Találatok a következő kifejezésre: Tabit szedek. görcseim vannak menszikor. Nem (1 db)

Én csak gyógyszert tudok ajánlani, Apranax, de sajnos vényköteles!
Nem tudom milyen fajta gyóygszert szedsz, de általában az a jellemzõ hogy megszünteti vagy csökkenti a menstruációs görcsöket. Elõfordulhat hogy ez a tabletta nem megfelelõ a számodra, talán érdemes volna másikat kipróbálni, beszéld meg az orvosoddal. A görcsök enyhítésére jó lehet melegvizes palack a hasadra, vagy kipróbálhatod az orbáncfû cseppeket, ha rendszeresen szeded az segíthet.
Szia! Nekem van egy könyvem az a cime: Az ujjak jógája. A következõképpen lehet enyhiteni a fájdalmakat, nekem bevált. A gyûrûsujjak hegyét érintsük össze, a kisujjak hegyét pedig a hüvelykujjéval. 10-szer lélegezzünk ebben a tartásban, majd váltsunk. Most a kisujjak hegyét érintsük össze, a gyûrûsujjakat pedig a hüvelykujj hegyéhez. Ezzel a változattal is lélegezzünk 10-szer. Szükség szerint, vagy naponta 3-szor 7 percig végezzük. Remélem Neked is segiteni fog.
Az utolsó válaszolónak mondanám, hogy ez a módszer biztosan sokaknak beválik, sok esetben, de nem hinném hogy akinek komoly erõs mensigörcsei vannak, az tud ilyenkor arra koncentrálni amit írtál.Van aki még dolgozni sem tud azokon a napokon. Szerintem is az orvosoddal beszéld meg a gyógyszerváltást, nekem a Tri-Regol mellett semmi görcsöm nem volt.De nem vagyunk egyformák!
Szia! Ha nem szeretnél gyógyszert szedni akkor keress fel egy kineziologust. Nekem õ segitett.
Én nekem is eszméletlen görcseim vannak. De én hozzá még nem birok se enni se inni mert kihányom az egészet. Legutóbb csak a nõgyógyász segített mert teljesen legyengített a fájdalom meg a hányás.Kaptam inyegciót meg kúpott. a szurit a derekamba de fél óra és elmúlt. Azt mondta hogy fel vagyok fázva. Avval meg nem jó játszani. vigyázz magadra.
Szia! Szerintem menj el orvoshoz! nem természetes a túl nagy görcs, jobb, ha kivizsgáltatod. Én is eléggé szoktam, de gyógyszerrel elmúlik...
Van egy görcsoldó, a neve PAPAVERIN, és nem vényköteles (legalábbis eddig nem volt), hozzám egyszer kihívták a dokit olyan rosszul voltam, õ mondta. Nagyon jó, mert nem az idegrendszerre hat, hanem fizikailag simagörcsoldó! Kell egy kis idõ, amíg hat, de nekem beválik.
Hát ha más már végképp nem, Ridol... De az iszonyatosan erõs... Én egyszer vettem be rokonoknál, mert nem volt más, és negyed óra alatt simán hatott. De lórugás, úgyhogy orvos biztos nem fogja javasolni...

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Tegnap és tegnapelőtt inszeminációm volt. Az ágyunkon mágneses derékaljon alszunk. 1, Ez a két éjszaka a mágneses derékaljon befolyásolja a teherbeesés esélyét? 2, Mit tanácsol? Alhatok rajta, vagy ez veszélyes? Köszönettel, Anna

Tisztelt Doktor Úr! Tegnap és tegnapelőtt inszeminációm volt. Az ágyunkon mágneses derékaljon alszunk. 1, Ez a két éjszaka a mágneses derékaljon befolyásolja a teherbeesés esélyét? 2, Mit tanácsol? Alhatok rajta, vagy ez veszélyes? Köszönettel, Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! A biciklizés milyen hatással van a beágyazódásra? Megakadályozhatja? Mit tanácsol? Válaszát köszönöm, A.

1

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellen

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellene jönnie? Bárkinek jó ez, hogy kell szedni? Hátha segítene! Válaszát előre is köszönöm :Gyöngyi

1

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy a Nuvaring hüvelygyűrű mellett alkalmazhazó-e a Vitagyn C krém? Köszönettel, Andrea.

1

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna a

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna ajánlani valami hatásos módszert? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell! Köszönöm a válaszát! Tisztelettel: Krisztina

1

Tisztelt Doktor Úr. Szeretném megkérdezni önt, hogy méhkivétel és hüvelyplasztika után, három héttel lehetséges a hövelykrémek és kúpok használata, viszketést érzek sajnos, mióta hazajöttem a korházból. Köszönettel. Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston szedése? Köszönettel: V.

1

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, m

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, mert elviselhetetlenek. Utóbb hormonkezelést is adtak (52 éves vagyok), de a kúp (Ortho-Gynest) még elviselhetetlenebb panaszokat vált ki. Most már csak álomba tudom sírni magam, és attól tartok, nincs segítség. Nagyon sok pénzt kiadtam, de egyre drágább gyógyszereket adnak, és semmi hatásuk nincs. A Candidatól nem lehet szabadulni?

1

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor is tapasztaltam már/ Köszönettel, Klaudia

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!