Találatok a következő kifejezésre: Több, mint hónapja nem szedem a (15 db)

Kreatin monohidrátot érdemes szednem, ha egy hónapja nem szedem a kreatin akg-t, és előtte se szedtem csak napi 5 grammot, és azt se mindig, de több hónapig?

Legjobb válasz: Ha kúraszerûen szeded, akkor 3 hónap után 1 hónap szünetet kell tartani. Ha nem kúraszerûen szeded, akkor szedheted folyamatosan. 5gramm az kb semmi, szedheted és mehet belõle több is. - Ha folyamatosan akarod bevinni és nem kúraszerûen, akkor menjen mondjuk a testtömeged/6

Ha kúraszerûen szeded, akkor 3 hónap után 1 hónap szünetet kell tartani. Ha nem kúraszerûen szeded, akkor szedheted folyamatosan. 5gramm az kb semmi, szedheted és mehet belõle több is. - Ha folyamatosan akarod bevinni és nem kúraszerûen, akkor menjen mondjuk a testtömeged/6

Több mint 5 hete nem jött meg, két teszt negatív. Mi lehet az oka? (4 hónapja nem szedem a fogamzásgátlót, a ciklusaim 33 naposak voltak eddig. )

Legjobb válasz: Lehet, hogy hormonváltozás van a szervezetedben a gyógyszer miatt. Jó lenne, ha elmennél dokihoz.

Lehet, hogy hormonváltozás van a szervezetedben a gyógyszer miatt. Jó lenne, ha elmennél dokihoz.

Több, mint egy hónapja nem szedem a gyógyszerem, és nem jön meg, viszont 2 tesztet is csináltam már és mindkettő negatív lett. Hogy lehet ez?

Több tünetem is jelentkezett. Mit tegyek?

Legjobb válasz: Sajnos a késés lehet a hormonális változástól is, amit a tabletta elhagyása okozott. A tünetek pedig majdnem ugyanazok akkor, amikor megjön ill. akkor, amikor babát vársz, kivéve azt, hogy tényleg megjön. Illetve még az is okozhat tüneteket, hogy nagyon szeretnéd a babát. Ezt pszichikailag beképzeli az ember és még késhet is tõle. Ha pedig tényleg terhes vagy, valószínûleg a teszt azért nem mutatja ki, mert még nem elég magas a hcg hormon szinted. Várj még pár napot és csinálj egy újat. Nagyon szorítok, hogy baba legyen, hogyha szeretnéd.

Sajnos a késés lehet a hormonális változástól is, amit a tabletta elhagyása okozott. A tünetek pedig majdnem ugyanazok akkor, amikor megjön ill. akkor, amikor babát vársz, kivéve azt, hogy tényleg megjön. Illetve még az is okozhat tüneteket, hogy nagyon szeretnéd a babát. Ezt pszichikailag beképzeli az ember és még késhet is tõle. Ha pedig tényleg terhes vagy, valószínûleg a teszt azért nem mutatja ki, mert még nem elég magas a hcg hormon szinted. Várj még pár napot és csinálj egy újat. Nagyon szorítok, hogy baba legyen, hogyha szeretnéd.
Szia, én az elõzõ hónapban hagytam abba a gyógyszert, 2 hetet késett. Ma kellett volna megjönnie, de még nem jött meg. Most még fel van borulva a hormonháztartásod, ezért is késhet. Várj 1 hetet, majd keresd fel a dokidat, ha addig sem jön meg.

1 hónapja nem szedek gyógyszert orvosi utasitásra most 2 hete a barimal voltam és kiszakadt a gumi több mindt 1 hetet késett a bajom mellete szédülök lehet baba?

