Találatok a következő kifejezésre: Nem rendszeres menstruációm! Lehet ez a (5 db)

Nem rendszeres a menstruációm! Lehet ez a 72 órás tabi miatt?

Pénteken én írtam,hogy lecsúszott az óvszer.Nos,szombaton bevettem az els? 72órás tabit,majd éjjel 2 órakkor a másikat (12 óra múltán).Most a menstruációm nem rendes:vérzem,de eggyáltalán enm annyira mint szoktam.A hasam fáj emg minden,de vér szinte a felére csökkent,olyan mintha már a 4ik napon lennék!A 72 órás tabival kapcsolatban sok mindednt nem tudok,mert nem volt benne betegtájékoztato a dobozában!!!(Rigesoft a neve)Nem tapasztaltam vele kapcsolatban semmit,semmi sem lett más.Mondjuk nem tudom h mit kéne éreznem.Nagyon régen volt már ilyen,hogy nem vérzek annyira.Lehetséges,hogy egy el?z? szexb?l lettem terhes?De akkor miért vérzek?Nagyon fiatal vok,és angyon félek t?le!!!A doki azt mondta,hogy fiatal vok még,és nem szedhetek rendszeresen tabit!Tényleg nagyon félek!Kérlek segítsetek!!Köszi!

Legjobb válasz: a 72 órás felborítja a hormonháztartásod, és igy hogy fiatal vagy (az írásodból gondolom), biztos vagyok benne, hogy a gyógysze miatt vannak ezek a tünetek. Ha védekeztetek rendesen az elõzõ szexnél, akkor tuti hogy nem vagy terhes! A gyógyszer miatt van minden, hónapok kellenek hogy visszaálljon minden a régi kerékvágásba!

a 72 órás felborítja a hormonháztartásod, és igy hogy fiatal vagy (az írásodból gondolom), biztos vagyok benne, hogy a gyógysze miatt vannak ezek a tünetek. Ha védekeztetek rendesen az elõzõ szexnél, akkor tuti hogy nem vagy terhes! A gyógyszer miatt van minden, hónapok kellenek hogy visszaálljon minden a régi kerékvágásba!
Ennyire láthatatlan vagy használhatatlan volt az elõzõ kérdésedre a válaszom? Oda is írtam, hogy a tabitól van ez a vérzés, ez jelenti azt, hogy használt a tabi! Ez nem az a rendes mensid, hanem a tabi hatása érted? És most is leírom, hogy a betegtájékoztatóban benne van minden, hisz ezt a fajta tabit én is használtam egyszer! Ismerem!
Ha pedig nem tudsz megnyugoni, akkor keresd fel a nõgyógyászod. Fogd kézen a barátod és kisérjen el. Hiszen ha mégis babás lettél, az õrá is tartozik. No meg kettesben könnyebb is menni, mint egyedül.
A kérdező hozzászólása: De igen értettem, csakhogy valamiért eltûnt az a kérdésem, ezért újra ki kellett írnom :S És az kimaradt, hogy alapból már a szeretkezés elött jött meg!Má megvolt mikor beszedtem a tabit.Köszy

Gyakran fáj a hasam, szúr. Mitől lehet ez? A menstruációm rendszeres, nem idegeskedek mostanában.

Legjobb válasz: Ezer oka lehet. -nem megfelelõ táplálkozás -gyógyszerek használata -étvágytalanság -túl sokat eszel hirtelen -túl forrón fogyasztod az ételt . . .

Ezer oka lehet. -nem megfelelõ táplálkozás -gyógyszerek használata -étvágytalanság -túl sokat eszel hirtelen -túl forrón fogyasztod az ételt . . .
Elmész a háziorvoshoz, megvizsgál és szükség esetén elküld egy hasi ultrahangra. A hasi fájdalomnak számtalan oka lehet, és nem mindegy konkrétan hol fáj( köldökkörül, alhasban, valamelyik oldalon, borda alatt stb.) Nagy valószínûséggel egyszerûen csak emésztési problémáid vannak.

21 eves lany vagyok. Soha nem volt rendszeres a menstruaciom, allando kimaradasok, aztan par honapig megint rendszeres stb.. Mi bajom lehet? Mi okozhatja ezt?

sokszor hittem h esetleg terhes vagyok allandoan aggodok emiatt....a tesztek mindig negativak, es olyankor az orvosom injekciot vagy orvossagot szokott adni amitol megjon 10 napon belul.Olyankor altalabn a kovetkezo honapban sncs gond.

Legjobb válasz: Sztem a súlyingadozáasok miatt rendszertelen a mensesed. az, hogy jojószerûen egyik héten 5 kilót fogysz, hogy a köv héten visszahízd, nagyon rossz hatással van a hormonháztartásodra. elõször ezt a problémát kéne rendezned. tehát ez tuti, hogy a hormonokkal függ össze. én akkor voltam ilyesmi helyzetben amikor pár éve sürgõsségi fogamzásgátló gyógyszert kellett bevennem. 1 évembe telt, mire rendezõdött a ciklusom. amúgy a megszakításos módszer elég kockázatos. óvszerrel kéne inkább próbálkozni.

