Találatok a következő kifejezésre: Normális, hogy hüvelybemenetelem (1 db)

Normális, hogy a hüvelybemenetelem körük ugy nézek ki mint egy ezerféle nyúlványos tengeri növény?

Tudom kicsit buta a kérdés, arra gondolok, hogy ilyen kicsi b?rdarab kinövéseim vannak. Másnak is olyan? Normális? Vagy fert?zés vagy mi? ! Segítsetek kérlek!

Legjobb válasz: szia! nem akarlak megijeszteni, de elképzelhetõ, hogy herpeszed van, illetve szemölcsök, amik fertõzõ nemi betegségek. Orvostanhallgatóként ez a tippem, ha nincs nemi életed akkor passzolok, viszont mindenképpen nõdoki, mert ez sajnos nem normális Remélem tudtam neked segíteni

szia! nem akarlak megijeszteni, de elképzelhetõ, hogy herpeszed van, illetve szemölcsök, amik fertõzõ nemi betegségek. Orvostanhallgatóként ez a tippem, ha nincs nemi életed akkor passzolok, viszont mindenképpen nõdoki, mert ez sajnos nem normális Remélem tudtam neked segíteni
Nem normális, ott simának kéne lenned.Szerintem is valami fertõzés lehet.Menj minél elõbb orvoshoz.
A kérdező hozzászólása: kicsit sikerült megijesztenetek...viszont rendszeres nemi életet élek, és páromnak semmi baja. Ráadásul ez nem újkeletû dolog, már nem is emlékszem rá, hogy mióta olyan, de mielõtt leszúrnátok, rendszeresen járok vizsgálatra. Legutóbb két hete voltam, meg is vizsgált a doki, de nem mondott semmit, az igazság az, hogy nekem meg nem jutott eszembe hogy rákérdezzek, mivel nem viszket, meg ilyenek. De azért jövõhéten sztem megint felkeresem, mert kicsit beparáztam. Köszönöma válaszokat!
nos, amennyiben condolymád van, azt a hpv virus okozza, férfiaknál 95%-ban nem okoz gondot, sõt a nõk 50% nál sem, , , , de sajn nekem is gondot okozott , ugyan ilyen nyulványszerû valamit mint neked...ne iedj meg, kezelhetõ, de mivel a hpv virus okozza a méhnyakrákot is, ezért számodra javasolt a félévenkénti szûrés, ja és immunrendszer gyengülésével visszajöhet...egy jó hir, ami okozza ezeket a kinövéseket, az nem a rák okozója...de jobb félni..
jaa, és nekem 2 doki nézte meg, és nem hittek nekem, csak késõbb, mikor kivülre is jött...hetente ellenõrzõm magam nagyitós tükörrel...

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Most 55 éves vagyok. Kb. egy évvel ezelőtt kezdett kimaradozni a menstruációm, és erőteljes hőhullámok jelentkeztek, már- már elviselhetetlenül. Elkezdtem szedni a Remifemin plus filmtablettát, egy hónapig semmi változás nem volt, majd

Tisztelt Doktor Úr! Most 55 éves vagyok. Kb. egy évvel ezelőtt kezdett kimaradozni a menstruációm, és erőteljes hőhullámok jelentkeztek, már- már elviselhetetlenül. Elkezdtem szedni a Remifemin plus filmtablettát, egy hónapig semmi változás nem volt, majd a betegtájékoztató szerint megengedett nagyobb dózist kezdtem szedni. Ezzel megszűntek a panaszaim, de visszatért a menstruációm is. Az volt az érzésem, hogy a Remifemin-től jött vissza. Ez lehetséges-e, vagy egyébként is visszatért volna? Most megint jelentkeznek e hőhullámok, két hónapja nincs menzeszem, de attól tartok, ha elkezdem a Rf-t szedni, újra visszatér, és ezt nem szeretném. Kérem szíves véleményét.