Legjobb válasz: hát ha a gyógyszert befejezted akkor nagy a valószínüsége, hogy igen, sajnos ez van, menj el elvetetni!!

hát ha a gyógyszert befejezted akkor nagy a valószínüsége, hogy igen, sajnos ez van, menj el elvetetni!!
Igen :D
Ha van is itt orvos, akkor sem tud távdiagnózist felállítani. Vegyél egy tesztet, vagy menj el orvoshoz.
ha csak késett, de aztán megjött, az lehet a gyógyszer abbahagyásától is. mindenesetre én vennék egy tesztet.
A kérdező hozzászólása: mért mondod ha az is vagyok h vetessem el?
szia.igen lehetsz terhes.szerintem csinálj egy tesztet hogy megbizonyosodhass róla. 17:22-es miért vetesse el?ne te döntsd már el helyette.
A kérdező hozzászólása: kössz a segítséget emberek azóta kiderült hogy nem vagyok terhes kösszi utolsó iró :D
na itt kérhetek 1 kis segítséget, 5 hónapja abortuszom volt de volt rá okom miért vettetem el a kicsit, elkezdtem gyógyszert szedni most 1 hónapja nem szedem de kicsit zzeretnék teherbe eshetek?

Fogamzásgátlót szedek már több, mint 1 éve. Mindig napra pontosan megjött (szombaton) a menstruációm. Ebbe a hónapba már kedden jelentkezett barna folyás, szerdán nem, de csütörtökön ismét. A többi a kiegészitőbe. Ez minek a jele?

Ebben a hónapban már kedden jelentkezett barna folyás,szerdán nem,de csütörtökön ismét.Szombaton enyhe hasi görcseim voltak,ahogy mindig szokott lenni,de viszont csak barna folyásom van és elég kevés.(beteg voltam 2héttel ezelőtt és most is az vagyok,antibiotikumot is szedtem) ez befolyásolhatja mindezt? Vagy ez mire utal? Kezdek megijedni..

Legjobb válasz: el kellene olvasnod az antibiotikum papirját illetve a fogamzásgátlódét is hogy befolyásolja e ha más gyógyszerekkel szeded együtt mert sok antibiotikum sajnos megváltoztatja a fogamzásgátlo hatását.

el kellene olvasnod az antibiotikum papirját illetve a fogamzásgátlódét is hogy befolyásolja e ha más gyógyszerekkel szeded együtt mert sok antibiotikum sajnos megváltoztatja a fogamzásgátlo hatását.
A kérdező hozzászólása: nagy baj..azért köszönöm:)
szerintem nem kéne lenyelned a gechit mert tudod a baba az a hasadban nõ ... jah és fosnom kell :) használj gumit :) és síkosítóth így jó :) szerbusz emese
A kérdező hozzászólása: De egy primitív vagy..nagyon tudatlan lehetsz :D egy baba nem ugy lesz hogy lenyeled a spermiumot..de en meghagyom neked ezt a hitet, majd ha gyereket akarsz probálkozzatok nyugodtan csak igy..agyhalott emberek...ha nem tudsz normálisan irni akkor takarodjál innen te okostojás
mikor nem használtad, mikortól hat a tabletta...ez mind mind befolyásolja
A kérdező hozzászólása: Miért is lennék az? Én csak érdeklõdtem..nemtudom mi bajod van!?
Feltételezem tudsz olvasni, mivel megírtad ezt a kérdést. Szóval talán el kéne olvasni a tájékoztatót, ami a gyógyszer mellett van a dobozban... ha ennyire is képtelen vagy, akkor inkább cukorkát szedjél, ne fogamzásgátlót!
Ezt az orvosodnak kellett volna elmondania.Ha egy hónapja szeded a tablettát akkor nem lehetsz terhes, mivel egy hónap kell ahhoz, hogy hasson.A másik meg, hogy hogy lehetsz ilyen felelõtlen, hogy nem olvasol utána és ezek után még óvszer nélkül is szexelsz.Vigyázz azért nehogy baj legyen....
Az elsõ hónapban mindenképp kell gumit is használni vagy valami kiegészítõ cuccot...

Szedem a rezia fogamzásgátlót több mint 1 hónapja, de hasmenésem volt, ilyenkor mennyi ideig nem vagyok biztonságban?

