Találatok a következő kifejezésre: Pár napja fogamzásgátlót, és már feküdtem (2 db)

Pár napja szedek fogamzásgátlót, és már feküdtem le a barátommal gumi nélkül, ugye nem lehetek terhes?

Legjobb válasz: Bízz a védõangyalodban. Végülis az esély nem nagy, de sajnos egyáltalán nem lehetetlen. Lehettetek volna türelmesebbek és megvárhattások volna azt az 1 hónapot.

Bízz a védõangyalodban. Végülis az esély nem nagy, de sajnos egyáltalán nem lehetetlen. Lehettetek volna türelmesebbek és megvárhattások volna azt az 1 hónapot.

19 napja szedek Novynette fogamzásgátlót, és kb.16 napig vérezgettem. Az elmúlt 3 napban már nem volt semmi és azalatt az idő alatt nem feküdtünk le a párommal. Ma miután szeretkeztünk kicsit mégis véreztem. Ez normális?

És így hogy 16 napig vérezgettem meg fog jönni rendesen 2 nap múlva mikor szünetet kell tartanom?

Legjobb válasz: Szia4 Való igaz, hogy a gyógyszerek okozhatnak kisebb nagyobb menstruáció kavarodást az elsõ hónapokban, de 16 nap az azért sok. Vérveszteség szempontjából is veszélyes ha több, mint két hétig van meg a menstruációd, fõleg ha még szex után is. Menj vissza az orvosodhoz és közöld vele a problémát. Amennyiben úgy ítéli meg, hogy nem lesz vele gond, akkor szedd tovább, de szerintem gyógyszer fog váltani. Szerintem meg fog jönni most is, ami még több vérveszteséget jelent. Ha nincs idõd elmenni a nõgyógyászhoz akkor legalább egy telefont. Remélem semmi gond nincs :)

Szia4 Való igaz, hogy a gyógyszerek okozhatnak kisebb nagyobb menstruáció kavarodást az elsõ hónapokban, de 16 nap az azért sok. Vérveszteség szempontjából is veszélyes ha több, mint két hétig van meg a menstruációd, fõleg ha még szex után is. Menj vissza az orvosodhoz és közöld vele a problémát. Amennyiben úgy ítéli meg, hogy nem lesz vele gond, akkor szedd tovább, de szerintem gyógyszer fog váltani. Szerintem meg fog jönni most is, ami még több vérveszteséget jelent. Ha nincs idõd elmenni a nõgyógyászhoz akkor legalább egy telefont. Remélem semmi gond nincs :)
A kérdező hozzászólása: Szia! Elõször is köszönöm a válaszod. Igazából nem nevezném menstruációnak az egész 16 napot. Kb 7-8 nap volt ami rendes volt, a többi nagyon gyenge vérzés (a végefelé inkább barnás folyás) Ezzel kapcsolatban azt hallottam, hogy normális, és hogy sok lánynak volt ilyen vérzése novynette-tõl. Engem inkább az zavar, hogy így 3 nap semmi után most újra pici vérzést tapasztaltam.
Szia! Biztos hogy ennek a gyógyszerhez van köze? Néha én is szoktam picit vérezni szex után, fõleg ha már rég nem szexeltem elõtte. :D Jókor kezdted el szedni a tabit? (A ciklus 5. napján asszem) Én 6 éve szedem a Novynette-t és nagyon bevált, mármint jók a mellékhatásai - szép bõr, rövid vérzés, fájdalom semmi.
A kérdező hozzászólása: A ciklus 1. napján kellett elkezdeni, akkor is kezdtem. Lehet, hogy tényleg nincsen köze a vérzésnek a tabihoz, mret azóta voltunk együtt és semmi vérzés nem volt. Ezalatt az 1 hónap alatt én annyi mellékhatását tapasztaltam, hogy jelentösen nõttek a melleim (barátom örömére:D) meg picit hangulatingadozó lettem.. Egyébként neked a 7 napos szünet hanyadik napján szokott megjönni?

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!