1

Tisztelt Doktor Úr! 6 hete terhességmegszakításom volt, erre rá, pontosan az 5. héten kezdtem menstruálni, aminek az első napján elkezdtem szedni a Cerazette fogamzásgátlót. 5 napi adag után nemi életet éltem, kiegészítő védekezés nélkül. A tájékoztatón a

Tisztelt Doktor Úr! 6 hete terhességmegszakításom volt, erre rá, pontosan az 5. héten kezdtem menstruálni, aminek az első napján elkezdtem szedni a Cerazette fogamzásgátlót. 5 napi adag után nemi életet éltem, kiegészítő védekezés nélkül. A tájékoztatón az szerepel, hogy már az első naptól védett vagyok, viszont ahogy utánaolvastam, már kevésbé vagyok biztos benne. Önnek mi a véleménye, szükséges lehet-e a biztonság kedvéért esemény utáni tablettát bevennem? Köszönöm válaszát! Ági

1

Doktor úr! Arra kérném válaszát, hogy mi lehet az oka, hogy túl az eü. kaparás után, ugyanott vagyok, ahol voltam. Kb. 3 éve össze-vissza vérzések, hol erősebb, hol gyengébb, nem múló, kaparás, és kéthetente vérzés. Sokat hallottam már a Premens tablettár

Doktor úr! Arra kérném válaszát, hogy mi lehet az oka, hogy túl az eü. kaparás után, ugyanott vagyok, ahol voltam. Kb. 3 éve össze-vissza vérzések, hol erősebb, hol gyengébb, nem múló, kaparás, és kéthetente vérzés. Sokat hallottam már a Premens tablettáról. Ön szerint nekem nem lenne jó szedni? 47 éves leszek, a szövettan jó lett, polip volt, és jóindulatú mióma van, amire azt mondták el fog sorvadni. Akkor miért ez a rendszertelen vérzés? Honnét? Köszönöm előre is válaszát!

1

Tisztelt Doktor Úr! Melyik ovulációs tesztet ajánlaná? Pontosak, megbízhatóak ezek? Köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Van összefüggés a menopauza, és a heves szívdobogás között, ami főleg éjszaka tör rám? 2 éve tart a hőhullám, szedtem először Remifemint, majd áttértem a Kliminre. Most nem szedem egyiket sem, mert rosszabbodott az állapotom, és nem me

Tisztelt Doktor Úr! Van összefüggés a menopauza, és a heves szívdobogás között, ami főleg éjszaka tör rám? 2 éve tart a hőhullám, szedtem először Remifemint, majd áttértem a Kliminre. Most nem szedem egyiket sem, mert rosszabbodott az állapotom, és nem mertem bevenni a tablettákat. Mit javasol? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel: Anikó

1

Tisztelt Dr. Úr! Hónapok óta kezelnek visszatérő hüvelyproblémával. Legutóbbi kezelésem több napos Betadinos hüvelyöblítő kúra volt, és hüvelyflóra visszaépítőnek kaptam Vitagyn C hüvelykrémet. Este felhelyeztem az első adagot ( eddig csak minimális folyá

Tisztelt Dr. Úr! Hónapok óta kezelnek visszatérő hüvelyproblémával. Legutóbbi kezelésem több napos Betadinos hüvelyöblítő kúra volt, és hüvelyflóra visszaépítőnek kaptam Vitagyn C hüvelykrémet. Este felhelyeztem az első adagot ( eddig csak minimális folyásom volt), de ettől reggel, és délután észrevettem, hogy erősebb. Ez lehet csak a krém, ami távozik a hüvelyemből? Vagy valami más? Köszönöm előre is válaszát.