Sztem a súlyingadozáasok miatt rendszertelen a mensesed. az, hogy jojószerûen egyik héten 5 kilót fogysz, hogy a köv héten visszahízd, nagyon rossz hatással van a hormonháztartásodra. elõször ezt a problémát kéne rendezned. tehát ez tuti, hogy a hormonokkal függ össze. én akkor voltam ilyesmi helyzetben amikor pár éve sürgõsségi fogamzásgátló gyógyszert kellett bevennem. 1 évembe telt, mire rendezõdött a ciklusom. amúgy a megszakításos módszer elég kockázatos. óvszerrel kéne inkább próbálkozni.
Figyi, az óvszer sokkal olcsóbb, mint az egyenként ezer forintba kerülõ terhességi tesztek! Ez kééész: nem akarsz gyereket, de nem védekezel? Aztán meg parázol, hogy "jajjjj, csak nehogy terhes legyek", veszed a teszteket tízes multipakkban, közben nem eszel, aztán zabálsz, sportolsz, aztán elengeded magad... Szerintem te magadis tudod, hogy ez nem egy jó életszemlélet! A bulimiádat mindenképpen kezeltetned kellene, mert ezzel csak azt fogod elérni, hogy teljesen megkavarodik a hormonháztartásod, és a végén még egyáltalán nem jön meg. Ez nem vicc: ha így haladsz, tényleg meddõvé válhatsz! Szóval összefoglalva: orvos, óvszer (vagy egyéb alternatíva pl. hüvelykúp, hüvelytabletta - ezek hormonmentes cuccok, nem fogsz tõlük hízni), egészséges táplálkozás, és rendszeres (nem kampányszerû) sport. Így rendben lesz az alakod, nem fogod szétparázni magad, hogy "jajj, ugye nem vagyok terhes?", és még teszteket sem kell heti rendszerességgel csinálnod.
Szia! Én hasonló problémákkal küzdök, 20 éves vagyok. Sosem szedtem fogamzásgátlót, semmi hormontartalmú ketyerét, és mint kiderült, nem is lett volna ajánlatos soha. Nálam is fennáll minden, amit leírtál, súlyingadozás, stressz, izgulás, hogy terhes vagyok-e, de semmi köze nem volt az én esetemben ezeknek a rendszertelen menzeszhez. Kiderült, hogy nagyon ritkán van peteérésem, van amikor normális idõben, és olyankor megjön normálisan a menzesz is. Van, amikor sokkal késõbb, mint kellene, és olyankor teljesen eltolódik akár heteket is (vagy lazán kimarad egy hónap), de olyan is volt, hogy egy hónapban kétszer jött meg. Nekem ajánlottak olyan gyógyszert, amivel rendszeressé tudnák tenni a peteérést, így menzeszt is, de nem éltem vele, gondoltam ráérek ezzel, majd ha gyereket akarok. Hormonos fogamzásgátlást pedig azért nem ajánlanak (bár rendszeressé tenné a menzeszemet), mert annak elsõdleges célja a peteérés megszüntetése. Ami kis számú peteérés esetén akár meddõséget is okozhat, ha még azt a keveset is gátolják, ami megérne. Legalábbis nekem ezt mondták. Mi is megszakítással védekezünk, de sosem izgulok. Mikor sejtem, hogy peteérésem van (néha hõmérõzõk is), akkor veszek valamilyen hüvelytablettát, vagy hasonló egyszer használatos dolgokat (gumit nem, azt utáljuk :) ), és el van intézve.
Utolsó válaszoló: én is hasonló problémával küzdök, nyílván nekem is ritkábban van peteérésem, de ettõl még nem leszek meddõ ugye?
Szia! Én velem is ez a próbléma ami veled!Én is 21éves vagyok, nem jön meg rendesen, hol lefogyok hol vissza hízom.Néha én is azt hiszem, hogy terhes vagyok de nem.Sajnos hormon problémára utal.Elöször kéne csináltatni hormon vizsgálatott vérbõl hogy kiderüljön melyik hormonnal van gond. Én szeretnék babát nagyon de 3éve nem sikerül és elkeztem orvoshoz járni és márciúsban megyek Szegedre az endokrinológiára ott a hormonokat nézzik és teszik helyre legalább is ezt halottam.És utána még meddõségire.Ha késõbb szeretnél babát én azt ajánlom hogy menj el dokihoz és kérd meg vizsgáljanak ki mert meddõséget okoz ha nem jön meg rendesen.Minél hamarabb!!!!!!Az is lehet, hogy pcos vagy!
Csinálj tesztet, vagy menj dokihoz. Lehetségesnek éppen lehetséges.
Én is javaslom a tesztet!
Egy teszt jobban megmondaná, mint mi!
Szerintem azonnal menj dokihoz!!!!!!Ez komoly!!!Akár el is vérezhetsz igy...
Szia elõzõ vagyok..Voltál dokinál??Mit mondott??

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!