Találatok a következő kifejezésre: Teherbe eshetek, 1 hónapig (6 db)

Igen, teherbe eshetsz.
könyörgöm, ne csináld ezt, ne akarj még egy abortuszt! igen, elõváladéktól is lehet teherbe esni, de hogyhogy ezt nem tudtad? még abortusz után sem néztél utána normálisan a dolgoknak? :(
3 nap. 1 hónapos szüneteltetéssel mit akarsz elérni? Csak borítod a ciklusodat, a hormonháztartásod, semmi értelme 1 hónap szünetnek, többet árt, mint használ. Ha szünet, az minimum 6 hónap, és az a nagyon minimum. Nem Tictac.
Te jó ég, hogy lehetsz ennyire buta??? 5 hónapja volt abortuszod, semmit nem jelentett ez neked? Miért kockáztatod, hogy megint becsúszon egy nem akart baba? Igen megszakításos együttlétel teherbe eshetsz. Tanulj egy kicsit: http://www.webbeteg.hu/cikkek/fogamzasgatlas/10714/megszakit..
A kérdező hozzászólása: köszönöm, hány napig lehet bevenni az esemény utáni tablettát?nem tudja valaki?
A kérdező hozzászólása: ÁLLJ!Mielõtt bárki itélkezne, mikor 5 hónapja abortuszom, volt nem azért mert nemakartam megtartani a babát-hanem azért mert a gyerek meghallt 3.-hónapos kora elõtt!Ennyi csupán-Most ugy állok, hogy a gyógyszert szüneteltetni akartam, de ezt szedtem, 4 hónapig, most letelt a 7 gyógyszermentes nap-és utána rá 7 nap mulva vettem be a másik levél 1. bogyiját-ekkor akartam szünetelni, ebben a második 7 nap, ebben közösültem a férjemmel, megszakitásosan, és reméllem nem estem ujra tehetbe, mondjuk sztem nem.ki, mit gondol errõl?
Megszakításos közösüléssel kisebb az esélye a teherbeesésnek, de nem lehetetlen! Függ attól, hogy a fiú mennyire "ügyes", attól, hogy az elõváladéka éppen tartalmaz e spermiumokat, attól, hogy mikor van a peteérésed, attól, hogy az aktus után csináltátok e újra, mert akkor maradhatott is vmi...Egy spermium is elég a fogantatáshoz, egyébként erre vannak vmi statisztikák, most nem akarok hülyeséget beszélni, de én ugy emlékszem, hogy egy év alatt 100 nõbõl 35 esik teherbe azok közül, akik így "védekeznek", de ebben nem vagyok biztos. Az esemény utáni tablettát 72 óráig lehet bevenni, minél elõbb veszed be annál jobb. Minden más esetben azt mondanám, hogy ha nem vagy a ciklusod közepén, akkor nagyon kicsi az esély a teherbeesésre, ellenben a tabletta hatalmas hormon adag, ami borítja a szervezetedet, de így, hogy 5 hónapja abortuszod volt én nem kockáztatnék semmit. Sok szerencsét.
Igen, teherbe eshetsz (még folyamatban van, kb. 14 nap, mire beágyazódik). Amit írtak, az mind igaz, kezdve onnan, hogy nem lehet 1 hónap szünetet tartani, sõt, kimondottan tilos, odáig, hogy termékenyebb vagy, mint tabletta nélkül. Mi lenne, ha a magánakciók helyett megkérdeznéd a nõgyógyászodat? Azért kapja a fizetését.
Utolsó vagyok. Na meg azt se értem, hogy 8 hónapja fogyott el a gyógyszer, aztán terhes lettél? Mi van? Most szedés alatt lettél terhes vagy utána? Mert ha szedés alatt, akkor nem jut eszedbe, hogy talán nem gyógyszerrel kellene védekezni, ha nem hat? Na persze nem is megszakítással. Az óvszert nem ismered??
Te tényleg ennyire buta vagy? Nem hiszem el, hogy ilyen emberek vannak. Egy abortusz nem volt elég lecke? Mindenképp akarsz egy másodikat is? 1. A tablettát max. 4-5 év után kell szüneteltetni (akkor sem muszáj), nem 4-5 hónap után. 2. Mielõtt ilyen baromságot kitalálsz, talán meg kellene kérdezni róla egy szakembert. 3. Abbahagyás után sok nõnél rögtön peteérés van, akár több is, így bizony akár termékenyebb is lehet, mind egyébként. Komolyan megáll az eszem. Remélem a hülyeséged miatt nem hal meg még egy gyerek...
4-5 hónapja szeded a symiciát és elõtte 8 hónapig meg szedtél valami mást, de 5 hónapja abortuszod volt, most meg lehet megint terhes vagy? És még megszakítással akarsz védekezni? Atyám borogass...
szunet pont arra jo teherbe ess.gyogyszert nem kell sot felesleges es veszelyes pihentetni .akar non stop szedheted nem kell stop het sem ezt mondjak a modern kutatasok
A kérdező hozzászólása: reméllem :s mert még nincs meg mindenem ahoz, hogy baba legyen-általában mindig megszakitásos-an vagyunk együtt ha van gyogyszer ha nem , reméllem nem lessz gond, köszönöm mindenkinek
2 nap alatt ki sem tud alakulni, szerencsétlen spermium nem ennyire gyors azért:) Ha van érett petéd, kb most küzdenek érte, hogy melyikük lesz a gyõztes:) De szerintem semmi gond nem lesz, fõleg hogy megszakításos védekezés azért volt.
A kérdező hozzászólása: kb. 4-5 hónapja szedem a symicia-t. csak szünetet akartam, de akkor nem, köszönöm segitséged.akkor ne képzeljem be hülyeségeket?vagy vegyek egy teszt-et az kimutatja a 2 napos tehességet, amit nem hinnék, hogy lenne.....
2 nap az nem probléma, simán kezdheted, valamelyest még védettséget nyújtott az együttléthez is, ha 8 hónapja szedted. Ilyen 1-2 hónapos kihagyásokat felejts el, 3 hónap, mire a ciklusod beáll megint, semmi értelme, csak ártasz.
A kérdező hozzászólása: Értem.A gyógyszer kb:8 hónapja fogyott el, elõtte rendesen menstruáltam.akkor most is fenn áll a veszély?vagy még a gyógyszer hatása fenn áll?még elkezdhetem szedni, 2 nap maradt el!!neem?
na itt kérhetek 1 kis segítséget, 5 hónapja abortuszom volt de volt rá okom miért vettetem el a kicsit, elkezdtem gyógyszert szedni most 1 hónapja nem szedem de kicsit zzeretnék teherbe eshetek?

