Találatok a következő kifejezésre: Normális hogy van menstruációm fogamzásgátló (6 db)

Normális hogy alig van menstruációm fogamzásgátló tabletta mellett?

3 hónapja szedek belara tablettát és a mostani menstruációm szokatlanul kevés volt, szinte egyáltalán nem csak pár csepp. Ami azért is furcsa mert az el?z? hónapban olyan sok volt és sokáig tartott mint miel?tt nem szedtem. Ugye nem azért van mert esetleg terhes vagyok?

Legjobb válasz: Nekem is kevés van tabi mellett, de mindig uugy. ha eddigi tabis hónapjaidtól szokatlanul kevés volt most, akkor sztem csinálj azért egy tesztet, mert a tabi mellett elméletben uolyannak kéne lennie, nekem legalábbis uolyan. Kivéve, amikor gyógyszert váltottam.

Nekem is kevés van tabi mellett, de mindig uugy. ha eddigi tabis hónapjaidtól szokatlanul kevés volt most, akkor sztem csinálj azért egy tesztet, mert a tabi mellett elméletben uolyannak kéne lennie, nekem legalábbis uolyan. Kivéve, amikor gyógyszert váltottam.
Nekem is nagyon kevés volt(4 napig tartott, és slig telt meg 1-2 normál tampon), aztán mikor abbahagytam, pótolta a kimaradt 2 évet...Még csak most szokja a szervezeted a tabit. Ha nagyon kételkedsz a mensi után egy héttel csinálj egy tesztet, és megnyugszol.
A tesztet én is javaslom, m ert bár a tabi mellett jellmezõ, hogy csökken a vérzés mennyiésge és ideje is, de nem egyik hónapról a másikra ilyen drasztikusan, hanem idõvel egyre kevesebb lesz. És mindenképp szólj a dokinak, ha mindig iylen kevés a mensid, vagy csökken, mert tudnia kell róla.
A kérdező hozzászólása: Lehet hogy közrejátszik az is hogy még szokja a szervezetem, mert elõtte mercilont szedtem. Biztos ami biztos csinálok egy tesztet és ha legközelebb is ilyen kevés lesz a mensim akkormegkérdezem a dokimat! Köszi a válaszokat!

Van olyan, hogy fogamzásgátló abbahagyása után 1 hónappal normálisan megjön a menstruáció, de utána már nem? Vagy ez nem a fogamzásgátló miatt van?

Júliusban hagytam abba a fogamzásgátlót, augusztusban 29 napra megjött a vérzésem, de most már késik (37. napon vagyok). (Nemi életet nem élek.) Mikor kell orvoshoz fordulni ilyen esetben?

Legjobb válasz: Bizony lehet amiatt! Szerintem várj még egy-két hetet, és menj vissza mindenképp a doikhoz (és egy évig szedtem, nekem is megjött utána hónapban, azóta fél éve nem). Komoly gondokat is okozhat a fogamzásgátló, de az is lehet hogy kell egy kis idõ a szervezetednek. Mindenképp menj orvoshoz! 18L :)

Bizony lehet amiatt! Szerintem várj még egy-két hetet, és menj vissza mindenképp a doikhoz (és egy évig szedtem, nekem is megjött utána hónapban, azóta fél éve nem). Komoly gondokat is okozhat a fogamzásgátló, de az is lehet hogy kell egy kis idõ a szervezetednek. Mindenképp menj orvoshoz! 18L :)
Igen sajnos ez a késés okoz gondot, mert félõ hogy nem érek vissza a fontos órákra :/. Köszönöm a segítséged! :)
A kérdező hozzászólása: Ne haragudj, hogy csak most írok, de nagyon belemerültem a szakdolgozat írásába. :) Kedden voltam dokinál, 12-re értem oda, de az orvos csak 13-ra ért be és volt még egy magánbetege is, vele is elment 20 percre. Szóval háromnegyed 2 körül jutottam be, én voltam a 4. Összesen kb. 8-an lehettek, nem is szokott tömeg lenni. Az orvos mindig késik, legyen szó bármelyikrõl. Szóval számíts majd késésre, minimum fél órára, de lehet több is belõle.
A kérdező hozzászólása: Örülök, hogy tetszik. :) Írok mindenképp. :)
Igen, tetszik nagyon:) Örülök, hogy megjött neked, nekem sajnos már május óta kimarad:/ Megköszönném, ha írnál, fõleg az érdekelne, hogy sokan vannak-e, mennyit kell várni:)
A kérdező hozzászólása: Érdekes lehet. :) Hogy tetszik az egyetem? :) Szerencsére ma megjött nekem, de azért egy kontrollra elmegyek kedden. Ha gondolod, megírom majd hogy mi volt. :)
Rendben, majd kitapasztalom akkor. :) Antropológiára.:)
A kérdező hozzászólása: Igen, jól tudod. Voltam már mind a kettõnél. :) Igazából nem szeretnélek befolyásolni, de nekem Fenesi doki szimpatikus és Õ mindig kedves volt velem, mással viszont egyáltalán nem. Ez nagyon egyénfüggõ. Sikó dokit nem kedvelem, másnak meg inkább Õ a jobb. Szóval tapasztald majd ki Te is. :) Milyen szakra jársz, ha nem titok? :)
Na de! :D igen, ME-n vagyok, most elsõs. :D és igen azért nem tudok menni én sem, mert átrakták keddre/szerdára a rendelést ha jól tudom 12-tõl 13-ig.:/ :D Egyébként voltál már ott valamelyik dokinál régebben? Én most mennék elõször.
A kérdező hozzászólása: Akkor gondolom a Miskolci Egyetemre jársz, nem? :) Én is oda járok, vagyis már csak a szakdolgozat van hátra. :)
A kérdező hozzászólása: Na, ne. :D Én is, pontosabban miskolci vagyok. Esetleg nem a MISEKBE szerettél volna menni? Mert ott (is) változott a rendelés és ott szoktak nyáron szabadságra menni több hétre.
Borsod:)
A kérdező hozzászólása: Én is voltam kedden, de megváltoztatták a rendelési idõpontot és nem értem oda. :) Jövõ héten viszont elmegyek mindenképp. Köszi a jókívánságot, aranyos vagy! Remélem nálad is minden rendbe jön. Azt megkérdezhetem hogy melyik megyében laksz?
4 hónapja készülök orvoshoz, de nem tudtam eljutni, mert szabadságon voltak, most pedig áttették a rendelést, így egyenlõre az egyetem miatt nem tudok elmenni :/ (a megyében nincs más nõgyógyászati-endokrin szakrendelés, magánra pedig nincs pénzem). Neked viszont tényleg javaslom hogy menj minél elõbb orvoshoz, és remélem hogy nincs nagy gond nálad! :)
A kérdező hozzászólása: Te voltál orvosnál? Hogy kezeltek?
A kérdező hozzászólása: Én csak fél évig szedtem, de úgy látszik ennyi is elég volt ahhoz, hogy felboruljon a hormonrendszerem. Köszönöm a válaszod! :)
A kérdező hozzászólása: Szívesen. :) Adnak igazolást egyébként, én egyszer már kértem. Bár az a baj, hogy úgyis vissza kellene menned, mert elõször csak vérvétel lenne, az eredményt meg csak meg kell tudnod. 2 hiányzás meg már rossz, tudom. Akkor majd vizsgaidõszakban próbálkozz.

