Találatok a következő kifejezésre: Normális, hogy hüvelybemenetelem körük ugy (1 db)

Normális, hogy a hüvelybemenetelem körük ugy nézek ki mint egy ezerféle nyúlványos tengeri növény?

Tudom kicsit buta a kérdés, arra gondolok, hogy ilyen kicsi b?rdarab kinövéseim vannak. Másnak is olyan? Normális? Vagy fert?zés vagy mi? ! Segítsetek kérlek!

Legjobb válasz: szia! nem akarlak megijeszteni, de elképzelhetõ, hogy herpeszed van, illetve szemölcsök, amik fertõzõ nemi betegségek. Orvostanhallgatóként ez a tippem, ha nincs nemi életed akkor passzolok, viszont mindenképpen nõdoki, mert ez sajnos nem normális Remélem tudtam neked segíteni

szia! nem akarlak megijeszteni, de elképzelhetõ, hogy herpeszed van, illetve szemölcsök, amik fertõzõ nemi betegségek. Orvostanhallgatóként ez a tippem, ha nincs nemi életed akkor passzolok, viszont mindenképpen nõdoki, mert ez sajnos nem normális Remélem tudtam neked segíteni
Nem normális, ott simának kéne lenned.Szerintem is valami fertõzés lehet.Menj minél elõbb orvoshoz.
A kérdező hozzászólása: kicsit sikerült megijesztenetek...viszont rendszeres nemi életet élek, és páromnak semmi baja. Ráadásul ez nem újkeletû dolog, már nem is emlékszem rá, hogy mióta olyan, de mielõtt leszúrnátok, rendszeresen járok vizsgálatra. Legutóbb két hete voltam, meg is vizsgált a doki, de nem mondott semmit, az igazság az, hogy nekem meg nem jutott eszembe hogy rákérdezzek, mivel nem viszket, meg ilyenek. De azért jövõhéten sztem megint felkeresem, mert kicsit beparáztam. Köszönöma válaszokat!
nos, amennyiben condolymád van, azt a hpv virus okozza, férfiaknál 95%-ban nem okoz gondot, sõt a nõk 50% nál sem, , , , de sajn nekem is gondot okozott , ugyan ilyen nyulványszerû valamit mint neked...ne iedj meg, kezelhetõ, de mivel a hpv virus okozza a méhnyakrákot is, ezért számodra javasolt a félévenkénti szûrés, ja és immunrendszer gyengülésével visszajöhet...egy jó hir, ami okozza ezeket a kinövéseket, az nem a rák okozója...de jobb félni..
jaa, és nekem 2 doki nézte meg, és nem hittek nekem, csak késõbb, mikor kivülre is jött...hetente ellenõrzõm magam nagyitós tükörrel...

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor úr! 41 éves nő vagyok. A problémám kb. 4 hete kezdődött: gyakori vizelési inger, égő fájdalom a hólyagomban (meg a szeméremcsontban is ezt a kellemetlen égő érzest érzem), időnkent meg szúr a vízhólyagom. Véres vizelet nincs. Kezdetben tőz

Tisztelt Doktor úr! 41 éves nő vagyok. A problémám kb. 4 hete kezdődött: gyakori vizelési inger, égő fájdalom a hólyagomban (meg a szeméremcsontban is ezt a kellemetlen égő érzest érzem), időnkent meg szúr a vízhólyagom. Véres vizelet nincs. Kezdetben tőzegáfonya kapszulát szedtem (3×1), de 1-2 napos tünetmentesség után panaszaim visszatértek szedése közben is. 5 napja szedem a propolisz cseppeket (napi 2×40 csep), ez alatt is volt 1-2 jó nap, de sajnos ma reggel ugyanazokkal a tünetekkel ébredtem. Ma megvettem az Urzinol nevű keszítményt és azt szeretném tudni, hogy szedhetem-e propolisszal együtt? Köszönöm válaszát! üdvözlettel Ildikó.

1

Tisztelt főorvos Úr! 45 éves vagyok, még ilyen problémám nem volt. Rendszeresen minden hónapban meg volt a vérzésem. Május 11-én kellet volna megjönnie, de késett, így 29-én jött meg. Most két napja nagyon vérzem, óránként kell betétet cserélnem, éjszaka

Tisztelt főorvos Úr! 45 éves vagyok, még ilyen problémám nem volt. Rendszeresen minden hónapban meg volt a vérzésem. Május 11-én kellet volna megjönnie, de késett, így 29-én jött meg. Most két napja nagyon vérzem, óránként kell betétet cserélnem, éjszaka is át kellet öltöznöm. Remélem szűnni fog ez az erős vérzés. Kicsit megvagyok ijedve. Mitől lehet ez az erős vérzés? Válaszát köszönöm: Katinka

1

Kedves doktor úr! 25 éves nő vagyok és az a problémám, hogy a menstruációm eddig rendesen megvolt és most ebben a hónapban már másodjára menstruálok. Az a baj, hogy eléggé alvatt vér jön tőlem. Mit javasol mit tegyek?

