Találatok a következő kifejezésre: Rengetegszer kell pisilni, és nagyon fáj, (1 db)

Rengetegszer kell elmennem pisilni, és nagyon fáj, amikor pisilek, sőt, legutóbb pirosas volt. Gondolom felfázás. Mi rá a legjobb?

Nagyon kellemetlenül érzem így magam. :(

Legjobb válasz: Orvos, egy gyulladás ami nem csillapodik p´´arnap alatt, azt csak gyógyszerrel tudják orvosolni, és egy akudt(remélem jól írtam) gyulladás odalent csúnya tud lenni. orvos. nödoki.

Orvos, egy gyulladás ami nem csillapodik p´´arnap alatt, azt csak gyógyszerrel tudják orvosolni, és egy akudt(remélem jól írtam) gyulladás odalent csúnya tud lenni. orvos. nödoki.
Nekem a terhesség alatt volt genny a vizeletemben. A doki azt mondta, nem ad gyógyszert. Igyak rengeteg kamillateát, a sok folyadék szinte átmossa a hólyagot, vesét, húgyvezetéket. 1 hét múlva kontroll, addigra nem volt genny a vizeletben.
A kérdező hozzászólása: De milyen gyógyszer jó erre? Szimpla gyulladáscsökkentõ? Vagy mi? MOst jelenleg nem áll módpmban orvoshoz menni, mert nem otthon vagyok, de mindenképpen szeretném orvosolni a problémámat, mert szinte elviselhetetlen.
Sajnos, ha már pirosas volt a pisid, az azt jelenti hogy vér van benne. Ezzel már ne kísérletezz otthon. Szerintem bármelyik orvos különösebb vizsgálatok nélkül felírja a gyógyszert rá. Esetleg kérdezd meg a patikában, hogy õk mit ajánlanának, de amint lehetõséged van: orvos!! Jobbulást!
Nekem is volt ilyen. Olyan durva lett hogy két hét után visszaestem. Menj el dokihoz sürgõsen!!! Antibiotikumot fogsz kapni. Ne várj addig míg begyullad más is.
Antibiotikum, de ne kísérletezz, mert komolyabb következménye lehet, rámehet a veséd, nem ijesztgetni akarlak, csak ne húzd sokáig.Meg hát nem egy kellemes dolog, értem hogy nem tudsz orvoshoz menni, de valamilyen megoldást ki kellene találnod. És nagyon sok folyadék, kamillatea is jó.Sokkal többet igyál, mint szoktál.Ülõfürdõ, nem hideg, és nem forró, kamillateás, vagy cickafarkos.Amúgy nekem a cickafarktea bevált ivásra is, de abból sokat nem szabad egy nap.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor úr! Azt szeretném megkérdezni Öntől, hogy ha az Ovestin tabletta szedése mellet megjön a menzeszem, folytassam-e a tabletta szedését? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: S.

1

Tisztelt Langmár Doktor úr! Aranyeres panaszokra mit ajánl, amiben ön megbízik? Inkább krémet szeretnék, ha lehet, a kúpokat nem szívesen használom. A sebész szerint kis repedés is van, ami hol jobb, hol rosszabb. Sokat ülök autóban, állok a boltban eladó

Tisztelt Langmár Doktor úr! Aranyeres panaszokra mit ajánl, amiben ön megbízik? Inkább krémet szeretnék, ha lehet, a kúpokat nem szívesen használom. A sebész szerint kis repedés is van, ami hol jobb, hol rosszabb. Sokat ülök autóban, állok a boltban eladóként, állítólag ez is okozhatja az ilyen végbélbajokat. Sajnos sok a visszerem is, ez is összefügghet az orvosok szerint. Lassan elszánom magam a műtétre. Lézeres beavatkozást Ön ajánlana erre? A kisebb tágulatokat már injekciózták, de minden kiújult sajnos, rémesen néznek ki a lábaim.

1

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves vagyok, és a hőhullám, verejtékezés, több éve kíséri az életem napjait. A magas vérnyomásomra Coviogalt, a lelki problémáimra pedig Frontint, és Citagent szedek. Kérdésem az lenne, hogy az előbb felsoroltak mellé szedhetek-e ol

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves vagyok, és a hőhullám, verejtékezés, több éve kíséri az életem napjait. A magas vérnyomásomra Coviogalt, a lelki problémáimra pedig Frontint, és Citagent szedek. Kérdésem az lenne, hogy az előbb felsoroltak mellé szedhetek-e olyan gyógyszert, ami segít elviselni a hőhullám okozta verejtékezést, és enyhíti a rosszullétet? Két és fél éve nincs menzeszem, szeretném tudni, hogy visszajöhet-e még újra, kell-e vigyázni a párommal, hogy ne essek teherbe? Mély tisztelettel várom válaszát! Marika

1

Tisztelt Doktor úr! A hüvelyhám sérülésére Ön milyen hüvelykrémet vagy hüvelytablettát javasolna nekem? Válaszát és segítségét köszönöm! Üdvözlettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor úr! A segítségét szeretném kérni! A hüvelyhám elvékonyodását mivel lehet kezelni? Olyan elviselhetetlen hüvelyszárazságban szenvedek, hogy nem tudom mit tegyek! Segítségét és a válaszát köszönöm szépen! Zsuzsa

1

Tisztelt Doktor Úr! Már második éve küzdök, de a nőgyógyászati rendelésen kapott szerek nem használnak. A kis- és nagyajkak között bereped a bőröm, és hullámokban viszkető érzés jön. Ez annyira erős, hogy a viszketés megszüntetésétől még nagyobb lesz a re

