Találatok a következő kifejezésre: Polycystám van, nem lehet (1 db)

Polycystám van, akkor nem lehet gyerekem?

most medd? vagyok-----????jaj ne...most mit tegyek?Kétségbe vagyok esve!

Legjobb válasz: A doki tegnap nem mondott nekem semmi ilyet...miért?

A kérdező hozzászólása: A doki tegnap nem mondott nekem semmi ilyet...miért?
A kérdező hozzászólása: Tegnap voltam Uh-n és akkor mondták hogy Jobb ováriumba és a ball ováriumba polycysta jellegü....ez van a paírra írva!És utána mentem a nõdokimhoz és vittem a leletet nem mondott semmit!Miért??
Lehet gyereked, ne aggódj.Ezeket lehet kezelni gyógyszerrel.Erre sem mondott semmit? Nyugodj meg, sztem beszélj vele az aggályaidról, meghogy elmondhatná mi lesz a cystákkal.De semmiképp ne aggódj, lehetsz terhes:-))
Ki kell kezelni, és utána miért ne, csak így nehezíti meg az életet-sztem menj el a háziorvosodhoz, és kérdezd meg hogyan tovább.Ne feledd, mindig van megoldás:-))
A kérdező hozzászólása: Köszönöm a válaszokat!Most egy kicsit megnyugodtam :-) További szép napot!
Nekem is az volt, és most van is, de van egy 14 hónapos kisfiam is!!!Nagyon nehezen, de természetes úton estem teherbe.
Látod, van itt sorstárs is. Készülj fel, hogy megnehezíti majd a családtervezésed, de nem teszi lehetetlenné.
Nehezebben esel teherbe de lehet gyereked.Van egy bnõm neki is polycystás a petefészke és 3gyereke van.
Manapság nagyon sok pocs beteg van, ez is kezd tömegbetegség lenni.. Nekem is az van, 7 éve diagnosztizálták, és 25 hetes terhes vagyok, ráadásul 3 hónap alatt estem teherbe teljesen normális úton. Valószínü, hogy megnehezíti a teherbeesést, mivel nem úgy érik a pete, ahogy kéne, de ettõl még lehet gyereked. Ne félj, nem vagy meddõ, semmi teendõ nincs addig amíg babát nem akarsz, akkor meg majd segít a doki, ha nem sikerül magától.-)

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Dr. Úr! Olyan kérdésem lenne, hogy 15 éve nem menstruálok, olyan két éve kb. nem a hüvely, hanem körülötte, 2-3 hetente nagyon viszket, és csak a jobb felén. Voltam nőgyógyászaton, és azt mondták, hogy sorvad a hüvely. Kaptam rá kúpot, de nem vet

Tisztelt Dr. Úr! Olyan kérdésem lenne, hogy 15 éve nem menstruálok, olyan két éve kb. nem a hüvely, hanem körülötte, 2-3 hetente nagyon viszket, és csak a jobb felén. Voltam nőgyógyászaton, és azt mondták, hogy sorvad a hüvely. Kaptam rá kúpot, de nem vettem észre javulást. Igen száraz a hüvelyem, és most rátaláltam egy krémre, a neve Vagisan, és hormonmentes. Mivel nekem 1995-ben levették a mellem, azt szeretném kérdezni, hogy használhatom-e, és síkosítónak is jó-e? Köszönöm válaszát.

1

Jó napot kívánok! Már a 4. hónapja, hogy szedem a Yadine fogamzásgátlót, de eddig még nem tapasztaltam azt, hogy mielőtt megjön, előtte 2 nappal nagyon csekély barna folyásom van. Meg kell jönnie vasárnap, és pénteken már volt egy kevés, meg ma is. Az elő

Jó napot kívánok! Már a 4. hónapja, hogy szedem a Yadine fogamzásgátlót, de eddig még nem tapasztaltam azt, hogy mielőtt megjön, előtte 2 nappal nagyon csekély barna folyásom van. Meg kell jönnie vasárnap, és pénteken már volt egy kevés, meg ma is. Az előző gyógyszeremmel sem volt ilyen, meg ezzel sem, és nem tudom, hogy ez mit jelent. A hasam az szokott fájni, meg érzem, hogy meg fog jönni. Ez nem terhesség jele ugye? Vagy fertőzés? Vagy egyszerűen felfáztam? Ezentúl mindig így lesz, hogy így jelzi ha megjön? Barátommal csak hétvégenként vagyunk együtt. Köszönöm a válaszát!

