Találatok a következő kifejezésre: Szedjem tovább, tartsak újra szünetet (1 db)

Szedjem tovább, vagy tartsak újra szünetet?

Tanácstalan vagyok,ugyanis 2hete volt a mensim/elég kevés/kb.3napig tartott!aztán most megint megjött.De hirtelen beleszurt a hasamba /mint ahogy mensi el?tt szokott fájdogálni/és azonnal meg is jött.és folyamatosan fáj a hasam!nemtudom miért történik ez.mert még soha nem volt így.ráadásul nemtudom így mennyire lesz biztonságos a tabi!vagy hagyjam ki ezt a hónapot és ne szedjem így tovább?köszi a segítséget!

Legjobb válasz: Nõgyógyász!

Nõgyógyász!
Ne hagyd abba a tabi szedését, az meg pláne butaság hogy most abbahagyod és aztán újrakezded, felborítja teljesen a hormonháztartásod. Ha most kezdted el akkor normális hogy köztes vérzésed is van, ha már 3 hónapnál régebben szeded akkor mindenképpen fordulj nõgyógyászhoz és beszéljétek meg, de addig is szedd tovább a gyógyszert, csak úgy ne hagyd abba.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Milyen méretekben lehet óvszert kapni?

3

Fogamzásgátlót szedek több mint egy éve, de még nem volt hasmenésem. Segítség!?

Szerda óta szedem az újabb havi Symicia gyógyszert, de csütörtök este óta megy a hasam. Szedek hasfogót (Bolus) napi 2x, de a tegnapi tablettát csak este 7-kor mertem bevenni, mert barátnőm azt mondta, ha 4 órán át nem megy a hasam, felszívódik a gyógyszer. Nem kellett már aznap este mennem a mellékhelyiségbe, csak másnap reggel egy picit. Utána bevettem egy szem Bolust, 13:20-kor be a napi tablettát és most 19:30-kor volt újabb hasmenésem. Igaz, hogy ennyi idő elteltével felszívódott a gyógyszer és ugyanúgy véd?

Köszi a választ!

L/22

4

(Egyfázisú fogamzásgátló ) 3 szemmel kevesebb van, tudom pótolni?

Az orvos aztmondta ,hogy amikor a végére érek hagyjam abba és csak akkor kezdjem el szedni az utána következő levelet, ha megjön.(ekkor még csak 2vel kevesebb szem volt de azóta összetört az egyik.)Ha veszek egy tartalék levelet akkor abból a mostani levél végén vegyek be egyet (2 minuszba leszek)és folytassam ahogy az orvos mondta.Vagy mind a 3at?

1

Jangee fogamzásgátló és rengeteg fájdalomcsillapító?

Hétfő óta iszonyatosan fáj a fogam, jön a bölcsesség fogam és bevettem már egy pár fájdalom csillapítót. Ráadásul kiütéses lettem valamitől amire kalciumot iszok.Most tartok még a második levélnél befolyásolja a hatását a fogamzásgátlónak?

2

Ha megjön rendesen, élénk pirosan, a levált cuccal és 4-5 napos. Akkor nem lehetek terhes?

elvileg ha rendes a menstruáció akkor nem lehetsèges...

2

Mit csináljak szerintetek?

2 hete késik a menstruációm, csináltam 2 tesztet, amik negatívak lettek. Elmentem nőgyógyászhoz megvizsgált és szerinte nem vagyok terhes, írt fel fogamzásgátlót (Velgyn), amit most kell kezdenem 3 hétig és utána elvileg megjön. de ha mégse? adjatok kérlek normális tanácsokat!

4

Mi a teendő? (Lent)

Most fogok elkezdeni fogamzásgátlót szedni. Mindennel tisztába vagyok,dsak arra sehol nem kaptam választ,hogy ha a 7 napos tabi mentes nap van és utána elkezdem szedni a következő adagot,akkor az azonnal hat vagy közvetlen a tablette mentes napok után még nem vagyok védett?

1

Az óvszert nem tudom tovább letekerni, csak a péniszem kb. feléig, háromnegyedéig. Vegyek nagyobb méretű óvszert?

3

Ovulációs teszt + megszakítás hatásos módszer lehet a védekezésre?

3

Ha az esemény utáni tabletta bevétele után nem jelentkezik hasfájás az azt jelenti, hogy a tabletta nem használt?

3

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!