Találatok a következő kifejezésre: Teherbe eshetek, 1 hónapig nem (3 db)

Teherbe eshetek, ha 1 hónapig nem szedtem a fogamzásgátlót?

Már ?t éve szedtem folyamatosan. Úgy hallottam hogy a fogamzásgátló abbahagyása után még 3-4 hónap múlva lehetek terhes. Igaz ez?

Legjobb válasz: NEM! Én úgy tudom, hogy csak arra az 5 napra ad +védettséget, amíg a menses tart. Ha abahagyod a szedését, elméletileg azonnal teherbe eshetsz. Köszönhetõ ez a nagyon alacsony hormontartalomnak is, ami után hamar helyre áll a normális hormonegyensúly. 3-4 hónapot az orvosok ajánlják, hogy addig máshogyan védekezzen a pár. Ez szerintem inkább azért kell, hogy beálljon megint az eredeti "nem gyógyszeres" havi ciklus.

NEM! Én úgy tudom, hogy csak arra az 5 napra ad +védettséget, amíg a menses tart. Ha abahagyod a szedését, elméletileg azonnal teherbe eshetsz. Köszönhetõ ez a nagyon alacsony hormontartalomnak is, ami után hamar helyre áll a normális hormonegyensúly. 3-4 hónapot az orvosok ajánlják, hogy addig máshogyan védekezzen a pár. Ez szerintem inkább azért kell, hogy beálljon megint az eredeti "nem gyógyszeres" havi ciklus.
Szerintem sem, én 2 hónapra a habbahagyás után lettem terhes.( 6 évig szedtem)Az orvos szerint is már egy hét után teherbe lehet esni, persze vannak akik ragaszkodnak a 3 hónapos kihagyáshoz, de ez attól is függ, hogy milyen fogamzásgátlót használtál.
Teherbe lehet esni, hiszen szinte azonnal megszûnik a tabletta hatása (a napi szedéssel tartod szinten). Várni azért szoktak, hogy kiürüljenek a szervezetbõl a nemkívánatos hormonok és mellékanyagok.
Ha ez így lenne, akkor most nem lennék babás. Én 2 hónappal az utolsó tabletta után lettem várandós.
mikor nem használtad, mikortól hat a tabletta...ez mind mind befolyásolja
A kérdező hozzászólása: Miért is lennék az? Én csak érdeklõdtem..nemtudom mi bajod van!?
Feltételezem tudsz olvasni, mivel megírtad ezt a kérdést. Szóval talán el kéne olvasni a tájékoztatót, ami a gyógyszer mellett van a dobozban... ha ennyire is képtelen vagy, akkor inkább cukorkát szedjél, ne fogamzásgátlót!
Ezt az orvosodnak kellett volna elmondania.Ha egy hónapja szeded a tablettát akkor nem lehetsz terhes, mivel egy hónap kell ahhoz, hogy hasson.A másik meg, hogy hogy lehetsz ilyen felelõtlen, hogy nem olvasol utána és ezek után még óvszer nélkül is szexelsz.Vigyázz azért nehogy baj legyen....
Az elsõ hónapban mindenképp kell gumit is használni vagy valami kiegészítõ cuccot...

2 hónap fogamzásgátló szedése után, ha tegnap kimaradt 1 szem, még nem eshetek teherbe ugye?

Legjobb válasz: Dehogynem! Ha kimaradt, akkor egy hét gumi!!!

Dehogynem! Ha kimaradt, akkor egy hét gumi!!!
Nincs rá sok esély.
De igen! 1 hétig vagy ne szexeljetek, vagy pedig használjatok óvszert.
Van rá esély. Betegtájékoztatóban is benne van, hogyha elfelejtessz bevenni eg szemet akkor egyéb védekezést is használni kell!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!