Teherbe eshetek, ha 1 hónapig nem szedtem a fogamzásgátlót?

Már ?t éve szedtem folyamatosan. Úgy hallottam hogy a fogamzásgátló abbahagyása után még 3-4 hónap múlva lehetek terhes. Igaz ez?

Legjobb válasz: NEM! Én úgy tudom, hogy csak arra az 5 napra ad +védettséget, amíg a menses tart. Ha abahagyod a szedését, elméletileg azonnal teherbe eshetsz. Köszönhetõ ez a nagyon alacsony hormontartalomnak is, ami után hamar helyre áll a normális hormonegyensúly. 3-4 hónapot az orvosok ajánlják, hogy addig máshogyan védekezzen a pár. Ez szerintem inkább azért kell, hogy beálljon megint az eredeti "nem gyógyszeres" havi ciklus.

NEM! Én úgy tudom, hogy csak arra az 5 napra ad +védettséget, amíg a menses tart. Ha abahagyod a szedését, elméletileg azonnal teherbe eshetsz. Köszönhetõ ez a nagyon alacsony hormontartalomnak is, ami után hamar helyre áll a normális hormonegyensúly. 3-4 hónapot az orvosok ajánlják, hogy addig máshogyan védekezzen a pár. Ez szerintem inkább azért kell, hogy beálljon megint az eredeti "nem gyógyszeres" havi ciklus.
Szerintem sem, én 2 hónapra a habbahagyás után lettem terhes.( 6 évig szedtem)Az orvos szerint is már egy hét után teherbe lehet esni, persze vannak akik ragaszkodnak a 3 hónapos kihagyáshoz, de ez attól is függ, hogy milyen fogamzásgátlót használtál.
Teherbe lehet esni, hiszen szinte azonnal megszûnik a tabletta hatása (a napi szedéssel tartod szinten). Várni azért szoktak, hogy kiürüljenek a szervezetbõl a nemkívánatos hormonok és mellékanyagok.
Ha ez így lenne, akkor most nem lennék babás. Én 2 hónappal az utolsó tabletta után lettem várandós.