1

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok, elhúzódó (17 napos), darabos vérzés miatt eü. kaparásom volt 3 hete. A szövettan semmi eltérést, kórosat nem mutatott. Orvosom azt mondta, nincs semmi teendő, esetleg gyógyszert kellene szednem. Időpontom van hozzá, de

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok, elhúzódó (17 napos), darabos vérzés miatt eü. kaparásom volt 3 hete. A szövettan semmi eltérést, kórosat nem mutatott. Orvosom azt mondta, nincs semmi teendő, esetleg gyógyszert kellene szednem. Időpontom van hozzá, de a szabadsága miatt csak 2 hét múlva tudok menni. Azóta azon agyalok, hogy miért kell gyógyszer, ha minden rendben. Utánaolvasgattam, valószínű a progeszteron pótlás miatt? Nem lehetne valamilyen természetes dologgal azt pótolni? Pl. barátcserje? Köszönöm válaszát! Tisztelettel: Andy

1

Tisztelt Doktor Úr! 3 hete kezdtem el szedni a Premens tablettát, mivel az utóbbi hónapokban nagyon rosszul viseltem a menstruáció előtti napokat. Pajzsmirigy betegségekből kifolyólag, vérvétel kontrollvizsgálaton voltam a héten, ahol megnézték a vas, és

Tisztelt Doktor Úr! 3 hete kezdtem el szedni a Premens tablettát, mivel az utóbbi hónapokban nagyon rosszul viseltem a menstruáció előtti napokat. Pajzsmirigy betegségekből kifolyólag, vérvétel kontrollvizsgálaton voltam a héten, ahol megnézték a vas, és a GOT szintet is. Azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges-e, hogy a tabletta befolyásolja ezen értékeket? ( A GOT szintem nagyon magas lett). Köszönettel: Andrea

1

Tisztelt Doktor Úr! 37 éves vagyok, és sajnos elég magas a prolaktinszintem. 855. Mit jelent ez tulajdonképpen? Mit okoz ez nálam? Felírtak rá Bromocriptin tablettát, amit már egy hónapja szedek, de eléggé megvisel a szedése. Szorongásos állapotok is vann

Tisztelt Doktor Úr! 37 éves vagyok, és sajnos elég magas a prolaktinszintem. 855. Mit jelent ez tulajdonképpen? Mit okoz ez nálam? Felírtak rá Bromocriptin tablettát, amit már egy hónapja szedek, de eléggé megvisel a szedése. Szorongásos állapotok is vannak nálam, gyengeség, a gyomrom is rossz, meg a fejem is fáj. Mi történik tulajdonképpen, és ezek a tünetek normálisak? Mikorra fog visszaállni normális szintre ez a prolaktin? Köszönöm válaszát. Krisztina

1

Jó napot! Elnézést a zavarásért! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy 2 hete a nőgyógyász talált a hüvelyemben egy lapos szemölcsöt, azt ott rögtön le is ecsetelte, addig naponta viszketett, utána már szinte egyáltalán nem, mondta, hogy használjak Vag

Jó napot! Elnézést a zavarásért! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy 2 hete a nőgyógyász talált a hüvelyemben egy lapos szemölcsöt, azt ott rögtön le is ecsetelte, addig naponta viszketett, utána már szinte egyáltalán nem, mondta, hogy használjak Vagilact-ot. 5 napja használom, és azóta megint elkezdett viszketni, és valamilyen fehér színű, szó szerint lé jön ki belőlem. Ez normális? Lehetséges, hogy hüvelygyulladást okozott? Azzal nem csinálnék nagyobb gondot ha abbahagynám a Vagilact használatát? Válaszát előre is köszönöm! Aletta

1

Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy a HPV milyen elváltozást okoz a nyelven, ha okoz? Csak mostanában szoktam figyelni a nyelvem, és észrevettem, hogy a nyelvemen hátul valamilyen kiütések vannak. Ezt esetleg megkérdezhetem a nőgyógyásztól hogy ez

Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy a HPV milyen elváltozást okoz a nyelven, ha okoz? Csak mostanában szoktam figyelni a nyelvem, és észrevettem, hogy a nyelvemen hátul valamilyen kiütések vannak. Ezt esetleg megkérdezhetem a nőgyógyásztól hogy ez mi, vagy milyen orvosnak célszerű megmutatni? Volt HPV-m!

1

Kedves Doktor úr! Voltam nőgyógyászaton, és azt mondta a doki, hogy durva ectopium van a méhszájamon. Azt szeretném megkérdezni, hogy ez mit jelent, és mennyire lehet ártalmas?

1

Jó napot kívánok! Elkezdtem szedni a PreMenst. Ezzel kapcsolatban kérdezem, hogy a két doboz között kell-e kihagyni valamennyi napot? Vagy ha elfogyott az egyik, másnaptól bontsam a másikat, és szedjem tovább? Egyébként napi 1 szemet szedek reggelenként.

Jó napot kívánok! Elkezdtem szedni a PreMenst. Ezzel kapcsolatban kérdezem, hogy a két doboz között kell-e kihagyni valamennyi napot? Vagy ha elfogyott az egyik, másnaptól bontsam a másikat, és szedjem tovább? Egyébként napi 1 szemet szedek reggelenként. Köszönöm válaszát! Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Önnek és családjának! Üdvözlettel: Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves vagyok, és reggel óta rettenetesen égett, és viszketett a hüvelyem, este fürdés előtt pedig észrevettem, hogy a jobb oldalán a szemérmem a háromszorosára van duzzadva. Eléggé kétségbeestem, és nem tudom, hogy most mit tudnék te

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves vagyok, és reggel óta rettenetesen égett, és viszketett a hüvelyem, este fürdés előtt pedig észrevettem, hogy a jobb oldalán a szemérmem a háromszorosára van duzzadva. Eléggé kétségbeestem, és nem tudom, hogy most mit tudnék tenni! Kérem segítsen! Válaszát előre is köszönöm!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!