Találatok a következő kifejezésre: Tegnap a szeretkeztem és utána este (1 db)

Tegnap a párommal szeretkeztem és utána este elkezdett fájni a mellem. Miért lehet ez?

(nem simogatta durván...s?t...csak puszikat adott rá :-))Ma pedig enyhe barnás folyásom van..és néha egy picit fáj a mellem is!Miért lehet ez?A ciklus.hu szerint csak pénteken lenne ovulációm...de szerintetek ez az lehet...vagy mi?Gondolom még babára ne gondoljak!Bár a ciklusom rendszertelen és amióta elmúlt a mensesem(14-óta)minden nap együtt voltunk :-)Szerintetek mit?l lehet?

Legjobb válasz: Az elõre kalkulált ovuláció csak irányadó, orgazmus is kiválthat rendkívüli peteérést. Sokmindentõl lehet, a rendszertelen menzesz is jár összevissza fájdalmakkal, becsapó érzésekkel. Ha nem védekeztetek, akkor is korainak tartanám, hogy terhességi tünetek jelentkezznek. Ha bizonytalan vagy és nem múlnak a fura tünetek néhány napig, esetleg nem árt tesztet csinálni és/vagy orvoshoz menni.

Az elõre kalkulált ovuláció csak irányadó, orgazmus is kiválthat rendkívüli peteérést. Sokmindentõl lehet, a rendszertelen menzesz is jár összevissza fájdalmakkal, becsapó érzésekkel. Ha nem védekeztetek, akkor is korainak tartanám, hogy terhességi tünetek jelentkezznek. Ha bizonytalan vagy és nem múlnak a fura tünetek néhány napig, esetleg nem árt tesztet csinálni és/vagy orvoshoz menni.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! fájdalmas vizelési ingerek gyötörtek, már volt egyszer kaptam rá gyógyszert, de mivel szombat lévén vidéken lakom, volt idehaza Nolicin filmtabletta be vettem 1 db-ot kicsit enyhültek a panaszok. Kérdésem, hogy folytassam-e: Tisztelett

Tisztelt Doktor Úr! fájdalmas vizelési ingerek gyötörtek, már volt egyszer kaptam rá gyógyszert, de mivel szombat lévén vidéken lakom, volt idehaza Nolicin filmtabletta be vettem 1 db-ot kicsit enyhültek a panaszok. Kérdésem, hogy folytassam-e: Tisztelettel, K.Gy.

1

Tisztelt Doktor úr! Tanácsát szeretném ki kérni, 1 hónapja volt panaszom a húgycsövön keresztüli, erős, csípő, maró érzésre, ami csípő, vágó érzést keltett a húgycsőben vizeletközben. A panaszt mai napig nem tudom mi okozhatta, mert a panasz előtt voltam

Tisztelt Doktor úr! Tanácsát szeretném ki kérni, 1 hónapja volt panaszom a húgycsövön keresztüli, erős, csípő, maró érzésre, ami csípő, vágó érzést keltett a húgycsőben vizeletközben. A panaszt mai napig nem tudom mi okozhatta, mert a panasz előtt voltam 3-szor a Széchényi Gyógyfürdőben és a közben hosszú kihagyás után, elkezdtem a nemi életet de, óvszer használata nélkül, eléggé erősen többször éltem át a szexuális együttlétet, vajon köze van a kialakuláshoz? Nőgyógyász 2-szorra kialakult csípő fájdalomérzésnél, hüvelyváladékot vett Escherichia coli tenyésztett ki, amit Augmentin antibiotikummal kezelt. Hogy jöhetett létre mindez, a fürdőnek van köze vagy a nemi életnek? Kérem, Doktor úr tanácsát mivel lehet a panasz megismétlése ellen védekezni tenni. Köszönettel.

