Találatok a következő kifejezésre: Normális, ha kihúzoma (1 db)

Normális, ha miután kihúzoma tampont, utána picit fáj ott?

Kis méretet használok.

Legjobb válasz: Hény éves vagy? Szûz vagy még? Ezeke fontosak, lehet hogy nem vagy elég tág, vagy túl száraz a hüvelyed. Lehet, hogy már a menzesz vége felé jársz.

Hény éves vagy? Szûz vagy még? Ezeke fontosak, lehet hogy nem vagy elég tág, vagy túl száraz a hüvelyed. Lehet, hogy már a menzesz vége felé jársz.
Ha szûz vagy még, akkor a feldagadt tampon feszítheti a szûzhártyát, amikor kihúzod. Ez mindenkinél más. Használj betétet, ugyanolyan jó az is!
Ha nincs megtelítõdve, nehezebb kihúzni, szerintem ezért fáj.
En 30 felett vagyok, regen nem szuz, de huvelytornazom, tehat nem is tul tag! Nekem is kellemetlen a tampon hasznalata. Utalom kihuzni. Csakis nyaron hasznalom ha nagyon muszaj. Hasznalj betetet. Kiurul egeszseges a szervezetedbol aminek ki kell, nem faj.
Normális, mivel sérti a hüvely falát. A menses 3-4 napjától, amikor már kevesebb a vérzés nekem is kellemetlen. Ilyenkor inkább használj betétet, illetve van az ob-nak a SilkTouch tamponjai, amik be vannak vonva egy "fátyollal", amitõl jobban csúszik :)

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy a Nuvaring hüvelygyűrű mellett alkalmazhazó-e a Vitagyn C krém? Köszönettel, Andrea.

1

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna a

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna ajánlani valami hatásos módszert? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell! Köszönöm a válaszát! Tisztelettel: Krisztina

1

Tisztelt Doktor Úr. Szeretném megkérdezni önt, hogy méhkivétel és hüvelyplasztika után, három héttel lehetséges a hövelykrémek és kúpok használata, viszketést érzek sajnos, mióta hazajöttem a korházból. Köszönettel. Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston szedése? Köszönettel: V.

1

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, m

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, mert elviselhetetlenek. Utóbb hormonkezelést is adtak (52 éves vagyok), de a kúp (Ortho-Gynest) még elviselhetetlenebb panaszokat vált ki. Most már csak álomba tudom sírni magam, és attól tartok, nincs segítség. Nagyon sok pénzt kiadtam, de egyre drágább gyógyszereket adnak, és semmi hatásuk nincs. A Candidatól nem lehet szabadulni?

1

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor is tapasztaltam már/ Köszönettel, Klaudia

1

Tisztelt doktor úr! 46 éves vagyok, tavaly nyáron átestem egy enyhébb strokon és azóta nem tudok saját magamra találni, a sztrókból egész jól kijöttem, rendbe jött a mozgásom csak a beszéddel küzdök még. A próblémám az, hogy állandóan álmos és fáradt vagy

Tisztelt doktor úr! 46 éves vagyok, tavaly nyáron átestem egy enyhébb strokon és azóta nem tudok saját magamra találni, a sztrókból egész jól kijöttem, rendbe jött a mozgásom csak a beszéddel küzdök még. A próblémám az, hogy állandóan álmos és fáradt vagyok, jártam alváslaborba is, a kivizsgálás folyamatban van. A vérzésem pontos és rendszeres, kisebb alhasi fájdalmakat leszámítva, ami az elején van. Néha rám törnek a szörnyű hőhullámok még télen is, néha lever a víz a – fokokban is. Ami eléggé kellemetlen, szedem a remifeminpluszt de a tüneteimet ez sem csökkenti. Van egy kisebbfajta pánik betegségem amire gyógyszert szedek, köszönöm a válaszát és a segítségét. Cs.F. Köszönöm segítségét

1

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos folyásom van, és ha hanem használunk óvszert akkor a páromnak kiütései lesznek és erős, nyílaló fájdalmat érez vizelésnél. Mi lehet ennek az oka? És a darabos folyásnak? Már mindent kipróbáltam a vitagyn c-t is már második dobozzal, egy héten kétszer alkalmazom de nincsen változás. 20éves vagyok, nem túlsúlyos, gondolkoztam már hogy étrendet kellene váltanom de egészségesen táplálkozom.

1

Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 2 hete műtöttek az epémmel és eltávolították. Az lenne a kérdésem, hogy a műtét mennyire befolyásolja a menstruációt, mert nekem nem jött meg. De nem éltem szexuális életet senkivel sem! Várom a válaszát. Előre is köszönöm.

Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 2 hete műtöttek az epémmel és eltávolították. Az lenne a kérdésem, hogy a műtét mennyire befolyásolja a menstruációt, mert nekem nem jött meg. De nem éltem szexuális életet senkivel sem! Várom a válaszát. Előre is köszönöm.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!