Találatok a következő kifejezésre: Nemrég, aktus nagyon (1 db)

Nemrég, aktus után nagyon rosszul lettem éjaszaka. Az ügyeleten kötöttem ki, onnan kórházba, felvettek, kivizsgáltak, semmi, kaptam infúziót, lezárva. Most megismétlődött. Mi lehet a bajom?

Els? alkalommal úgy fájt a hasam, hogy menni nem tudtam, így persze vakbélre gyanakodtak el?ször - nem. (De fájt a hüvelyem is, meg a végbelem. Nem análisan közösültünk.) Oké, elmúlt, de a félsz bennünk maradt, s pihentettük az együttléteket egy ideig. 4napja újra megpróbáltuk, semmi, majd tegnap ismét, s akkor már közben is fájt, de olyan 2 órával kés?bbt?l iszonyatosan. Leginkább a végbelemnél. Mi lehet a bajom? Lehet köze a szexhez?

Legjobb válasz: Szia. Szerintem besze´lj egy urológussal.Nehogy komolyabb baj legyen a hátte´rben.valószinü,hogy köze van a szexhez,ha csak utánna,vagy közben jelentkezik.Igaz kellemetlen dolog ilyesmiröl beszélni,de a te érdekedben muszály. Járj a vége´re,esetleg csina´lnak ve´gbél vizsgálatot,stb.. Vigyázz magadra.

Szia. Szerintem besze´lj egy urológussal.Nehogy komolyabb baj legyen a hátte´rben.valószinü, hogy köze van a szexhez, ha csak utánna, vagy közben jelentkezik.Igaz kellemetlen dolog ilyesmiröl beszélni, de a te érdekedben muszály. Járj a vége´re, esetleg csina´lnak ve´gbél vizsgálatot, stb.. Vigyázz magadra.
Az okos könyvek szerint nagyon erõs izgalmi állapotban ha nincs orgazmus akkor nagyon komoly hasi fájdalmak, rosszullét fordulhat elõ. Volt ilyen barátnõm. Még tapasztalatlan volt és csak azt mesélte, hogy szex után õ mindig rosszul van és a pasija ijedten ápolja... nem mertem elmondani neki, hogy ezek szerint nincs orgazmusa és az izgalom hatására keletkkezõ alhasi vérbõség okozza a görcsöt, rosszullétet. Nem vagyok orvos, nem állítom, hogy ez okozza ezeket a komoly tüneteket. De egy (erõs) tippnek megteszi. :) )
A kérdező hozzászólása: Köszi az eddigi válaszokat!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor úr! Császármetszéssel szültem 8 hónapja a kisfiam és el is kötötték a pete vezetékem eközben. Úgy egy hónapja a párommal való együttlét után kis mennyiségű barnás folyásom van (nem vérzem). Még a hormonok miatt lehet ez a tünet vagy inkább

Tisztelt Doktor úr! Császármetszéssel szültem 8 hónapja a kisfiam és el is kötötték a pete vezetékem eközben. Úgy egy hónapja a párommal való együttlét után kis mennyiségű barnás folyásom van (nem vérzem). Még a hormonok miatt lehet ez a tünet vagy inkább fertőzés jele? Válaszát köszönöm. Nikoletta

1

Tisztelt doktor úr! Közel vagyok az 50. évemhez, sajnos 2 éve eltávolították a méhemet és a jobb oldali petefészket is /mióma és cysta /. A változókor engem is utolért, ami a hőhullám és az összes kellemetlen velejárójával jár. Kicsit magas a vérnyomásom

Tisztelt doktor úr! Közel vagyok az 50. évemhez, sajnos 2 éve eltávolították a méhemet és a jobb oldali petefészket is /mióma és cysta /. A változókor engem is utolért, ami a hőhullám és az összes kellemetlen velejárójával jár. Kicsit magas a vérnyomásom is amire szedek gyógyszert. A kérdésem, ami már egyre jobban nyomaszt, hogy a férjemmel akivel 27-éve élek normális házasságban a szexuális életünk egyre rosszabb és ritkább. Kb.egy fél éve kezdödött, hogy az együttlét fájdalmas és élvezhetelen. Mit tegyek, hogy ne romoljon tovább vagy erre is van egy csodaszer? Köszönettel várom válaszát.

1

Tisztelt Főorvos úr! A menstruációm 3 hete késik. Terhesség kizárva. A nőgyógyászati vizsgálat hüvelygombás fertőzést mutatott, amelyre hüvelykúpot kaptam. Okozhatja a menstruáció kimaradását a hüvelygombás fertőzés megléte? Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelt Főorvos úr! A menstruációm 3 hete késik. Terhesség kizárva. A nőgyógyászati vizsgálat hüvelygombás fertőzést mutatott, amelyre hüvelykúpot kaptam. Okozhatja a menstruáció kimaradását a hüvelygombás fertőzés megléte? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 45 éves vagyok mostanában egy héttel betegségem előtt mindig begörcsölök és felmegy a vérnyomásom és gyenge vagyok, alig bírok a lábamon állni és folyik rólam a víz és gyorsan WC-re kell menni, ha ezek a tünetek buszon vagy autóba tört

Tisztelt Doktor Úr! 45 éves vagyok mostanában egy héttel betegségem előtt mindig begörcsölök és felmegy a vérnyomásom és gyenge vagyok, alig bírok a lábamon állni és folyik rólam a víz és gyorsan WC-re kell menni, ha ezek a tünetek buszon vagy autóba történik… Háziorvosnál is voltam és görcsoldót írt fel, vérnyomáscsökkentőt növelte, de félek, hogy a következő hónap is így kezdődik. Kérem a segítségét, hogy ez nőgyógyászatigond-e vagy máshová forduljak. Tisztelettel:Erzsi

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem lenne, hogy a Cikatridina kúp alkalmazható-e menstruáció alatt is?

