Találatok a következő kifejezésre: Okozhatott-e a órás (1 db)

Okozhatott-e a 72 órás tabletta maradandó súlyosabb károsodást a szervezetemben?

Mint már sokan, úgy sajnos nemrég én is a 72 órás tabletta bevételére kényszerültem. Életem els? szexuális élménye volt, és el sem képzeltem védekezés nélkül. De sajnos kiszakadt az óvszer (amit azonnal észrevettünk, és rögtön mindent abba is hagytunk). Bár a barátom nem ment el, még a közelében sem járt akkor, én mégis biztosra akartam menni, ezért bevettem a 72 órást, pedig köztudott hogy nem használ az emberi szervezetnek túlságosan. Azóta álandóan fáj a gyomrom, a hasam...lehet hogy a gyógyszer okozta? Szerintetek?

Legjobb válasz: Nekem egy hónapon át volt hányingerem,émelygésem stb. nyugi semmi maradandót nem okoz. Rossz élmény lehetett,hogy már az elsõnél iylen gond volt..nekem is ez volt,csak nekünk lecsúszott(bár enm az elsõ volt)mi is észrevettük,se a közelében nem volt,el sem ment.Majdnem ugyanez

Nekem egy hónapon át volt hányingerem, émelygésem stb. nyugi semmi maradandót nem okoz. Rossz élmény lehetett, hogy már az elsõnél iylen gond volt..nekem is ez volt, csak nekünk lecsúszott(bár enm az elsõ volt)mi is észrevettük, se a közelében nem volt, el sem ment.Majdnem ugyanez
lehet mellékhatás is, az nem derül ki, hogy mennyivel utána kezdõdött a dolog és amúgy mióta tart. Ennyi információ bírtokában a magam részérõl valószínûbbnek tartom, hogy inkább az idegeskedés és a stressz csinálja. Nyugodj meg, ha nem múlik el, akkor viszont orvoshoz tüstént.
Nem valószínû, hogy maradandó károsodást okoz. Én már kb. 4-szer vettem be ilyet, azóta meg már anyuka vagyok, van egy 5 hónapos kisfiam. Szóval ez azért tesztelve van, ha szeded be túl gyakran, akkor kizárt, hogy gondot okoz. A gyomrod fájhat tõle, mert azért ez egy erõs gyógyszer, be is zavarhat kicsit a ciklusodba is, de ez nem maradandó dolog.
A kérdező hozzászólása: Köszi az eddigi válaszokat. Igen, elég szerencsétlennek éreztem magam, hogy már az elsõ alkalommal erre kényszerültem, pedig még csak felelõtlen sem vagyok, és nem is 14, hanem már 20. A ciklusom rendben van, de a gyomorfájás nyugtalanító kicsit. Remélem semmi gond.
A kérdező hozzászólása: Egyébként úgy egy hétre rá kezdõdött, de jobban kb. 2 hete fáj. Amúgy lassan 2 hónapja lesz, hogy bevettem.
Akkor szerintem inkább keress fel egy orvost, mert ez nem hiszem, hogy normális dolog. Inkább vizsgálják ki, hogy mi lehet ez.
Nem a tabitól fáj a hasad, hónapok után már nincs rá sok esély. Lehet stressz vagy fertõzés, bármi... de pszichésen is okozhatod magadnak a "bûntudat" miatt. Igyál emésztésjavító gyógyfûteát, de ha nem enyhülnek a tüneteid, keress el egy dokit! (egy gyógyszerész)
A kérdező hozzászólása: Köszönöm szépen a válaszokat!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Felesleges pánikolnom?

A barátommal mindig óvszerrel védekezünk, mivel nem szedhetek fogamzásgátlót. Múlt héten véletlenül lecsúszott a gumi és bennem maradt(a vége kint volt). Tuti nem folyt ki semmi, mert még nem ment el a barátom. Rendszertelen a mensim is, de már 5 napja feszülnek a melleim, néha görcsöl a hasam. Elvileg ma kéne megjönni, de eddig semmi jele nem volt. Ugye nem eshettem teherbe?Ugye felesleges pánikolnom?

19/l

2

Ha gumiban kényeztet orálisan a csaj attól kiszakadhat?

Félek, hogy a foga miatt esetleg kilyukadhat

3

Van jelentősége, hogy a levél utolsó piruláját 6 órával később vettem be, mint ahogyan általában szoktam? Emiatt csúszhat a 'megjövés' ideje is, nem?

1

Hány éves kortol lehet egy lány terhes?

Én 16 éves vagyok, a barátnőm pár évvel fiatalabb... És hát megtörtént ma a dolog. :) Nekem ez volt az első, ő az előző barátjával már elveszítette, de most nem ez a lényeg. Pár hete vagyunk együtt, és ez az egész teljesen hirtelen jött, nem voltam felkészülve arra, hogy letámad így nem volt nálam az aminek kellet volna, és tudtommal ő sem szed fogamzásgátlót. Egész nap ismrkedtünk egymás testével és 2x is elmentem benne... tudom, hogy nem kelett volna, szeretném a kioktatós válaszadókat, hogy most kíméljenek meg. Mindenkivel előfordulhat, hogy elkapja a hév, és nem gondolkodik bizonyos helyzetekben tisztán.

17

A nőgyógyászom felírta a Mirena spirált, de sajnos nem került felhelyezésre. Sem a patika sem a gyártó nem veszi vissza. Mit tehetek?

Most benne fekszik a pénzem, pedig nagyon jó lett volna. Egyszer már bevált. Új tünetek jelentkeztek, ami miatt végleges megoldás vált szükségessé.

4

Valako eshet teherbe fogmazásgátló mellett? Úgy hogy a barátja egyszer nem élvezett belé? Ja és negyedik hónapja szedi a tablettát?

2

A 72 órás tabletta biztosan használ ha kb.16 órával a "baleset" után vettem be?

az történ,hogy a barátommal lefeküdtem...védekeztünk de a gumi kiszakadt:( aznap fel lett iratva a tabletta (Rigesoft) és másnap már be is vettem...de előtte kb. 10 nappal múlt el menzeszem.a tabletta biztosan hatni fog?:((( mennyi rá az esély,hogy esetleg nem? valaki segítsen...fontos nagyon! előre köszönöm!

9

Lehetek terhes?

Sziasztok!
Kb. 2 hónapja feküdtem le a volt barátommal nem élvezett el bennem, de nem használtunk óvszert. Azóta nem jött meg, de régebben is volt olyan, hogy kimaradt 1-2 hónapog. Nyár vége óta híztam kb. 3 kilót, mondjuk az elmúlt 1-2 hétben többet is ettem sokkal, viszont nyáron eléggé lefogytam és fogyóztam is. Csináltam két tesztet és mind a kettő negatív lett. Az lenne a kérdésem, hogy lehetek-e terhes, vagy feleslegesen stresszelek rá erre az egészre..? Köszönöm. L/18

4

Mikor van a legnagyobb esély a teherbe esésre?

Menstruáció után hány nappal? Az első napjától, vagy az utolsótól kell számolni?

4

Tavaly novemberben vettem óvszert (egy dobozban 3 db. ), 2016 van ráírva, hogy addig jó. Akkor annak még nincs semmi baja, ugye?

8

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!