Csak az aznap bevett tabletta nem hat? Valamint az első 2 zöld tablettánál nem jött meg, és akkor éltünk szexuális életet a párommal, azok a tabletták nyújtanak védelmet? Vagy 1 hónap alatt már megbízható védelmet ad?

Legjobb válasz: http://www.hazipatika.com/gyogyszerkereso/termek/rezia_3_mg_.. Minden benne van a kérdésedre

Mikor vetted be a gyógyszert aznap, és utána mennyi idõ elteltével volt hasmenésed?
A kérdező hozzászólása: délelõtt vettem be, és este 8 fele voltam rosszul
Akkor gondolkozz.. A tabletta max 3-4 óra alatt felszívódik a szervezetedben. Mire neked hasmenésed volt, az már sehol nem volt...
az elsõ szemtõl véd..
Tabletta se véd 100% osan :)
ha rendesen szedi, akkor 100..
"A teherbe esési arány kisebb, mint 0, 2% évente" forrás: vital.hu Szóval nem 100% os, amúgy a gyógyszer tájékoztatójára is rá van írva :)
A kérdező hozzászólása: Akkor elmehet bennem nem lesz gond biztos?
A kérdező hozzászólása: értem ksszi
A gyógyszer tájékoztatóját olvasd el, ott benne van, hogy mennyi idõ kell a gyógyszernek, hogy mikortól fog hatni. Ilyen egyszerû, amit én szedtem a Mercilon az már egy hét után teljes védelmet biztosított. 24/N

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő: 22 éves vagyok. Huzamosabb ideig nem szedtem fogamzásgátló tablettát, több mint két hónapja, Rezia tablettát szedek, és most először jelentkezett rendszertelen menstruációhoz hasonló vérzés! A harmadik havi levélb

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő: 22 éves vagyok. Huzamosabb ideig nem szedtem fogamzásgátló tablettát, több mint két hónapja, Rezia tablettát szedek, és most először jelentkezett rendszertelen menstruációhoz hasonló vérzés! A harmadik havi levélből már a 10. szemnél tartok. Egy napja elkezdett görcsölni a hasam is. És erősödik a vérzés is. Idáig semmi mellékhatás nem volt és most tudni szeretném, hogy mitől lehet ez? Esetleg felfázás? Hétfőn mindenképp felhívom a nőgyógyászt de az messze van és izgulok. Remélem tud segíteni. Előre is köszönöm a segítséget! Éva

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Vizsgálat, illetve személyes konzultáció nélkül sajnos nem tudok felelősségteljes tanácsot adni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Vizsgálat, illetve személyes konzultáció nélkül sajnos nem tudok felelősségteljes tanácsot adni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő: 22 éves vagyok. Huzamosabb ideig nem szedtem fogamzásgátló tablettát, több mint két hónapja, Rezia tablettát szedek, és most először jelentkezett rendszertelen menstruációhoz hasonló vérzés! A harmadik havi levélb

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő: 22 éves vagyok. Huzamosabb ideig nem szedtem fogamzásgátló tablettát, több mint két hónapja, Rezia tablettát szedek, és most először jelentkezett rendszertelen menstruációhoz hasonló vérzés! A harmadik havi levélből már a 10. szemnél tartok. Egy napja elkezdett görcsölni a hasam is. És erősödik a vérzés is. Idáig semmi mellékhatás nem volt és most tudni szeretném, hogy mitől lehet ez? Esetleg felfázás? Hétfőn mindenképp felhívom a nőgyógyászt de az messze van és izgulok. Remélem tud segíteni. Előre is köszönöm a segítséget! Éva

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Vizsgálat, illetve személyes konzultáció nélkül sajnos nem tudok felelősségteljes tanácsot adni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Vizsgálat, illetve személyes konzultáció nélkül sajnos nem tudok felelősségteljes tanácsot adni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!