1

Tisztelt Főorvos Úr! 33 éves vagyok, kb.9 éve küzdök egy problémával, amire nem sikerült még megoldást találni. Gyakran vannak olyan tüneteim, mintha felfáztam volna- gyakori vizelés, viszkető, égető érzés, ritkábban alhasi fájdalom. Kétszer volt ez idő a

Tisztelt Főorvos Úr! 33 éves vagyok, kb.9 éve küzdök egy problémával, amire nem sikerült még megoldást találni. Gyakran vannak olyan tüneteim, mintha felfáztam volna- gyakori vizelés, viszkető, égető érzés, ritkábban alhasi fájdalom. Kétszer volt ez idő alatt hólyaghurutom, elég borzasztó görcsökkel. Többször voltam urológusnál, nőgyógyásznál. Ultrahangos vizsgálattal nem látható kóros elváltozás a hólyagon és a vesén sem. Vizelettenyészeten nem tenyészett ki sem baktérium, sem gomba. Sokszor kaptam antibiotikumos kezelést, de ez csak átmeneti javulást hozott, általában addig volt jobb, amíg a kezelés tartott. Legutóbb -kb 1 hónapja- az urológus fertőtlenítő hüvelykúpot ajánlott. Sajnos ez sem hozta a várt eredményt. Nem tudom mit tegyek és kihez forduljak? Válaszát köszönöm: Sára

1

Tisztelt Doktor Úr! Október óta vannak hőhullámjaim, szédüléses panaszaim, remegés, belső feszültségem, állandó éhségérzetem. Hormonvizsgálaton vettem részt. A vizsgálatok, és a panaszok alapján Klimax. Kaptam RemiFemint, három hete szedem, de sajnos még

Tisztelt Doktor Úr! Október óta vannak hőhullámjaim, szédüléses panaszaim, remegés, belső feszültségem, állandó éhségérzetem. Hormonvizsgálaton vettem részt. A vizsgálatok, és a panaszok alapján Klimax. Kaptam RemiFemint, három hete szedem, de sajnos még nincsen hatása. Voltam Pszichiátrián is, és ott is azt állapíttoták meg menopauza, depreszió. Valóban lehet mind kettő vagy az emberre ráfogják ha valami baja van és rosszul van?

1

Tisztelt Főorvos Úr! 2 és fél hónapja szedem a Premens tablettát, mivel a ciklus második felében pecsételő vérzésem “barnázásom” volt a menezesig. Kb. két hete a bal oldali mellemben, felső részén, mellkasi tájékon fájdalmat érzek. Mintha beütöttem volna,

Tisztelt Főorvos Úr! 2 és fél hónapja szedem a Premens tablettát, mivel a ciklus második felében pecsételő vérzésem “barnázásom” volt a menezesig. Kb. két hete a bal oldali mellemben, felső részén, mellkasi tájékon fájdalmat érzek. Mintha beütöttem volna, ahhoz hasonló a fájdalom érzése. Elképzelhető hogy ez a Premens tabletta mellékhatása? Vagy a ciklussal függhet össze? Válaszát köszönöm: Andrea

1

Tisztelt Doktor Úr! 66 éves cukorbeteg nő vagyok. Több mint egy éve a fehérneműmön apró sárgás pöttyöket vettem észre, és elég kellemetlen szagot is érzek. Többször volt már, hogy felfázásra antibiotikumot kaptam, de most legutóbb azt mondta az orvos, hog

Tisztelt Doktor Úr! 66 éves cukorbeteg nő vagyok. Több mint egy éve a fehérneműmön apró sárgás pöttyöket vettem észre, és elég kellemetlen szagot is érzek. Többször volt már, hogy felfázásra antibiotikumot kaptam, de most legutóbb azt mondta az orvos, hogy mivel cukorbeteg vagyok, ezért könnyen fertőződöm alulról. Mondtam az orvosomnak is a fenti tüneteket, de ő azt mondta, hogy mindez a betegségemtől van. Lehetséges ez? Kérem szépen mielőbbi válaszát. Előre is nagyon köszönöm. Üdvözlettel Bözse

1

Tisztelt Doktor Úr! 56 éves vagyok januártól nyugdíjas. Februárban felfázási tünetekkel mentem orvoshoz. Azóta kezelnek különböző antibiotikumokkal, 6 hete pedig már hólyagba kapom közvetlenül a gyógyszert, a vizeletem minden vizsgálatkor negatív. Nőgyógy

Tisztelt Doktor Úr! 56 éves vagyok januártól nyugdíjas. Februárban felfázási tünetekkel mentem orvoshoz. Azóta kezelnek különböző antibiotikumokkal, 6 hete pedig már hólyagba kapom közvetlenül a gyógyszert, a vizeletem minden vizsgálatkor negatív. Nőgyógyászati, hasi ultrahang, hólyag és vese ultrahang is negatív. A gyógyszer szedését nem tudom abba hagyni mert 1-2 nap múlva visszaesek. 4 hónapja szedem a gyógyszereket, félek, hogy most még a gyomrom is kikészül. Mi lehet az oka, hogy nem tudok kigyógyulni ebből a betegségből? Hova fordulhatok még? Kérem segítsen! Tisztelettel: Magdi

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!