1

Tisztelt Főorvos úr! Minimális gombás folyásra kaptam 20 napig tartó kúpos kezelést! Az első kérdésem az lenne, hogy ha a 20 nap alatt megjön a menstruációm, akkor meg kell-e szakítani a kúrát, vagy közben is folytatható? A második kérdésem pedig, hogy eb

Tisztelt Főorvos úr! Minimális gombás folyásra kaptam 20 napig tartó kúpos kezelést! Az első kérdésem az lenne, hogy ha a 20 nap alatt megjön a menstruációm, akkor meg kell-e szakítani a kúrát, vagy közben is folytatható? A második kérdésem pedig, hogy ebben az esetben a páromat is kezelni kell-e és ha igen, akkor elég ha nála csak Canesten krémet alkalmazunk egy darabig? (Nála nem jelentkeztek tünetek.) Válaszát előre is köszönöm: Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! 44 éves vagyok, 3 hónapja méhemet eltávolították hüvelyi úton, a petefészkeim megmaradtak, jól viseltem a műtét utáni állapotokat, nem volt semmi problémám, szépen ki is tisztultam, nagyon jól éreztem magam, mivel a fájdalmaim elmúltak

Tisztelt Doktor Úr! 44 éves vagyok, 3 hónapja méhemet eltávolították hüvelyi úton, a petefészkeim megmaradtak, jól viseltem a műtét utáni állapotokat, nem volt semmi problémám, szépen ki is tisztultam, nagyon jól éreztem magam, mivel a fájdalmaim elmúltak, és hála isten már nem kellett a vérzésekkel szenvednem! A problémám viszont az, hogy sokat fáj a mellem, viszket és érzékeny, feszül! Szeretném öntől megkérdezni, hogy ez a műtét végett van-e, és hogy a hormonok játszadoznak-e velem, vagy más a probléma? Sokat kutattam a neten erről a méheltávolításról is, de választ sehol sem találtam, hogy mi történik az eltávolítás után a hasüregben! Ha erre is pár mondatban tudna nekem megnyugtató választ adni, nagyon megköszönném önnek! Köszönöm hogy elolvasta a soraimat, várom válaszát! Tisztelettel:Gabriella

1

Tisztelt főorvos úr, Elolvastam az Önhöz intézett kérdéseket és úgy látom, hogy az én panaszom megegyezik sok változókorban lévő nőével, és ahogy látom, igazán segíteni nem tudnak. 63 éves vagyok, 13 éve szenvedek a hőhullámmal éjjel-nappal óránként ömlik

Tisztelt főorvos úr, Elolvastam az Önhöz intézett kérdéseket és úgy látom, hogy az én panaszom megegyezik sok változókorban lévő nőével, és ahogy látom, igazán segíteni nem tudnak. 63 éves vagyok, 13 éve szenvedek a hőhullámmal éjjel-nappal óránként ömlik a víz rólam, heves szívdobogás kíséretében. Kipróbáltam a lehetséges gyógynövényeket, a maximálisan bevehető mennyiséget is, amitől tiszta kiütés lettem, de az eredmény elmaradt. Próbáltam a Remifemint, a plust is, mintha semmit sem vettem volna be. Már annyira belefáradtam , hogy kértem a nőgyógyászomtól hormon készítményt, így szedem a Kliogest, amit nagy rábeszélésre talán 3. hónapig szedhetek, és aztán mi lesz? Újra következik a szenvedés. A plusz baj az is, hogy már az állandó izzadás, és a felgyorsul szív dobogás miatt gyakori a magas vérnyomás, ami főleg éjszaka jelentkezik. /170 és 240 közti/ tanácsot kérnék, hogy mit lehet tenni. Előre is köszönöm. Tisztelettel:D-né.

1

Tisztelt Doktor Úr! Petefészek és méhkürt gyulladásom van -fogamzásgátlót szedek- az orvosom Fromilid 500-at írt fel -sajnos azt nem közölte velem, hogy ha ezt szedem nem leszek védett- azóta csak egyszer voltam a párommal! Nagy a valószínűsége a terhessé

Tisztelt Doktor Úr! Petefészek és méhkürt gyulladásom van -fogamzásgátlót szedek- az orvosom Fromilid 500-at írt fel -sajnos azt nem közölte velem, hogy ha ezt szedem nem leszek védett- azóta csak egyszer voltam a párommal! Nagy a valószínűsége a terhességnek a tablettában akkor a 15 szemet vettem be! A a fogamzásgátló nem engedi “megérni a petesejtet-sőt lehetetlenné teszi a nyálkahártyát a beágyazódáshoz akkor is “baj lehet”? Köszönöm válaszát! Tisztelettel:Edina

1

Tisztelt Doktor Úr! Két hónapja kivették a méhemet és mindkét petefészkemet (44 éves vagyok) kb. három hete éjszakánként jön rám a hőhullám és az alvásom is nagyon katasztrófa. Mit kell tenni hőhullám esetén.

1

Tisztelt Doktor Úr! Emlőrák műtét utókezeléseként Tamoxifen hormonszabályozót szedek. Kérdésem: hormon tartalma miatt használhatom-e a Ovestin krémet?

1

Kedves doktor úr! 35 éves nő vagyok, fél éve nem szedek fogamzásgátlót, azóta állandó alhasi és deréktáji fájdalmaim vannak, főleg a mensesem előtti napokban. Nagyon fáj a derekam is, főleg a jobb oldalon ami előresugárzik még vizeletüritéskor is fáj a jo

Kedves doktor úr! 35 éves nő vagyok, fél éve nem szedek fogamzásgátlót, azóta állandó alhasi és deréktáji fájdalmaim vannak, főleg a mensesem előtti napokban. Nagyon fáj a derekam is, főleg a jobb oldalon ami előresugárzik még vizeletüritéskor is fáj a jobbalsó részem, a combomba is kisugárzik a fájdalom. Mi lehet a bajom? Sokszor voltam orvosnál is de nem tudták megmondani, sem nőgyógyász sem más orvos.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!