Találatok a következő kifejezésre: Sűrűn van évi 3-4 alkalommal is (1 db)

Sűrűn van hüvelygombám, évi 3-4 alkalommal is. Mindig elmegyek orvoshoz, mindig felirnak gyogyszert is, amitől helyrejövök, de pár hét vagy hónap múlva újra kezdődik az egész. Mitől lehet ez?

Legjobb válasz: Én is így voltam kb.2 évig, elõjött elmúlt aztán pár hét múlva megint visszajött.Ha egyszer elkapod nehéz belõle kigyógyulni teljesen.Nekem hála Istennek már csak nagyon ritkán jön elõ,mondjuk én fogamzásgátlót szedek és állítólag az legyengíti a hüvely védekezõképességét, meg van aki eleve könnyebben elkapja ezeket a betegségeket.Kitartás,el fog múlni csak sajnos idõ kell hozzá.

Én is így voltam kb.2 évig, elõjött elmúlt aztán pár hét múlva megint visszajött.Ha egyszer elkapod nehéz belõle kigyógyulni teljesen.Nekem hála Istennek már csak nagyon ritkán jön elõ, mondjuk én fogamzásgátlót szedek és állítólag az legyengíti a hüvely védekezõképességét, meg van aki eleve könnyebben elkapja ezeket a betegségeket.Kitartás, el fog múlni csak sajnos idõ kell hozzá.
Én nekem is volt egyszer, de teljesen elmúlt egyseri kezeléstõl.Jó, valami 5ezer Ft-ot hagytam ott a patikában.A doki valami tabit meg valami krémet írt fel, amivel lekezeltük magunkat a párommal. Sokat segíthet az elmulasztásban, ha a tangabugyit lecseréled rendes vonalúra.Meg egy természetgyógyásszal sem lenne hátrány beszélni.Sok olyannak tudják, az ellenszerét, aminek a mai ember nem.Lehet valamilyen táplálkozási hiányosság vagy lelki eredetû baj.Illetve az sem lenne baj, ha lenne a tatyódban egy csomag fertõtlenítõ kendõ, ha olyan WC-t kell használnod, amit sokan mások is.
Vigyázz a higiéniára, wc deszka, stb...Ha legközelenn mész dokihoz ilyen panasszal, mondd meg neki, hogy a partnered számára is i´rjon fel valamit.Igaz, hogy a gombás fertözést nagyon könnyü visszakapni, pláne ha a partner nincsen kezelve.
Én már 3x hagytam abba a fogamzásgátlót, mert nem bírtam az állandó gombát, és egyértelmûen attól volt, a tablettában található vagy progeszteron v ösztrogén miatt, nem emlékszem most melyik! Nekem a doki azt mondta, hogy minden este kenjem be canesten krémmel. +alacsony hormontartalmú bogyó. Vannak olyanok akik nagyon érzékenyek erre.
A párod nem kapta közben el? Mert õrajta nem látszik - viszont simán visszafertõz! Beszélj az orvossal, és ad majd neki is gyógyszert.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Dr. Langmár Zoltán! Szeretném kérdezni, hogy 49 éves vagyok és most nagyon meg van a bajom, már 8 napja. Normális-e ez jó 4-5 honapig alig volt most meg megvagyok ijedve, hogy nem akar elmulni a bajom. Pánikban vagyok ilyenkor, de akkor is ha nem

Tisztelt Dr. Langmár Zoltán! Szeretném kérdezni, hogy 49 éves vagyok és most nagyon meg van a bajom, már 8 napja. Normális-e ez jó 4-5 honapig alig volt most meg megvagyok ijedve, hogy nem akar elmulni a bajom. Pánikban vagyok ilyenkor, de akkor is ha nem jelentkezik, de voltam onkologusnál és mondta változókor de én mégis pánikolok, hogy ez normális-e még? Szeretném ha írna pár sorba, hogy még mire számíthatok? Ugyanis el kell fogadnom a változókort végül is bele estem: Tisztelettel,D.K.

1

Tisztelt doktor úr! 2012. januvár 4-én szültem sima szülésem volt. Azóta fehér, nyálkás folyás van. A bugyim is olyan, mintha be pisiltem volna. Köszönöm válaszát.

1

Tisztelt Doktor úr! Kb. 3 hete felkerestem egy nőgyogyászt alhasi fájdalom miatt. Ő hüvelygyulladást állapított meg. Kaptam Ciprinol nevű tablettát, amit be is szedtem. De most újra fáj a hasam. Sem folyásom, sem vizelési ingerem nincsen. A vizeletem is n

Tisztelt Doktor úr! Kb. 3 hete felkerestem egy nőgyogyászt alhasi fájdalom miatt. Ő hüvelygyulladást állapított meg. Kaptam Ciprinol nevű tablettát, amit be is szedtem. De most újra fáj a hasam. Sem folyásom, sem vizelési ingerem nincsen. A vizeletem is negatív lett. Csak az zavar nagyon, hogy fáj a hasam főleg mikor sokat ülök. Ön szerint komoly lehet a baj? A háziorvosom gyulladásra gondolt Ciprofloxacint és Voltaren tablettát írt föl. Ön szerint mitől lehet az alhasi fájdalom? Tisztelettel a kérdező!

1

Tisztelt doktor úr! 30 hetes kismama vagyok. Lapos hát szindrómám van és a teher miatt annyira fáj a derekam, hogy néha állni sem bírok. Mi az amit használhatok rá? Másik kérdésem az lenne, hogy szülésnél okozhat-e gondot? Ugye nem kell császár emiatt?

Tisztelt doktor úr! 30 hetes kismama vagyok. Lapos hát szindrómám van és a teher miatt annyira fáj a derekam, hogy néha állni sem bírok. Mi az amit használhatok rá? Másik kérdésem az lenne, hogy szülésnél okozhat-e gondot? Ugye nem kell császár emiatt?