1

Tisztelt Doktor úr! Szeretném Öntől megkérdezni, hogy a Vagisan hüvelykrém, a hüvelyszárazságra megfelelő-e számomra, ami olyan elviselhetetlen, mert a hüvelyem nagyon fáj, ég és szúr a pisilés után. Napközben még csak elviselhetők a tünetek, de estére ol

Tisztelt Doktor úr! Szeretném Öntől megkérdezni, hogy a Vagisan hüvelykrém, a hüvelyszárazságra megfelelő-e számomra, ami olyan elviselhetetlen, mert a hüvelyem nagyon fáj, ég és szúr a pisilés után. Napközben még csak elviselhetők a tünetek, de estére olyannyira fellobban ez a fájdalom, hogy szörnyű. Mivel minden krémet, és kúpot már idáig kipróbáltam, egyik sem vált be, ezért kérdezem meg Öntől, hogy ez a krém miben segít nekem? Az Ovestin tablettát meddig kell szednem? Milyen célt érek el vele? Válaszát nagyon szépen köszönöm. Üdvözlettel: S.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! 6 éven keresztül szedtem fogamzásgátló tablettát, fél éve abbahagytam. Menstruációm időben, rendesen megjön, de előtte 5 nappal barnázgatok, egészen a vérzésig. Ön szerint használhat erre a problémára a PreMens tabletta?

Tisztelt Doktor Úr! 6 éven keresztül szedtem fogamzásgátló tablettát, fél éve abbahagytam. Menstruációm időben, rendesen megjön, de előtte 5 nappal barnázgatok, egészen a vérzésig. Ön szerint használhat erre a problémára a PreMens tabletta?

1

Tisztelt Doktor Úr! Voltam nőgyógyásznál, ismételten candida gombám van, írt fel gyógyszereket, és mellé mondta, hogy Glycerinum boraxatum hüvelyirrigálást csináljak, mielőtt este felteszem a Gyno-pevaryl 150 mg kúpot! De mikor én ezt megvettem, nagyon me

Tisztelt Doktor Úr! Voltam nőgyógyásznál, ismételten candida gombám van, írt fel gyógyszereket, és mellé mondta, hogy Glycerinum boraxatum hüvelyirrigálást csináljak, mielőtt este felteszem a Gyno-pevaryl 150 mg kúpot! De mikor én ezt megvettem, nagyon meglepődtem, milyen kis kiszerelésben van, és állítólag hígítani se jó, mert akkor a hatása csökken. Fültisztító pálcikára tegyek, és úgy töröljem át a hüvelyt, már amennyire lehet? Neten se láttam semmiféle leírást róla, hogy más hogy szokta használni. Meg a másik, hogy a spirálom is levetettem, mert arra gondoltam, hogy lehet azon valami megtelepedett, és talán az fertőz vissza. Ezt a Dr. Úrnak is mondtam, és ő szó nélkül le is vette. Sajnos miómám is van, és erre fel ő ajánlott egy injekciót ( Depo-Provera 150 mg/ml) amitől a mióma is sorvadni fog, igen ám, de ettől az injekciótól a menstruáció is elmarad, ami szerintem nem egy szerencsés dolog. Szeretném a Dr. úrtól megkérdezni, mi a véleménye erről az injekcióról? Miután elhasználtam a kúpot, hüvelyflóra visszaállítására a Vitagyin C krémet szoktam használni. Üdvözlettel: Mariann

1

Tisztelt Dr. Úr! Olyan kérdésem lenne, hogy 15 éve nem menstruálok, olyan két éve kb. nem a hüvely, hanem körülötte, 2-3 hetente nagyon viszket, és csak a jobb felén. Voltam nőgyógyászaton, és azt mondták, hogy sorvad a hüvely. Kaptam rá kúpot, de nem vet

Tisztelt Dr. Úr! Olyan kérdésem lenne, hogy 15 éve nem menstruálok, olyan két éve kb. nem a hüvely, hanem körülötte, 2-3 hetente nagyon viszket, és csak a jobb felén. Voltam nőgyógyászaton, és azt mondták, hogy sorvad a hüvely. Kaptam rá kúpot, de nem vettem észre javulást. Igen száraz a hüvelyem, és most rátaláltam egy krémre, a neve Vagisan, és hormonmentes. Mivel nekem 1995-ben levették a mellem, azt szeretném kérdezni, hogy használhatom-e, és síkosítónak is jó-e? Köszönöm válaszát.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!