Tisztelt Doktor Úr! Már második éve küzdök, de a nőgyógyászati rendelésen kapott szerek nem használnak. A kis- és nagyajkak között bereped a bőröm, és hullámokban viszkető érzés jön. Ez annyira erős, hogy a viszketés megszüntetésétől még nagyobb lesz a repedés. Ezt tükörrel tudtam megállapítani. Váladékozik, de nem hüvelyi váladék. Pimafucort krémet kaptam, ami nem használ. Hüvelyi visszereim is vannak, amik miatt vékony, és érzékeny a bőröm a szeméremtesten is. Mit tehetek? Tisztelettel várom válaszát: Valéria

1

Tisztelt Dr. Langmár Zoltán Úr! Elkeseredésemben fordulok Önhöz, melynek oka a következő: közel 1 évvel ezelőtt fordultam először bőrgyógyászhoz, a hasamon, hátamon jelentkező kellemetlen, viszkető, allergiára utaló kiütések miatt. A doktornőnek nem sok f

Tisztelt Dr. Langmár Zoltán Úr! Elkeseredésemben fordulok Önhöz, melynek oka a következő: közel 1 évvel ezelőtt fordultam először bőrgyógyászhoz, a hasamon, hátamon jelentkező kellemetlen, viszkető, allergiára utaló kiütések miatt. A doktornőnek nem sok fogalma volt arról, ez vajon mi lehet, ezért kezelést kaptam gombás fertőzésre, de rühre is. Sajnálatos vagy nem, ezek a kenőcsök semmilyen hatással nem voltak a bőrömre. Ezt követően egy másik bőrgyógyászt kerestem fel, aki bevallotta, fogalma sincs mi ez, de felírt egy elkészítendő kenőcsöt és egy igen erős gyógyszert. Ezzel egyidejűleg jeleztem, hogy a lábamon szemölcsök jelentek meg, és ez a mai napig terjed. A gyógyszernek köszönhetően a kiütések halványultak, a viszkető érzés megszűnt mintegy 2 hétre. Aztán újra kezdődött. Ekkor a kevert krém hatóanyagát tartalmazó tömény kenőcsöt kaptam meg, ezt a mai napig használom szükség esetén. A történet véget is érhetne, de a nemi szerven indult be erős, égő, viszkető fájdalom, mely sokszor külső nyomoktól mentes, néha göbszerű kiütéssel párosul. A hüvelyi folyás, gombás fertőzés, az általam felkeresett nőgyógyász szerint a bőrgyógyásztól kapott gyógyszer következménye, melyre kúpot, kenőcsöt kaptam. A folyás megszűnt, a doktor candida fertőzést állapított meg, melyen a kúp, gyógyszer segített. A külső nemi szerven azonban az égő, viszkető érzés továbbra sem múlik, s ez már a végbél környékén is irritáló, igen kellemetlen érzést kelt. Megérintve meleg, szinte forró érzést tapasztalok. Voltam allergiavizsgálaton, ahol azt mondták nincs allergiám, sem candidám. Én azonban “kitartóan” vakarom magam, néha véresre. Nem tudom már mit tegyek, szinte önkínzó módon egy mentolos krémmel kenem be magam, hogy hűtse, persze anélkül, hogy tudnám, mit okozok a szervezetemnek ezzel. Kérem amennyiben módjában áll, segítsen nekem! 40 éves vagyok, kétlem, hogy ezzel együtt kellene élnem. Köszönettel és tisztelettel: Sz.

1

Unokám 15 éves múlt. 11 éves korától menstruál szabályosan. Most, kb. 3 hónapja nem jött meg a menzesze. Ezalatt fogyókúrázott, és sokat fogyott is. Mellette lelki problémái is voltak, ill. vannak jelenleg is, mely barátnőkkel kapcsolatos. Fiúval még nem

Unokám 15 éves múlt. 11 éves korától menstruál szabályosan. Most, kb. 3 hónapja nem jött meg a menzesze. Ezalatt fogyókúrázott, és sokat fogyott is. Mellette lelki problémái is voltak, ill. vannak jelenleg is, mely barátnőkkel kapcsolatos. Fiúval még nem volt kapcsolata. Kérdésem az, hogy a fogyózás okozhat-e ilyen problémát, ill. mi a teendő? Nőgyógyászhoz nem akar menni.

1

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon erős verejtékezés és hőhullám keseríti meg a napjaimat, már 11 éve. Most 51 éves vagyok, semmilyen gyógyszert nem szedek. A hőhullámra szoktam a Remifemin pluszt és a Klimin slimet, időnként váltakozva szedni. Kérdésem az lenne,

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon erős verejtékezés és hőhullám keseríti meg a napjaimat, már 11 éve. Most 51 éves vagyok, semmilyen gyógyszert nem szedek. A hőhullámra szoktam a Remifemin pluszt és a Klimin slimet, időnként váltakozva szedni. Kérdésem az lenne, hogy meddig fog még tartani ez az állapot, mikor lehetne már abbahagyni a gyógyszerszedést, és hogy elmúlik-e ez egyáltalán valamikor? Sokszor a gyógyszer mellett is nagyon rosszul érzem magam.

1

Tisztelt Doktor úr! Egy elviselhetetlen hüvelyszárazságra zsíros krémet használok, amelyet a gyógyszertárban készítettek a részemre. Szeretném megkérdezni, hogy árthatok-e ezzel magamnak? Mély tisztelettel várom a válaszát! V.-né

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!