Találatok a következő kifejezésre: Túl gyorsan a szivem ettől (1 db)

Túl gyorsan ver a szivem ettől néha úgy érzem magam mintha vizsga drukk lenne bennem, olyan általános nyugtalan állapothoz hasonlítanám. Mi okozhatja és van -e valamilyen gyógynövény készítmény ami segíthetne?

Legjobb válasz: szerintem ezzel mihamarabb el kellen menned orvoshoz, mert ez nem normális dolog, szívritmuszavar. Ebbõl komolyabb gondjaid is lehetnek, szóval egyenlõre hagyd a gyógynövényeket.

szerintem ezzel mihamarabb el kellen menned orvoshoz, mert ez nem normális dolog, szívritmuszavar. Ebbõl komolyabb gondjaid is lehetnek, szóval egyenlõre hagyd a gyógynövényeket.
A normális szívverés 65-80/min. Ha a pulzus 100/min feletti, akkor beszélünk tachycardia-ról. (magas pulzusszám) Én egy 20 éves lány vagyok, tavaly nekem is hasonló problémáim voltak, nagyon magas pulzusszámom volt (160/min) emellett ritmuszavar. Kiderült, hogy a gyors szívverésemet egy plussz ideg okozta a szívemben. Ezért szívkatéterezést csináltak, és elégették azt a felesleges ideget. Ez úgy zajlott, hogy a combomnál egy nagyobb artérián keresztül felvezettek 4 katétert, a szívem felöntötték kontrasztanyaggal, hogy a monitoron jól látható legyen, ezután a katétereken keresztül drótot vezettek fel, amivel elégették az ideget. 1 napig voltam csak kórházban, és 1 hónapig gyógyszert kellett szednem utána. Azóta a szívverésem 70-75/min körül mozog. Bár, ritmuszavarom most is van, de azt mondták, hogy nõknek amúgy is szokott lenni. De feltétlenül menj el kardiológushoz, nem lehet tudni, hogy nálad mi áll fennt.
Nekem is ilyen tünetem volt , de nekem az idegesség okozta.Engem depresszióval és pánikbetegséggel kezeltek.


Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

LEjárt szavatosságó frontin?

0,25 ös frontinom lejárt májusban, de holnap nincs patika még és az ügyeteles orvos azt javaolta naponta 1szemet vegyek be, nagyon ideges tipus vagyok, most kaptam tőle egyet, de holnap is bekéne vennem, és most láttam hogy lejárt .....

4

Bedugult a fülem? !

1 hete belement a víz a fülembe és tegnapelött nagyon nagyon fájt (akkor kezdte)...tegnap mégjobban, ma már nem nagyon de viszont annyira be van dugulva hogy alig hallok rajta valamit.

Garasone-t csepegtetek bele (napi 5-ször)...szerintetek elmenjek vele a fülészetre vagy hagyjam?

2

Lehet bármilyen súlyos bajom, ha 3 napja nem megy le a lázam, hiába vetünk be minden módszert? Volt injekció is és vizes ruha is de nem nagyon használ.

Van,amikor lemegy 36,9-re de utána 1 óra múlva felmegy megint 38.5-re. Ebben a három napban a legmagasabb lázam 38.9 volt.

1

SOS mi lehet ez az érzés?

efluxra elkezdtem inni salvus vizet, eddig csak torok panaszom volt, de pár napja szúr a mellkaosm meg a gyomroszájnál mintha csiklandozna bizseregne tü lenne benne nemtudom mi ez de 2év alatt amióta refluxom van sose éreztem ilyet, talán gyógyul nemtudom, de ha nem múlik el megyek dokihoz.

1

Mi okozhatja ezt a mormota üzemmódot?

Aludtam kb. reggel nyolcig, aztán pár órára még visszafeküdtem. Dél körül ittam két kávét, de most is fel tudnék borulni. Időjárás lenne, vagy mi okozhatja ezt az iszonyú álmosságot?

2

Pánikbetegségtől, stressztől, szorongástól léphet fel nagyon erős forgó szédülés?

2

Mitől fájhat a gerincem egy ponton?

Az elmúlt 2-3 napban vettem észre, hogy a gerincem egy ponton, nagyjából a derekam magasságában kicsit fáj. Nem is fájdalomnak mondanám, inkább olyan, mintha folyton nyomná valami. Ha kihúzom magam, akkor meg még jobban érzem. Lehet ennek az az oka, hogy a napokban nagyon sokat ültem előre hajolva?

0

Mit tegyek, hogy ne hányjak előtte (elég fura)? XD

Nos nagyon sokszor mondok beszédet , verset az iskolánkban , más településeken , mert állítólag nagyon "meggyőző tudok lenni" ... Nos az igazgató megkért , h. az évnyitón mondjak egy beszédet ... Már meg is írtam , kvázi jóvá is hagyta , csak még el is kéne olvania . Azért írtam , h. kvázi , mert mindig tetszik neki , csak azért az illendőség kedvéért tényleg nem árt megmutatni neki XD . Nos a probléma , hogy a színpasra lépés előtt nagyon nem úgy tűnök , mint aki bírja a tömeget , pedig nálam jobban nagyon nem sokan XD , imádom látni a sok embert előttem , imádom a mikrofont , hogy többszáz ember hallgatja csendben , elismerő tekintettel , amit mondok/szavalok/felolvasok ! Gyomoridegem van , remegek , úgy járok , mint egy parkinsonos a rettegéstől XD , ergo gyakran hányok is , és amint kiérek a színpadra megynyugszom , kvázi már megnyugtatónak találom a tömeget (tudom , szürreálisnak tűnik :P) . Aztán mivel többször nem kicsit emelem meg a hangomat , mire visszamegyek a fáradságtól kezdek el remegni ... A pulzusom szapora , émelygek , minek hatására ismételten hányni kezdek . Aztán ott van a napi 500-900 mg koffein , ami az energia illúzóját kelti , ergo lenulláz , még fáradtabbá tesz , minek következtében még többet hányok ... Viszont ezeken a napokon még többet fogyasztok , mert egy ilyeen hatású stimuláns számomra sajnos elengedhetetlen , hogy energikusnak tűnjek . Mit tegyek , hogy ne legyek rosszul ?
13/f

15

190-200-as pulzus az jo? :SSS

3

Olyan érzésem van mintha egy szálka vagy valami tüske lenne a torkomba és mikor nyelek szúr mit csináljak hogy elmúljon?

nem ettem semmit ami megakadhatott volna inni hiába iszok ugyanúgy szúr

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!