Találatok a következő kifejezésre: Normális, ha hüvelygombámat (1 db)

Normális, ha a hüvelygombámat Canesten Combival kezeltem és a kezelés után még mindig van folyásom?

1 hete jött el?. Viszketett és sok volt a folyásom, szeméremajkaim pedig vörösek voltak. Vettem rá Canesten Combit, a 3 kúp pedig nem volt bel?le elég és így vettem még egy adagot. így már segített. Most már nem viszketek, semmilyen panaszt nem érzek, viszont még mindig van enyhe fehéres, kissé túrós folyásom. A kezelést 3 napja hagytam abba. Lehetséges, hogy még a kúp ürül ki bel?lem? Még mindig? Mondom más panaszom nincs. A canesten után mondjuk használtam Génia 92 kúpot a hüvelyflórám egyensúlyának a helyreállítására, vagy esetleg amiatt lenne? Remélem tud valaki segíteni, aki hasonló panaszokat már átélt!

Legjobb válasz: Menj el dokihoz! Az a biztos. Nehogy késõbb nagyobb baj legyen.

Menj el dokihoz! Az a biztos. Nehogy késõbb nagyobb baj legyen.
szia! Én is azt ajánlom hogy menj dokihoz mert lehet hogy nem gomba hanem baktérium okozza a folyást! ezt minél elõbb ki kell kezelni mert ha halogatod rosszabb is lehet.Pl.: át terjedhet a petefészekre is ami már súlyos gyulladást okoz. általában a gomba okoz ilyen panaszokat. Ha segített a canesten de nem eléggé, akkor valami erõsebbet fognak föl írni. szerintem nem a gyógyszer folyik hanem folyásod van mert a tabletta az kb.:2 nap és kiürül.nem hinném h a génia 92 lenne a hibás. ajánlom a dokit! õ megálapítja h mi a gond és fölírja azt a gyógyszert amire szükséged van és legalább meggyógyulsz. JAVULÁST ÉS SEMMI PÁNIK!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy vállal-e terhesgondozást? Már 15 éve járok Önhöz, de most nem tudom elérni. Azt az információt kaptam, hogy szabadságon van még szeptemberben is. Amennyiben nem tud fogadni, segítségét kérném, hogy kihez ford

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy vállal-e terhesgondozást? Már 15 éve járok Önhöz, de most nem tudom elérni. Azt az információt kaptam, hogy szabadságon van még szeptemberben is. Amennyiben nem tud fogadni, segítségét kérném, hogy kihez forduljak (az SZTK rendelés kizárva). Most vagyok kb. 8 hetes. Köszönettel: Éva

1

Tisztelt Doktor úr! 45 éves nő vagyok. Kb. másfél hete jelentkeztek a húgyúti gyulladás tipikus jelei ( véres vizelet, szúró, égető érzés, gyakori vizelési inger), amire antibiotikumot szedtem, majd 5 nap múlva megszűntek a tünetek. Tegnap sajnos megint t

Tisztelt Doktor úr! 45 éves nő vagyok. Kb. másfél hete jelentkeztek a húgyúti gyulladás tipikus jelei ( véres vizelet, szúró, égető érzés, gyakori vizelési inger), amire antibiotikumot szedtem, majd 5 nap múlva megszűntek a tünetek. Tegnap sajnos megint tapasztaltam a panaszokat, szerencsére véres vizelet nem volt, de a többi tünet igen. Mivel a gyógyszertárban vett gyógykészítmény nem hatott, újból antibiotikumot kezdtem szedni. Mi az oka annak, hogy ilyen hamar visszatért a panasz, soha ilyen bajom nem volt. Élek szexuális életet, most az együttlét után tapasztaltam a tüneteket. Van-e összefüggés, ill. milyen megelőzést javasol? Köszönettel: Hajnalka

1

Tisztelt Doktor Úr! Mikortól biztos, hogy valóban a változó korba értem? Köszönettel.

1

Tisztelt Doktor úr! 48 éves vagyok, három éve szenvedek a változó korral járó panaszoktól, azóta a súlyom is gyarapodott. Ettől a borzalmas hőhullámtól mindig melegem van. A munkahelyemen már szégyellem. Mit tudna nekem ajánlani? Rendszeresen járok nőgyóg

Tisztelt Doktor úr! 48 éves vagyok, három éve szenvedek a változó korral járó panaszoktól, azóta a súlyom is gyarapodott. Ettől a borzalmas hőhullámtól mindig melegem van. A munkahelyemen már szégyellem. Mit tudna nekem ajánlani? Rendszeresen járok nőgyógyászati rákszűrésre Berettyóújfaluba, de itt mindig azt a választ kapom, hogy majd elmúlik. Válaszát előre is köszönöm!

1

Szeretném kérdezni, hogy a menstruációs vérveszteség miatt jelentkező fáradtságra érdemes-e valamilyen gyógyszert szedni? 40 éves, 5 gyerekes édesanya vagyok.

