Találatok a következő kifejezésre: Sok sárga van és viszket és (1 db)

Sok sárga folyásom van és viszket és fáj a szex, mi lehet ez? Gombás fertözésem van?

Legjobb válasz: Igen az.Menj dokihoz!Õ majd felír mindkettõtöknek olyan tabit és krémet,amitõl kipusztulnak a gombáitok.

Igen az.Menj dokihoz!Õ majd felír mindkettõtöknek olyan tabit és krémet, amitõl kipusztulnak a gombáitok.
igaza van az elõttem válaszolónak! és nagyon fontos, hogy a barátod is kapjon kezelést, mert valószínûleg megfertõzõdött... ha nem kezelik õt is, oda vissza fertõzitek majd egymást...
Tüneteid szerint, feltehetöleg gombás vagy.Orvosod biztos segit.Sajnos ezután érzékeny leszel rá.Vigyázznod kell majd.Például, mindig törölközz nagyon szárazra.Használj intim mosakodot.Vannak tusfürdök, melyek pusztitják a normál florát.A cukros dolgok is kiválthatják, söt még az antibiotikum is.Fontos tényleg, hogy a párod is kezelve legyen, akkor is ha neki nincs tünete.Fontos a fehérnemü fertötlenitése is.
Ez lehet fertõzéses, allergiás vagy irritatív jellegû. Mindhárom esetre van gyógymód. Férfiasan el kell ismernem: ha a panasszal elmegy egy nõgyógyászhoz, ír valamilyen hüvelytablettát (ha provokálja, ír kezelést a párjának is), aztán kész. Nagyon sokszor a méhnyakban bújik meg kórokozó, vagy a hüvely redõiben, ezért visszatérõ folyásnál kombinált, célzott és idõnként ismételt kezelés hoz csak eredményt. Még egy: a rendszeres irrigálás inkább árt, mint használ. A Genia kúp, vagy a Lactacid arra valók, hogy a kezelés után ( ad maximum: a menstruáció befejezése utáni vegyhatás változás kivédésére) EGY alkalommal segítsük általa a normális tejsavas vegyhatás létrejöttét. Dr.Bóday László

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruáció

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruációm, 8 éve járom a kórházakat, de semmi eredménye, mert ahogy már mondtam, 3 éve nem jött meg. Egyszerűen nem tudják beállítani. Nagyon sokfajta gyógyszert felírtak már, de egyik sem használt. A gyógyszerek 3 havi adagok voltak, abban a 3 hónapban meg is jött, de a 4. hónapban már nem. 5 évvel ezzelőtt olyan gyógyszert írt föl az orvosom, hogy 45 kg-ról 1 hónap alatt, 95 kg-ra híztam. Én már 6 éve párkapcsolatban élek, és majd hamarosan szeretnénk babát, most utólag nekem az Inofolic ganulátumot írták föl, és elvileg attól lehetne babánk. Ez igaz? Vagy mit kellene tennem? Előre is köszönöm a válaszát. Tisztelettel: Mónika

1

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémá

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémát nem lát , amennyiben újra jelentkezik a vérzés, hagyjam abba a tabletta szedését. Azt szeretném tudni, hogy mit javasol Ön ebben az esetben, lehet-e más oka is ennek a vérzésnek? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Zsuzsi

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben.

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben. Az orvos azt mondta, hogy a nyálkahártya el van vékonyodva, és attól fáj. Ajánlotta, hogy használjak síkosítót, de ott fent, hogy tudom alkalmazni? Tud-e nekem tanácsot adni, hogy mi a teendő? 62 éves vagyok, gondolom, hogy száraz a nyálkahártya, de így kín a szex. Köszönöm megtisztelő válaszát: Ági

1

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még betét sem kell. A másik kérdésem, hogy a szexuális vágyam viszont nem csökkent, hanem inkább nőtt, már 40 éves koromtól, és azóta is tart. Ez jó vagy nem? Ha a párom tüzesebb volna, minden nap élnék szexuális életet. Köszönettel: Katalin

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérem szíveskedjen tanácsot adni, hogy daganatos betegségben szenvedők a daganat eltávolítását követően használhatják-e a Flabélos gépeket? Köszönöm válaszát! Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! Magas prolaktin szint miatt szedem a Premens tablettát! Érdeklődnék, hogy terhesen szabad-e szedni? Köszönöm válaszát! Niki

1

Tisztelt Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy a Minerva tabletta biztonságos-e, mert sok rossz tapasztalatot olvastam róla. Most először szednék fogamzásgátlót, de így félek szedni. Köszönöm válaszát: Bettina

1

Tisztelt Dr. Úr! Másfél hónappal ezelőtt inkontinencia szalagot helyeztek be. Azt szeretném tudni, hogy ezután lehet-e nemi életet élni, és ha igen, mikor? Várom megtisztelő válaszát. Cs.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Hétfőn voltam Önnél Pannonhalmán. Közel 4. hete vérzek. Kaptam vérzéscsökkentőt, de nem használt, sőt inkább erősödött a vérzés. Meddig várjak még a gyógyszer hatására ? Köszönettel

1

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is) hólyaghurut jellegű panaszaim vannak. A vizelettenyésztés nem mutatott ki fertőzöttséget. Urológiai és nőgyógyászati rendeléseken voltam, ahol az intimtornát javasolja a vizsgáló főorvos. Két hete ismétlődtek a panaszok, elmentem egy urológus magánrendelésére, aki a leleteket átnézte és azt mondta, hogy hormonpótlásra lenne szükség. Szeretném megkérdezni, hogy ebben az esetben szedhetek-e ösztrogén tartalmú hormonokat, vagy van esetleg más segítség is? A mindennapjaimat nagyon megnehezíti a jelenlegi helyzetem, van, hogy napokig nem merek itthonról elmenni. Köszönettel: Rózsa

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!