1

Tisztelt Főorvos Úr! 40 éves nő vagyok, sajnos már 5 éve kivették a méhemet, petefészkemet, vajon milyen lesz a szex ezután, mikor lép fel hüvelyszárazság? Ettől félek. Köszönettel: Rák

1

Üdvözlöm Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy természetes-e az, hogy a menopauza alatt és után a libidó szinte a nullára csökken illetve a minimálisra. Gondolom ez sok hozzám hasonló hölgynek okoz problémát. Sok szakorvosnál jártam, de senki nem tudott ki

Üdvözlöm Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy természetes-e az, hogy a menopauza alatt és után a libidó szinte a nullára csökken illetve a minimálisra. Gondolom ez sok hozzám hasonló hölgynek okoz problémát. Sok szakorvosnál jártam, de senki nem tudott kielégítő megoldást illetve választ adni. Pajzsmirigy alulműködésem van, igy a hormon tabletták szedését nem javasolták. De ez az állapot így már nagyon elkeserítő. 50 éves vagyok. Válaszát megköszönve: Zsuzsi

1

Ösztrogénhianyom van, félek a hormonális terápiától. Mit ajánl a doktor úr?

1

Tisztelt doktor úr! Áprilisban volt egy egészségügyi kaparásom, mert 3 hétig véreztem, ezután 2 hónapig nem volt menzeszem, 15-én megjött és azóta is tart. Ön szerint mit tegyek? Vagy csak azért tart megint sokáig amiért egy hónap kimaradt? Várom válaszát

Tisztelt doktor úr! Áprilisban volt egy egészségügyi kaparásom, mert 3 hétig véreztem, ezután 2 hónapig nem volt menzeszem, 15-én megjött és azóta is tart. Ön szerint mit tegyek? Vagy csak azért tart megint sokáig amiért egy hónap kimaradt? Várom válaszát!Köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a tanácsát kérni, hogy 70. éves korban lehet-e használni a cikatridin kúpot. Köszönöm.

1

T. Főorvos Úr! 64 éves vagyok, hüvelyszárazsággal küszködöm. Cikatridina kúpot használok kb 2 hete. Szex közben tele leszek levegővel, ezért nagyon kellemetlen érzés. Mitől van ez? Most hogy cikatridina hüvelykúpot használok, nem elég szoros a hüvelyem. M

T. Főorvos Úr! 64 éves vagyok, hüvelyszárazsággal küszködöm. Cikatridina kúpot használok kb 2 hete. Szex közben tele leszek levegővel, ezért nagyon kellemetlen érzés. Mitől van ez? Most hogy cikatridina hüvelykúpot használok, nem elég szoros a hüvelyem. Mi a teendő? Köszönettel Zsóka

1

Tisztelt Főorvos úr! 21 éves lány vagyok és menstruációs problémáim vannak, 2 havonta menstruálok. Nagyon meg vagyok ijedve, hogy a gyerekvállalásnál ez problémát okozhat, mert akkor ha így menstruálok lehet nincs rendes peteérésem? válaszát előre is kösz

Tisztelt Főorvos úr! 21 éves lány vagyok és menstruációs problémáim vannak, 2 havonta menstruálok. Nagyon meg vagyok ijedve, hogy a gyerekvállalásnál ez problémát okozhat, mert akkor ha így menstruálok lehet nincs rendes peteérésem? válaszát előre is köszönöm.

1

Tisztelt Doktor Úr! 52 éves vagyok, nagyon megkeserítik a mindennapjaimat a hőhullámok, izzadás, amelyek nagyon gyakoriak nappal, és éjjel is. Nőgyógyász nem javasolta a hormonpótlást (én sem szeretném), kipróbáltam többféle hormonmentes szert (Klimin szó

Tisztelt Doktor Úr! 52 éves vagyok, nagyon megkeserítik a mindennapjaimat a hőhullámok, izzadás, amelyek nagyon gyakoriak nappal, és éjjel is. Nőgyógyász nem javasolta a hormonpótlást (én sem szeretném), kipróbáltam többféle hormonmentes szert (Klimin szója Forte, Remifemin), de egyik sem hatásos. Tanárként dolgozom, nagyon kellemetlen ez a probléma, én nem a változókortól, hanem ettől vagyok már szinte depressziós, hogy nem tudom, hogyan lehetne mérsékelni a tüneteimet. Ön mit javasol? Üdvözlettel: Katalin

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!