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy gestomix 20 fogamzásgátló elkezdése eseten (a menstruáció 2.napján kezdtem el), abba kell-e maradni a vérzésnek? Csökkent a mennyisége a normálishoz képest, de már a 4. gyógyszer szedem és még mindig van egy

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy gestomix 20 fogamzásgátló elkezdése eseten (a menstruáció 2.napján kezdtem el), abba kell-e maradni a vérzésnek? Csökkent a mennyisége a normálishoz képest, de már a 4. gyógyszer szedem és még mindig van egy kicsi.

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A fogamzásgátló tabletta szedés kapcsán is minden hónapban lesz vérzése, de az általában kevesebb, mint anélkül. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A fogamzásgátló tabletta szedés kapcsán is minden hónapban lesz vérzése, de az általában kevesebb, mint anélkül. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy gestomix 20 fogamzásgátló elkezdése eseten (a menstruáció 2.napján kezdtem el), abba kell-e maradni a vérzésnek? Csökkent a mennyisége a normálishoz képest, de már a 4. gyógyszer szedem és még mindig van egy

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy gestomix 20 fogamzásgátló elkezdése eseten (a menstruáció 2.napján kezdtem el), abba kell-e maradni a vérzésnek? Csökkent a mennyisége a normálishoz képest, de már a 4. gyógyszer szedem és még mindig van egy kicsi.

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A fogamzásgátló tabletta szedés kapcsán is minden hónapban lesz vérzése, de az általában kevesebb, mint anélkül. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A fogamzásgátló tabletta szedés kapcsán is minden hónapban lesz vérzése, de az általában kevesebb, mint anélkül. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Nemrég kezdtem el szedni fogamzásgátlót, azt írta, hogy a menstruáció első napján kell elkezdeni szedni, normális hogy u. annyira van meg mint máskor szokott és ugyanúgy is görcsölök?

Volt akit?l azt hallottam, hogy hamarabb elmúlt neki, nem fájt stb. Ezen kívül semmi mellékhatást nem tapasztaltam eddig, így majd ha elmúlik, nem merek még óvszer nélkül a barátommal lenni, mert nem tudom mennyire hatékony.

Legjobb válasz: Hát nem rögtön az a menzesz lesz rövidebb, amikor elkezded szedni...hanem majd az utána lévõ vérzések, mert azok nem menzeszek lesznek, csak megvonásos vérzések... De az sem törvényszerû, hogy gyengébb és rövidebb lesz.

Hát nem rögtön az a menzesz lesz rövidebb, amikor elkezded szedni...hanem majd az utána lévõ vérzések, mert azok nem menzeszek lesznek, csak megvonásos vérzések... De az sem törvényszerû, hogy gyengébb és rövidebb lesz.
Így van, ahogy az elõzõ írja. Nekem kb 3-4-tõl lett rövidebb és megszûntek a görcsök, de most 4 évnyi szedés után ugyanolyan hosszú, csak a mennyisége kevesebb és enyhe görcseim is vannak.....
Sürgõsen menj el orvoshoz, ez nem játék!
Igen, igen, orvos! Mert pecseteles elofordulhat de normalis menstruacio??? Az nem nagyon! Kulonben is 2 evente jo abbahagyni par honapra a bogyoszedest. Szunet kell a testednek.
Nem lehet, hogy kifelejtettél egy-két szem tablettát? Elõfordulhat még ilyen áttöréses vérzés bizonyos gyógyszerek szedése mellett, ugyanis vannak olyanok, amik közömbösítik a fogamzásgátló hatását. Nem szedsz valami egyéb gyógyszert? Ha egyikrõl sincs szó, akkor bizony orvoshoz kell menni.
2. hozzászólónak! Nem kell 2 évente pár napra abbahagyni, ez nagyon nagy butaság, hisz csak összezavarodik a szervezet és akkor fog össze-vissza megjönni! A mai tablettákat már több, mint 10 évig is lehet szedni, hogy bármi baja lenne az embernek! Szerintem is menj el orvoshoz, mert ez biztos nem normális! Fõleg, ha már 2 éve szeded!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!