvelykapszulát használom. Azonban 8 nap múlva jön meg a menstruációm. Mos

Tisztelt Doktor Úr! Párszor volt már gombás fertőzésem, és szeretném megelőzni, nehogy esetleg kiújuljon, mert mostanában sokat strandoltam. Ezért arra gondoltam, hogy a Gynophilus hüvelykapszulát használom. Azonban 8 nap múlva jön meg a menstruációm. Most elkezdjem el a kúrát ami napi 2×1 hüvelykúp, tehát még befejezem a menstruáció előtt, vagy inkább ajánlott a menstruáció után? Arra is gondoltam, hogy napi 1×1 hüvelykúpot használok, és akkor a menstruáció előtt és után is használom. Köszönöm előre is válaszát! 20 éves nő

1

Tisztelt Doktor Úr! Három napja méhnyakrákszűrést végzett a nőgyógyászom, és azóta is fáj a méhnyak. Lüktető, égő, menstuációs görcshöz hasonló fájdalmat érzek, amit fájdalomcsillapítóval sem tudtam megszüntetni. Lehet ez valamilyen gyulladás, vagy elmúli

Tisztelt Doktor Úr! Három napja méhnyakrákszűrést végzett a nőgyógyászom, és azóta is fáj a méhnyak. Lüktető, égő, menstuációs görcshöz hasonló fájdalmat érzek, amit fájdalomcsillapítóval sem tudtam megszüntetni. Lehet ez valamilyen gyulladás, vagy elmúlik magától?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!