1 hónapja szedem a fogamzásgátlót, de a barátom, , ügyetlenkedett". Kérdésem: Teherbe eshetek ha csak 1 hónapja szedek triregolt?

Legjobb válasz: Szinte teljesen kizárt, ha már 3 hete szeded. Ha pedig már megvolt az elsõ megvonásos vérzésed is, akkor már nyugodtan szeretkezhettek bárhogy és bármikor.

Szinte teljesen kizárt, ha már 3 hete szeded. Ha pedig már megvolt az elsõ megvonásos vérzésed is, akkor már nyugodtan szeretkezhettek bárhogy és bármikor.
nálunk sajnos bejött a terhesség a gyógyszer mellet:S:S
azt ugye tudod hogy az egyik legelavultabb gyógyszert szeded? legalább 5-6 olyan esetet olvastam csak itt, hogy terherbe estek mellette a nõk, hiába szedték rendesen. egyszerûen mert korszerûtlen. egy hónap után már egyébként védenie kell, de szerintem válts, annyi más tabi van, errõl sok rosszat mondanak.
Én mikor anno elkezdtem szedni fog.gátlót emlékszem, h pénteken vettem be az elsõt és kedden már úgy együtt voltam a párommal, h nem vigyáztunk, pedig az csak pár nap volt. Szóval tuti védve vagy.
mikor nem használtad, mikortól hat a tabletta...ez mind mind befolyásolja
A kérdező hozzászólása: Miért is lennék az? Én csak érdeklõdtem..nemtudom mi bajod van!?
Feltételezem tudsz olvasni, mivel megírtad ezt a kérdést. Szóval talán el kéne olvasni a tájékoztatót, ami a gyógyszer mellett van a dobozban... ha ennyire is képtelen vagy, akkor inkább cukorkát szedjél, ne fogamzásgátlót!
Ezt az orvosodnak kellett volna elmondania.Ha egy hónapja szeded a tablettát akkor nem lehetsz terhes, mivel egy hónap kell ahhoz, hogy hasson.A másik meg, hogy hogy lehetsz ilyen felelõtlen, hogy nem olvasol utána és ezek után még óvszer nélkül is szexelsz.Vigyázz azért nehogy baj legyen....
Az elsõ hónapban mindenképp kell gumit is használni vagy valami kiegészítõ cuccot...

Légyszi kukkantsatok rá, nagy összevisszaságnak látom! 3 hónapja volt missed ab-om. Ciklusaim, 2 28 napra, 1 26-ra (a mostani). A ciklus.hu 26-ra írja az ovut, de nekem most 18-án poz. Lett az ovu teszt. Lehet lesz még egy peteérésem? Teherbe eshetek?

Bocsi, még 1x leadom a kérdést, hátha van aki csak az els? oldalt nézi!

Legjobb válasz: http://www.ciklus.hu/images/diagramok/6e15879903b57a38008c4e.. az elõzõ nem nyitható meg

A kérdező hozzászólása: http://www.ciklus.hu/images/diagramok/6e15879903b57a38008c4e.. az elõzõ nem nyitható meg

2 hónap fogamzásgátló szedése után, ha tegnap kimaradt 1 szem, még nem eshetek teherbe ugye?

Legjobb válasz: Dehogynem! Ha kimaradt, akkor egy hét gumi!!!

Dehogynem! Ha kimaradt, akkor egy hét gumi!!!
Nincs rá sok esély.
De igen! 1 hétig vagy ne szexeljetek, vagy pedig használjatok óvszert.
Van rá esély. Betegtájékoztatóban is benne van, hogyha elfelejtessz bevenni eg szemet akkor egyéb védekezést is használni kell!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!