Találatok a következő kifejezésre: Pár éve jobb mellemből (1 db)

Pár éve a jobb mellemből időnként folyadék szivárog. Vajon minek tudható be ez a jelenség?

Nem szedek fogamzásgátló tablettát és terhes sem vagyok. Egyedül vagyok ilyen problémával vagy mással is el?fordul ilyesmi? Kezdek emiatt egyre szégyenl?sebb lenni, és a szexben is visszahúzódozom miatta.

Legjobb válasz: Pár éve? És még nem jártál utána, hogy mi lehet ez? Szerintem menj el orvoshoz, egy kivizsgálás sosem árt. Normális esetben nem lenne szabad folyadéknak szivárognia.

Pár éve? És még nem jártál utána, hogy mi lehet ez? Szerintem menj el orvoshoz, egy kivizsgálás sosem árt. Normális esetben nem lenne szabad folyadéknak szivárognia.
Szerintem nem kellezz volna eddig várnod, menj el orvoshoz!!!!
szeritnem is orvos! minél elöbb!
A mellbõl való folyadék szivárgás nem normális, menj el dokihoz !
Azonnal orvos.Ez akár daganat is lehet
HÁT MINDENKÉPPEN NEM NORMÁLIS DOLOG, SÕÕT. IRÁNY A DOKI!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Kérdezők! Tájékoztatjuk Önöket, hogy nyári szabadság miatt a június 28. és július 13. között beérkező kérdésekre, leghamarabb csak július 14. után tudunk válaszolni. Megértésüket köszönjük!

1

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruáció

Tisztelt Dr. Úr! Nekem olyan panaszom lenne, hogy 14 éves voltam, amikor az első menstruációm megjött, 16 éves koromig mondhatjuk, hogy rendszeres volt, 17 éves koromtól kezdve -most 23 éves vagyok-, a mai napig nem rendszeres. Már 3 éve nincs menstruációm, 8 éve járom a kórházakat, de semmi eredménye, mert ahogy már mondtam, 3 éve nem jött meg. Egyszerűen nem tudják beállítani. Nagyon sokfajta gyógyszert felírtak már, de egyik sem használt. A gyógyszerek 3 havi adagok voltak, abban a 3 hónapban meg is jött, de a 4. hónapban már nem. 5 évvel ezzelőtt olyan gyógyszert írt föl az orvosom, hogy 45 kg-ról 1 hónap alatt, 95 kg-ra híztam. Én már 6 éve párkapcsolatban élek, és majd hamarosan szeretnénk babát, most utólag nekem az Inofolic ganulátumot írták föl, és elvileg attól lehetne babánk. Ez igaz? Vagy mit kellene tennem? Előre is köszönöm a válaszát. Tisztelettel: Mónika

1

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémá

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémát nem lát , amennyiben újra jelentkezik a vérzés, hagyjam abba a tabletta szedését. Azt szeretném tudni, hogy mit javasol Ön ebben az esetben, lehet-e más oka is ennek a vérzésnek? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Zsuzsi

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben.

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben. Az orvos azt mondta, hogy a nyálkahártya el van vékonyodva, és attól fáj. Ajánlotta, hogy használjak síkosítót, de ott fent, hogy tudom alkalmazni? Tud-e nekem tanácsot adni, hogy mi a teendő? 62 éves vagyok, gondolom, hogy száraz a nyálkahártya, de így kín a szex. Köszönöm megtisztelő válaszát: Ági

1

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még betét sem kell. A másik kérdésem, hogy a szexuális vágyam viszont nem csökkent, hanem inkább nőtt, már 40 éves koromtól, és azóta is tart. Ez jó vagy nem? Ha a párom tüzesebb volna, minden nap élnék szexuális életet. Köszönettel: Katalin

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérem szíveskedjen tanácsot adni, hogy daganatos betegségben szenvedők a daganat eltávolítását követően használhatják-e a Flabélos gépeket? Köszönöm válaszát! Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! Magas prolaktin szint miatt szedem a Premens tablettát! Érdeklődnék, hogy terhesen szabad-e szedni? Köszönöm válaszát! Niki

1

Tisztelt Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy a Minerva tabletta biztonságos-e, mert sok rossz tapasztalatot olvastam róla. Most először szednék fogamzásgátlót, de így félek szedni. Köszönöm válaszát: Bettina

1

Tisztelt Dr. Úr! Másfél hónappal ezelőtt inkontinencia szalagot helyeztek be. Azt szeretném tudni, hogy ezután lehet-e nemi életet élni, és ha igen, mikor? Várom megtisztelő válaszát. Cs.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Hétfőn voltam Önnél Pannonhalmán. Közel 4. hete vérzek. Kaptam vérzéscsökkentőt, de nem használt, sőt inkább erősödött a vérzés. Meddig várjak még a gyógyszer hatására ? Köszönettel

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!