Találatok a következő kifejezésre: Tri-regol nevű lehet (2 db)

Tri-regol nevű fogamzásgátlótól lehet hányni?

Legjobb válasz: nekem egy hónapi volt hányingerem állandó jelleggel. Tovább nem szedtem. Simán lehet tõle hányni.

nekem egy hónapi volt hányingerem állandó jelleggel. Tovább nem szedtem. Simán lehet tõle hányni.
nekem a fejem fájt tõle. persze a hormonokkal szórakozik:S
Minden hormonális fogamzásgátló okozhat hányingert, akár hányást is, egyéni érzékenységtõl függõen. Általában a szedés elsõ heteiben jelentkezik, késõbb meg szokott szûnni. Ha nem múlik el, más , kisebb hormontartalmú gyógyszert kell felíratni az orvossal.

Eddig Tri-Regolt szedtem, tnap vettem be az első szemet a Yadine nevű f. Gátlóból. Ma reggel egy kis barnás folyásom volt, ez miért lehet?

Lehet a menstruációm miatt? (vasárnap voltam az utolsó napban. ) Kell még valamilyen egyéb fogamzásgátló módszer, vagy egyb?l hat?

Legjobb válasz: olvasd el a papirt a dobozban, ott minden le van írva!

olvasd el a papirt a dobozban, ott minden le van írva!
A kérdező hozzászólása: Köszike... Ez pont nincs benne

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!