1

Tisztelt Doktor úr! Pár napja csíp, amikor pisilek és a szeméremajkak is nagyon pirosak. Tegnap volt vérzésem is de az egyszeri alkalom volt, azóta nem ismétlődött meg. Gondolom felfáztam. Ma megmostam kamillával és ittam kamilla teát is. Tudna javasolni

Tisztelt Doktor úr! Pár napja csíp, amikor pisilek és a szeméremajkak is nagyon pirosak. Tegnap volt vérzésem is de az egyszeri alkalom volt, azóta nem ismétlődött meg. Gondolom felfáztam. Ma megmostam kamillával és ittam kamilla teát is. Tudna javasolni valamit? Válaszát előre is köszönöm. Szilvia.

1

Tisztelt Doktor Úr! Teljes kivizsgálás után megállapították, hogy hormonális problémám van. PL.+10kg, túlzott szőrnövekedés. A YADINE tablettát kaptam rá. Ezt szeretném megkérdezni mennyire erős ez a tabletta (mert az orvosom megkérdezte akarok-e még babá

Tisztelt Doktor Úr! Teljes kivizsgálás után megállapították, hogy hormonális problémám van. PL.+10kg, túlzott szőrnövekedés. A YADINE tablettát kaptam rá. Ezt szeretném megkérdezni mennyire erős ez a tabletta (mert az orvosom megkérdezte akarok-e még babát), illetve a hurkot még nem vetettem le (nem is szeretném) nem befolyásolja-e. Köszönöm válaszát. kloé.

1

Tiszelt Doktor Úr! Tavaly novemberben volt egy kevert fertőzésem és most valószínűleg újra az van! Tegnap vettek kenetet, 1 hét múlva lesz eredmény! Addig is felírtak Dalacin 20mg/g hüvelykrémet 7 napon át, utána pedig Lactofeel hüvelygélt! A Dalacin pont

Tiszelt Doktor Úr! Tavaly novemberben volt egy kevert fertőzésem és most valószínűleg újra az van! Tegnap vettek kenetet, 1 hét múlva lesz eredmény! Addig is felírtak Dalacin 20mg/g hüvelykrémet 7 napon át, utána pedig Lactofeel hüvelygélt! A Dalacin pont a menszeszem előtt egy nappal fog elfogyni! Utána kéne alkalmaznom a Lactofeelt, de addigra már megjön a mentstruációm! Bár olvastam, hogy elvileg a lactofeelt menstruáció alatt is lehetne használni! Ön mit javasol használjam a menstruáció alatt a Lactofelt vagy inkább csak akkor ha már elmúlik a menszesz? Másik kérdésem, hogy Önnek mi a véleménye a Tri-Regol fogamzásgátlóról? Régebben ezt szedtem akkor semmi ilyen gombás erdetű problémám nem volt évekig! Kb 2 éve mikor fel akartam íratni a Tri-Regolt az orvosom nem javasolta ezt a fogamzásgátlót, helyette Jangeet írt fel, de mióta ezt szedem onnantól vannak ilyen problémáim! Már régebben rékérdeztem, hogy nem lehet-e a fogamzásgátlótól, de az orvos szerint nem! Ön mit gondol?

1

Kedves Doktor úr! HSG vizsgálat során kiderült, hogy mindkét petevezetőm elzáródott. Most laparoszkópiát és hysteroskópiát kért az orvosom (chromohydrotubacióval). Kérdéseim: 1. ezeken a vizsgálatokon mennyi esély van arra, hogy átjárható a petevezető, 2.

Kedves Doktor úr! HSG vizsgálat során kiderült, hogy mindkét petevezetőm elzáródott. Most laparoszkópiát és hysteroskópiát kért az orvosom (chromohydrotubacióval). Kérdéseim: 1. ezeken a vizsgálatokon mennyi esély van arra, hogy átjárható a petevezető, 2. ha nem átjárható, a beavatkozás során megnyitható-e valami módon. 3. ezeken a vizsgálatokon kívül van-e még más lehetőség az átjárhatóságra? Köszönettel, Anna

1

Tisztelt Doktor úr! Nekem a nőgyógyász 3 hónapi premens kúrát javasolt hosszú ciklusok miatt az gondot jelent, ha én esetleg 4 hónapi tablettát szedek be? válaszát előre is köszönöm.

1

Tisztelt Főorvos úr! 45 éves vagyok, 2008-ban méheltávolításom volt, 2010-ben pedig mindkét petefészket vették ki. Klimax tüneteim nincsenek még. A 2010-es műtét után 1 hónapig volt éjszakai hőhullám “izzadás” nélkül. Folyamatosan szedek Omega 3, E-vitami

Tisztelt Főorvos úr! 45 éves vagyok, 2008-ban méheltávolításom volt, 2010-ben pedig mindkét petefészket vették ki. Klimax tüneteim nincsenek még. A 2010-es műtét után 1 hónapig volt éjszakai hőhullám “izzadás” nélkül. Folyamatosan szedek Omega 3, E-vitamin, és Bioflavin táplálék kiegészítőt. Amiben tanácsot szeretnék kérni, hogy a bőröm állapota folyamatosan romlik. Leginkább az arcbőröm lett érzékeny. Nem szereti az arckrémeket, még a hypoallergéneket sem és enyhe Rozacea is mutatkozik rajta. A bőrgyógyász szerint semmi teendő nincs, de engem zavar a folyamatos “pirospozsgás” arc kép. Mit alkalmazhatnék ennek csökkentésére? Válaszát előre is megköszönve. Tisztelettel: Gyöngyi

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!