Találatok a következő kifejezésre: Rengetegszer kell pisilni, és nagyon (1 db)

Rengetegszer kell elmennem pisilni, és nagyon fáj, amikor pisilek, sőt, legutóbb pirosas volt. Gondolom felfázás. Mi rá a legjobb?

Nagyon kellemetlenül érzem így magam. :(

Legjobb válasz: Orvos, egy gyulladás ami nem csillapodik p´´arnap alatt, azt csak gyógyszerrel tudják orvosolni, és egy akudt(remélem jól írtam) gyulladás odalent csúnya tud lenni. orvos. nödoki.

Orvos, egy gyulladás ami nem csillapodik p´´arnap alatt, azt csak gyógyszerrel tudják orvosolni, és egy akudt(remélem jól írtam) gyulladás odalent csúnya tud lenni. orvos. nödoki.
Nekem a terhesség alatt volt genny a vizeletemben. A doki azt mondta, nem ad gyógyszert. Igyak rengeteg kamillateát, a sok folyadék szinte átmossa a hólyagot, vesét, húgyvezetéket. 1 hét múlva kontroll, addigra nem volt genny a vizeletben.
A kérdező hozzászólása: De milyen gyógyszer jó erre? Szimpla gyulladáscsökkentõ? Vagy mi? MOst jelenleg nem áll módpmban orvoshoz menni, mert nem otthon vagyok, de mindenképpen szeretném orvosolni a problémámat, mert szinte elviselhetetlen.
Sajnos, ha már pirosas volt a pisid, az azt jelenti hogy vér van benne. Ezzel már ne kísérletezz otthon. Szerintem bármelyik orvos különösebb vizsgálatok nélkül felírja a gyógyszert rá. Esetleg kérdezd meg a patikában, hogy õk mit ajánlanának, de amint lehetõséged van: orvos!! Jobbulást!
Nekem is volt ilyen. Olyan durva lett hogy két hét után visszaestem. Menj el dokihoz sürgõsen!!! Antibiotikumot fogsz kapni. Ne várj addig míg begyullad más is.
Antibiotikum, de ne kísérletezz, mert komolyabb következménye lehet, rámehet a veséd, nem ijesztgetni akarlak, csak ne húzd sokáig.Meg hát nem egy kellemes dolog, értem hogy nem tudsz orvoshoz menni, de valamilyen megoldást ki kellene találnod. És nagyon sok folyadék, kamillatea is jó.Sokkal többet igyál, mint szoktál.Ülõfürdõ, nem hideg, és nem forró, kamillateás, vagy cickafarkos.Amúgy nekem a cickafarktea bevált ivásra is, de abból sokat nem szabad egy nap.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Nem olyan régen volt antibiotikumos kezelésem (megfázás miatt), és amióta abbahagytam, ég, viszket a hüvelyem, és olvastam a neten, hogy az antibiotikum felborítja a hüvely pH értékét, és erre jó a Vitagyn C hüvelykrém, mert helyreállí

Tisztelt Doktor Úr! Nem olyan régen volt antibiotikumos kezelésem (megfázás miatt), és amióta abbahagytam, ég, viszket a hüvelyem, és olvastam a neten, hogy az antibiotikum felborítja a hüvely pH értékét, és erre jó a Vitagyn C hüvelykrém, mert helyreállítja. Azt szeretném megkérdezni, hogy még szűz vagyok, így is használhatom az applikátort? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor úr! 68 éves nő vagyok, és 2 hónapja használok hüvelysorvadásra Cikatridina kúpot, nemi életet nem élek. A tüneteim (fájdalom, feszülő érzés) már elmúltak, így most már csak másnaponként használom a gyógyszert. A kérdésem az, hogy ha abbaha

Tisztelt Doktor úr! 68 éves nő vagyok, és 2 hónapja használok hüvelysorvadásra Cikatridina kúpot, nemi életet nem élek. A tüneteim (fájdalom, feszülő érzés) már elmúltak, így most már csak másnaponként használom a gyógyszert. A kérdésem az, hogy ha abbahagyom a használatát, visszajönnek-e a panaszaim? Ezt most életem végéig kell használnom? Előre is köszönöm válaszát! Üdvözlettel: E.J.

1

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok, elhúzódó (17 napos), darabos vérzés miatt eü. kaparásom volt 3 hete. A szövettan semmi eltérést, kórosat nem mutatott. Orvosom azt mondta, nincs semmi teendő, esetleg gyógyszert kellene szednem. Időpontom van hozzá, de

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok, elhúzódó (17 napos), darabos vérzés miatt eü. kaparásom volt 3 hete. A szövettan semmi eltérést, kórosat nem mutatott. Orvosom azt mondta, nincs semmi teendő, esetleg gyógyszert kellene szednem. Időpontom van hozzá, de a szabadsága miatt csak 2 hét múlva tudok menni. Azóta azon agyalok, hogy miért kell gyógyszer, ha minden rendben. Utánaolvasgattam, valószínű a progeszteronpótlás miatt? Nem lehetne valamilyen természetes dologgal azt pótolni? Pl. barátcserje? Köszönöm válaszát! Tisztelettel: Andy Ezt a kérdést tettem fel Önnek ápr.15-én, melyre azt a választ tetszett adni, hogy a szövettan eredményétől függ minden. Kórszövettani diagnózis: Proliferatios fázis az endometriumban. Polypus corporis uteri M76800. Bízok benne, hogy nem muszáj a hormon. Köszönöm válaszát.Tisztelettel: Andy

