Találatok a következő kifejezésre: Produkálhatok terhességi ha fogamzásgátlót szedek (2 db)

Produkálhatok terhességi tüneteket ha fogamzásgátlót szedek? És mondjuk nem megfelelő a hormontartalma hanem tul magas nekem? !

Legjobb válasz: Ha orvos írta fela gyógyszered biztosan jó neked. feltéve ha nem a körzeti orvosnak mondtad be a brátnõd által jónak mondott gyógyszert. Milyen tünetekre gondolsz? H aszeded a gyszert nem lehetsz terhes (kivéve ha rendszertelenül, elfelejtve szeded!) merta gyszer a peteérést gátolja. ha nincs érett pete nincs baba sem! Terhesség tüneteit amúgy csak a 3-4 héten érzi meg az ember, feltéve ha vannak. de a leggyakoribbak: mellfeszülés, gyakori pisilés, szédelgés, fáradékonyság, hányinger, hányás. De ezek csak valószínûségi jelek, ha ilyet érzel nem biztos haogy terhes vagy. Ami már biztosabb a mensi elmaradása.

Ha orvos írta fela gyógyszered biztosan jó neked. feltéve ha nem a körzeti orvosnak mondtad be a brátnõd által jónak mondott gyógyszert. Milyen tünetekre gondolsz? H aszeded a gyszert nem lehetsz terhes (kivéve ha rendszertelenül, elfelejtve szeded!) merta gyszer a peteérést gátolja. ha nincs érett pete nincs baba sem! Terhesség tüneteit amúgy csak a 3-4 héten érzi meg az ember, feltéve ha vannak. de a leggyakoribbak: mellfeszülés, gyakori pisilés, szédelgés, fáradékonyság, hányinger, hányás. De ezek csak valószínûségi jelek, ha ilyet érzel nem biztos haogy terhes vagy. Ami már biztosabb a mensi elmaradása.
A kérdező hozzászólása: Amielött elkezdtem szedni a gyogyszert együtt voltunk a barátommal megszakitásos módszerrel, a mensim elött 2nappal utánna megjött akkor kezdtem el szedni elöször a gyogyszert azóta 1szer megint megjött és most kb 1hét múlva kell ismét megjönnie.Azt mondta az orvosom h valószinû h túl erõs a szervezetemnek a hotmon tartalma (ezt akkor mondta mikor még csak a mellem szúrt és fájt) 2napja reggelente kicsit rosszul vagyok hányinger, szédülés és nagyon fáj a hasam néha még görcsöl is!!!!
Gyógyszer mellett is ugyanúgy teherbe eshetsz. Élõ példa, a barátnõm szedte rendszeresen, minden hónapban megjött a menszije, és 5 hónapos terhes volt, amikor megtudta, hogy babója van!!! Addig semmi tünete nem volt!
Kedves kérdezõ: ugye nem lettél terhes?

Produkálhatok terhességi tüneteket ha fogamzásgátlót szedek? És mondjuk nem megfelelő a hormontartalma hanem tul magas nekem? !

Amielött elkezdtem szedni a gyogyszert együtt voltunk a barátommal megszakitásos módszerrel,a mensim elött 2nappal utánna megjött akkor kezdtem el szedni elöször a gyogyszert azóta 1szer megint megjött és most kb 1hét múlva kell ismét megjönnie.Azt mondta az orvosom h valószin? h túl er?s a szervezetemnek a hotmon tartalma (ezt akkor mondta mikor még csak a mellem szúrt és fájt) 2napja reggelente kicsit rosszul vagyok hányinger,szédülés és nagyon fáj a hasam néha még görcsöl is!!!!

Legjobb válasz: Lehet hogy csak tüneteid vannak, de néha elõfordul, hogy valaki fogamzásgátló mellett lesz terhes, mert épp nem jó az a fajta. A Dokid a májfunkcióvizsgálat alapján el kéne tudja dönteni, hogy jó e neked a gyógyszer. Ha ezt mondta nem értem miért nem írt másikat. mindenesetre a további tüneteket is említsd meg neki, mert ez nem normális. két havi adagnál mar meg lehetne szokni..

Lehet hogy csak tüneteid vannak, de néha elõfordul, hogy valaki fogamzásgátló mellett lesz terhes, mert épp nem jó az a fajta. A Dokid a májfunkcióvizsgálat alapján el kéne tudja dönteni, hogy jó e neked a gyógyszer. Ha ezt mondta nem értem miért nem írt másikat. mindenesetre a további tüneteket is említsd meg neki, mert ez nem normális. két havi adagnál mar meg lehetne szokni..
Én is igy voltam, hányinger, fejfájás, szédulés....stb.Aztán jelentkeztek koztes vérzések....és úgy gondoltam elég, én nem kínlódok vele, leálltam róla.Most már úgyis babucit szeretnénk :o) Szerintem beszélj a dokiddak és próbálj meg másik gyógyszert.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!