1

Tisztelt Doktor úr! Másfél éve szedek Femara tablettát, már menopauzás állapotban. Hüvelyi vérzésem volt, és megműtöttek. Az onkológus abbahagyatta velem, a nőgyógyász szedetné. Mit tegyek? Laikus lévén úgy gondolom, a Femara csökkenti az ösztrogénszintet

Tisztelt Doktor úr! Másfél éve szedek Femara tablettát, már menopauzás állapotban. Hüvelyi vérzésem volt, és megműtöttek. Az onkológus abbahagyatta velem, a nőgyógyász szedetné. Mit tegyek? Laikus lévén úgy gondolom, a Femara csökkenti az ösztrogénszintet. Nekem 100%-ban ösztrogénfüggő a melldaganatom, ha abbahagyom a szedését, megnő az ösztrogénszintem, és romolhat az állapotom.

1

Tisztelt Doktor úr! 58 éves vagyok. Több mint 3 éve erős hőhullámaim vannak, úgy érzem, hogy kihagy a szívem, sokszor nagyon ingerült vagyok, stb. Elkezdtem szedni a Remifemin plust, és úgy tűnt, hogy hatásos volt, mert használt a hőhullámaimra. De egy id

Tisztelt Doktor úr! 58 éves vagyok. Több mint 3 éve erős hőhullámaim vannak, úgy érzem, hogy kihagy a szívem, sokszor nagyon ingerült vagyok, stb. Elkezdtem szedni a Remifemin plust, és úgy tűnt, hogy hatásos volt, mert használt a hőhullámaimra. De egy idő után olyan erős vérzésem lett, hogy küretre kellett mennem. Most már 2 éve nem menstruálok, de nem merem újra elkezdeni szedni a Remifemin plust, mert nem szeretném, ha újra elkezdenék vérezni. Önnek erről mi a véleménye? Próbáljam meg újra szedni, mert nem ettől lehetett a vérzésem? Néha már úgy érzem, hogy nem bírom így tovább elviselni az életet. Másik kérdésem, hogy kell-e még védekeznem, lehetek-e még így is esetleg terhes? Előre is köszönöm a válaszát.

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves nő vagyok. Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy lassan féléve viszkető érzésem van, de csak kívül, emellett sárgás-fehér folyásom is volt. Kaptam rá Dalacin hüvelykrémet, de nem használt, így visszamentem a nőgyógyászomhoz, a

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves nő vagyok. Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy lassan féléve viszkető érzésem van, de csak kívül, emellett sárgás-fehér folyásom is volt. Kaptam rá Dalacin hüvelykrémet, de nem használt, így visszamentem a nőgyógyászomhoz, aki felírt nekem Neomycines kúpot és Pimafucort kenőcsöt, de ez sem használt. Sőt ez még jobban irritált, és nem múlt el a viszketés. Ezt követően cickafark ülőfürdőt használtam, ami kicsit csillapította a tüneteket. Legtöbbször éjszaka érzem, de mostanában nappal is előjön. Válaszát előre is köszönöm.

1

Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz. 26 éves lányom több év kihagyás után, ismét kapcsolatba került valakivel és az együttlét kellemetlen, fájdalmas volt számára. Goldolja, hogy a nemi élet hosszabb hiánya, esetleg az óvszer dörzsölés

Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz. 26 éves lányom több év kihagyás után, ismét kapcsolatba került valakivel és az együttlét kellemetlen, fájdalmas volt számára. Goldolja, hogy a nemi élet hosszabb hiánya, esetleg az óvszer dörzsölése okozott nála hüvelygyulladást, és hámhiányt? Mert be van gyulladva a hüvelybemenet, és belül is fájdalmai vannak. Itt-ott pici vércsepp volt a fehérneműjén. Nem viszket. Itthon Pimafucort kenőcs volt, és bár az gombára van, úgy gondolta egyelőre azzal bekeni, talán egy picit csökkenti a gyulladást. Vett be Apranaxot, de nagyon fáj neki. Kérném szíves tanácsát, hogy milyen kúpot vagy egyebet használjon. Köszönöm szépen. Üdvözlettel: Adrienn

1

Tisztelt Doktor úr! 23 éves vagyok, gombás fertőzésem volt. Voltam nőgyógyásznál is. Kaptam kúpot és gyógyszert is, de az a probléma, hogy tünetmentes vagyok, nem ég, nem viszket amíg fel nem helyezem a kúpot. Ha használom a kúpot, olyankor viszont ég és

Tisztelt Doktor úr! 23 éves vagyok, gombás fertőzésem volt. Voltam nőgyógyásznál is. Kaptam kúpot és gyógyszert is, de az a probléma, hogy tünetmentes vagyok, nem ég, nem viszket amíg fel nem helyezem a kúpot. Ha használom a kúpot, olyankor viszont ég és viszket. Ez normális? Pár napra megszakítottam a kúp használatát, mert pecsételő vérzést észleltem. Ekkor orvosom azt javasolta, hogy ne használjam ha megjön a menzeszem. Ezért vártam három napot, de nem volt vérzés. Ma újra felhelyeztem a kúpot, és ismételten ég és viszket. Érdekelne még hogy a párom is szedte azt a két szem tablettát, ám aktus alatt is jelentkezik ez a tünet, de csak akkor, ha előző éjszaka kúpot használtam. Van összefüggés? Már nem tudom, hogy mit tegyek. Válaszát előre is köszönöm! Üdv: Emily

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!