1

Tisztelt Doktor úr! Hüvelysorvadás, hüvelyszárazság esetén a Cikatridina kúp mellett a Cikatridina kenőcsöt is lehet használni? Erre alkalmas? Kívül csillapítaná az égő, viszkető érzést? Hüvelyszárazságkor a Vitagyn C hüvelykrémet lehet használni? Jobb le

Tisztelt Doktor úr! Hüvelysorvadás, hüvelyszárazság esetén a Cikatridina kúp mellett a Cikatridina kenőcsöt is lehet használni? Erre alkalmas? Kívül csillapítaná az égő, viszkető érzést? Hüvelyszárazságkor a Vitagyn C hüvelykrémet lehet használni? Jobb lesz tőle? Vagy ront az állapoton? Köszönöm

1

Tisztelt Doktor úr! 52 éves vagyok, a menzeszem rendszertelenül jelentezik 2-3 hónaponként. Borzasztó hüvelyszárazságtól szenvedek, és pisilés után nagyon fáj, ég, csíp, szúr és mar a hüvelyem. A hüvelyszárazságot még betudom annak, hogy a változókor tüne

Tisztelt Doktor úr! 52 éves vagyok, a menzeszem rendszertelenül jelentezik 2-3 hónaponként. Borzasztó hüvelyszárazságtól szenvedek, és pisilés után nagyon fáj, ég, csíp, szúr és mar a hüvelyem. A hüvelyszárazságot még betudom annak, hogy a változókor tünete, de az, hogy ilyen borzasztó fájdalmakat érzek a hüvelyben, ezt én nem hiszem, hogy ennek a tünete lenne. Számtalan krémet, kúpot használtam már eredmény nélkül, mert mindegyik krém, és kúp csípte a hüvelyemet. Jelenleg az Ovestin tablettát szedem, amiből beszedtem 33 szemet, és az Estrokad hüvelykrémet. Egy kis ideig jó, aztán 10 perc után elkezd csípni! Meg szeretném kérdezni Öntől, kedves Doktor úr, hogy meddig fog tartani ez az állapot, és Ön szerint a tünetek alapján mi lehet a gondom, bajom? Van amikor órákig tünetmentes vagyok, aztán van, amikor napokig, órákig szenvedek! Segítségét nagyon köszönöm! Várom válaszát! Tisztelettel: V. Éva

1

Tisztelt Doktor úr! Hat hónapja szedem a Kliogest tablettát, ami nekem nagyon bevált mind a hőhullámra, mind a összes többi klimax mellékhatásokra. Rendszeresen járok vizsgálatokra pl. nőgyógyászhoz, mammográfiára. Csupán egy panaszom lenne, hogy kb. egy

Tisztelt Doktor úr! Hat hónapja szedem a Kliogest tablettát, ami nekem nagyon bevált mind a hőhullámra, mind a összes többi klimax mellékhatásokra. Rendszeresen járok vizsgálatokra pl. nőgyógyászhoz, mammográfiára. Csupán egy panaszom lenne, hogy kb. egy hónapja nincs orgazmusom. Lehetséges, hogy ez a gyógyszer mellékhatása? Emellett kisebb fehér folyást vettem észre. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Keykó

1

Tisztelt Doktor úr! A szójatej segíthet a változókorú hölgyeken? Üdv.: Vilma

1

Üdvözlöm tisztelt Főorvos úr! Leukoplakia vulvae diagnózist állítottak fel, a rákszűrés eredménye: P2. Ortho-Gynest hüvelykúpot kaptam. Heti 1×1 kúp, félek a kúp használatától, mivel nagyon sok rossz mellékhatása van, ráadásul már ki is vonták a forgalomb

Üdvözlöm tisztelt Főorvos úr! Leukoplakia vulvae diagnózist állítottak fel, a rákszűrés eredménye: P2. Ortho-Gynest hüvelykúpot kaptam. Heti 1×1 kúp, félek a kúp használatától, mivel nagyon sok rossz mellékhatása van, ráadásul már ki is vonták a forgalomból. Kérdésem, van-e gyógynövény alapú kenőcs, vagy kúp forgalomban, Ön mit javasol? Köszönöm válaszát.

1

Tisztelt Doktor úr! Lidokain érzékeny vagyok, és azt szeretném megkérdezni, hogy a Proktis készítmények tartalmaznak-e lidokaint vagy lidokain származékokat? Amennyiben nem, használnak-e végbélszűkület miatti fájdalom esetén? Válaszát előre is köszönöm: É

Tisztelt Doktor úr! Lidokain érzékeny vagyok, és azt szeretném megkérdezni, hogy a Proktis készítmények tartalmaznak-e lidokaint vagy lidokain származékokat? Amennyiben nem, használnak-e végbélszűkület miatti fájdalom esetén? Válaszát előre is köszönöm: Éva

1

Tisztelt Doktor úr! 3 évig már nem volt menstruációm, most Húsvét másnapján ismét megjött, de csak maszatolás formájában. Még most is tart, ilyen rózsaszínes váladék távozik a szervezetemből. 2008-ban már volt egy gyógykaparásom, ahol azt mondta az orvos,

Tisztelt Doktor úr! 3 évig már nem volt menstruációm, most Húsvét másnapján ismét megjött, de csak maszatolás formájában. Még most is tart, ilyen rózsaszínes váladék távozik a szervezetemből. 2008-ban már volt egy gyógykaparásom, ahol azt mondta az orvos, hogy most már az egészet elfelejthetem, mivel többet nem jön meg, ezután még 3 évig volt, eszméletlen nagy mennyiségben havonta, majd 3 évig nem volt. Most ismét kezdődik az egész elölről. 56 éves vagyok. Szeretném megkérdezni, hogy mi a teendő, mert nem szeretnék ismét kórházba kerülni, valami gyógyszeres megoldás esetleg van-e?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!