Találatok a következő kifejezésre: Nemrég, aktus nagyon rosszul lettem (1 db)

Nemrég, aktus után nagyon rosszul lettem éjaszaka. Az ügyeleten kötöttem ki, onnan kórházba, felvettek, kivizsgáltak, semmi, kaptam infúziót, lezárva. Most megismétlődött. Mi lehet a bajom?

Els? alkalommal úgy fájt a hasam, hogy menni nem tudtam, így persze vakbélre gyanakodtak el?ször - nem. (De fájt a hüvelyem is, meg a végbelem. Nem análisan közösültünk.) Oké, elmúlt, de a félsz bennünk maradt, s pihentettük az együttléteket egy ideig. 4napja újra megpróbáltuk, semmi, majd tegnap ismét, s akkor már közben is fájt, de olyan 2 órával kés?bbt?l iszonyatosan. Leginkább a végbelemnél. Mi lehet a bajom? Lehet köze a szexhez?

Legjobb válasz: Szia. Szerintem besze´lj egy urológussal.Nehogy komolyabb baj legyen a hátte´rben.valószinü,hogy köze van a szexhez,ha csak utánna,vagy közben jelentkezik.Igaz kellemetlen dolog ilyesmiröl beszélni,de a te érdekedben muszály. Járj a vége´re,esetleg csina´lnak ve´gbél vizsgálatot,stb.. Vigyázz magadra.

Szia. Szerintem besze´lj egy urológussal.Nehogy komolyabb baj legyen a hátte´rben.valószinü, hogy köze van a szexhez, ha csak utánna, vagy közben jelentkezik.Igaz kellemetlen dolog ilyesmiröl beszélni, de a te érdekedben muszály. Járj a vége´re, esetleg csina´lnak ve´gbél vizsgálatot, stb.. Vigyázz magadra.
Az okos könyvek szerint nagyon erõs izgalmi állapotban ha nincs orgazmus akkor nagyon komoly hasi fájdalmak, rosszullét fordulhat elõ. Volt ilyen barátnõm. Még tapasztalatlan volt és csak azt mesélte, hogy szex után õ mindig rosszul van és a pasija ijedten ápolja... nem mertem elmondani neki, hogy ezek szerint nincs orgazmusa és az izgalom hatására keletkkezõ alhasi vérbõség okozza a görcsöt, rosszullétet. Nem vagyok orvos, nem állítom, hogy ez okozza ezeket a komoly tüneteket. De egy (erõs) tippnek megteszi. :) )
A kérdező hozzászólása: Köszi az eddigi válaszokat!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsg

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsgálaton kisebb miómát találtak, hormonvizsgálati eredményeim nőgyógyászom szerint rendben vannak. Én mégis aggódom. Edina

1

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetsé

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetséges-e, hogy nőgyógyászati probléma áll a háttérben, mert legutóbb gombával kezeltek, de a felfázásos tünetek nem szűntek meg. Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizál

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizált fibroadenomák újra növekedni kezdtek. Lehet-e összefüggés a kettő között? Van-e olyan megoldás, ami jó a hőhullámok ellen, viszont nem burjánzik a jóindulatú daganat, ami lassan olyan méretű, melyet már műteni kellene. Évekkel ezelőtt már volt műtétem, de sajnos visszanőtt. Ez normális? Köszönettel: Dóra

1

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdése

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdésem az lenne, hogy ezektől a tablettáktól nem jön meg a menzeszem? Ugyanis március 10.-én menstruáltam utoljára. Ha a tabletta szedése alatt megjön, mit tegyek? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményr

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményre. 48 éves vagyok. Esetleg befolyásolja-e a többszöri műtét? Mit tanácsol Doktor úr? Köszönettel Sz.-né

1

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafuco

Jó napot kívánok, kedves Doktor Úr! A segítségét szeretném kérni, a következő problémám megoldásában! A gát bőre meg van sérülve, és ez a szexuális életemre is nagyon kihat, mert szörnyen fáj. Ön milyen kezelést tanácsolna nekem? A nőgyógyászom a Pimafucort krémet tanácsolta nekem, hogy azt használjam! Válaszát és a segítségét nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még ro

Tisztelt Doktor úr! 55 éves vagyok. Már 5 éve szenvedek a változókorral járó tünetektől.Több mindent kipróbáltam már, de nem használ semmi. Kezdtem a Remifeminnel, Remifemin plus, Szójavit plus, Klimin forte. Próbáltam teákat inni, de semmi, inkább még rosszabb lett a közérzetem. Egy éve loop-conisatiot végeztek nálam. A napokban voltam Cytologiai vizsgálaton, elmondtam a panaszaimat, és hogy miket szedtem már eddig. Először a Doktor úr is a Remifemin plust ajánlotta, majd a Ladybon szedését javasolta. Szeretném a Doktor úr véleményét is kikérni, mert úgy olvastam, egy hormonpótló kezelésről van szó. Bővebb felvilágosítást nem kaptam róla. A hormonpotló kezelésről sok jót nem hallottam. Válaszát előre is köszönöm! Kata

1

Tisztelt Doktor úr! Mirena spirál mellett többször előfordul barnás, és kellemetlen szagú folyás. Tudna ajánlani rá valamit? Köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 07.25-én készült laborvizsgálat alapján, a vizeletben fehérvérs. (genny) található 75 fvs/uL O-25 ref.érték. Szeretném megkérdezni, hogy ez milyen mértékű gyulladás, esetleg a vese károsodásával is járhat? Nagyon félek, mert még nem ta

Tisztelt Doktor Úr! 07.25-én készült laborvizsgálat alapján, a vizeletben fehérvérs. (genny) található 75 fvs/uL O-25 ref.érték. Szeretném megkérdezni, hogy ez milyen mértékű gyulladás, esetleg a vese károsodásával is járhat? Nagyon félek, mert még nem tapasztaltam, nem is volt még ilyen eredményem. Kérem szíves válaszát. Köszönöm szépen!

1

Tisztelt Doktor Úr! Februárban elmaradt a vérzésem, azóta hőhullámaim vannak. Előtte 1 évvel, diagnosztizáltak egy miómát a méhemben, és azt mondták, hogy nincs vele teendő, mert kicsi! Többször volt nőgyógyászati műtétem is. Mit javasol?

Tisztelt Doktor Úr! Februárban elmaradt a vérzésem, azóta hőhullámaim vannak. Előtte 1 évvel, diagnosztizáltak egy miómát a méhemben, és azt mondták, hogy nincs vele teendő, mert kicsi! Többször volt nőgyógyászati műtétem is. Mit javasol?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!