Találatok a következő kifejezésre: Nem rég egy hüvelygombám (1 db)

Nem rég volt egy hüvelygombám. Kaptam rá Canestent. Előfordul, hogy előjött még1x?

Kb 2 hete volt egy gombám. viszketett, folyásom volt. kaptam canesten kombit.. rá pár napra a viszketés elmúlt, de a folyás megmaradt. elmentem újra n?dokihoz és ismét kaptam kombit. most használtam 3 napig utánna a 4. napon megjött a mensim. el?fordulhat, hogy a mensi után lesz még folyásom vagy bennem maradt a gomba?:S

Legjobb válasz: Sajnos tapasztalatból mondom, hogy a hüvelygomba nagyon makacs egy dolog, visszajön, bennmarad, stb... :(

Sajnos tapasztalatból mondom, hogy a hüvelygomba nagyon makacs egy dolog, visszajön, bennmarad, stb... :(
miért kell rossz topicba irni...
A kérdező hozzászólása: jó.. bocs.. legközelebb máshova írom
azám.ottmarad és az istennek sem lehet kiirtani.tapasztalat.
nekem betadine hüvelykúpot írtak fel, próbáld meg, hátha segít. Ettõl még hajlamosabb leszel rá most már...uszodában, nyílvános wc-n csak óvatosan, és a legnagyobb higiéna mellett.
A kérdező hozzászólása: mármint mitõl?
Az elözö válaszolo ugy értette szerintem innentöl leszel érzékeny.Aki egyszer megkapta, meg is fogja.Vigyázz magadra.Antibiotikum szedésénél is elöjöhet.Fürdés után mindig törölközz szárazra.Használj intim mosakodo géleket.Ha neked van a partnert is kezelni kell.Vigyázz ne fázz fel.Lehet, hogy gombás maradtál a kurát nem szabad abba hagyni.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Dr. Úr! A prolaktin szintem 1419, 2mlu/L. Régebben kezeltek inzulinrezisztenciával, de felkerestem egy másik endrokrinológust és az ő tanácsára fejeztem be a Merckformin és a Bromocriptin szedését. Az Ő elmondása szerint, a mikroprolaktin szintem

Tisztelt Dr. Úr! A prolaktin szintem 1419,2mlu/L. Régebben kezeltek inzulinrezisztenciával, de felkerestem egy másik endrokrinológust és az ő tanácsára fejeztem be a Merckformin és a Bromocriptin szedését. Az Ő elmondása szerint, a mikroprolaktin szintem magas, és ezzel nem kell foglalkozni. De már az elmúlt hónapokban megint sokat eszem, híztam is 5 kg-ot, és én a magam szorgalmából csináltattam meg a vizsgálatot, aminek az eredménye elég magas lett. Mit tegyek ön szerint? Köszönöm: Andrea

1

Tiszteletem! A tanácsát szeretném kérni. A napokban menstruáltam. Időben jött meg, csak jóval rövidebb ideig tartott, 2 napig. A harmadik és a negyedik napon már csak annyira véreztem, hogy amikor WC-re mentem, és megtöröltem magam, akkor volt még egy kis

Tiszteletem! A tanácsát szeretném kérni. A napokban menstruáltam. Időben jött meg, csak jóval rövidebb ideig tartott, 2 napig. A harmadik és a negyedik napon már csak annyira véreztem, hogy amikor WC-re mentem, és megtöröltem magam, akkor volt még egy kis vér. Amúgy 4 napig szokott tartani, rendes vérzéssel. Azóta jobban izzadok. Aktív szexuális életet élek. Óvszerrel védekeztünk. 39 éves vagyok. Terhesség vagy változókor? Utána még nem jártam, mivel ez a hetekben történt. Az 5 éves gyerekem védőnője azt tanácsolta, hogy vegyek a hétvégén tesztet. Köszönöm válaszát.

1

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves nő vagyok. A napokban voltam nőgyógyásznál. Az ultrahang az uterus izomzatában több, kisebb-nagyobb myomagöböt igazolt. A legnagyobb 15mm-es. Illetve az uterus a rendesnél nagyobb, tömött, szabad oldalkörnyezettel. A bal petefé

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves nő vagyok. A napokban voltam nőgyógyásznál. Az ultrahang az uterus izomzatában több, kisebb-nagyobb myomagöböt igazolt. A legnagyobb 15mm-es. Illetve az uterus a rendesnél nagyobb, tömött, szabad oldalkörnyezettel. A bal petefészekben 28mm-es cysta látható. Szövettan folyamatban. Menstruációm rendszeres, 5 napig tart, az első két napban erősebb, bő vérzés, fájdalommal. A melleim már a menstruáció előtt 1 héttel fájnak, szinte hozzá sem lehet érni. Kérdésem az lenne, hogy mire számíthatok a myomákkal kapcsolatban, és a mellfájdalmat mivel csökkenthetném? Tisztelettel: Éva

1

Kedves Zoltán! 37 éves vagyok, kicsit több mint egy éve estem át sugárterápián, végbéldaganat miatt. Az a probléma mondhatnám, rendeződni látszik. Azóta több mint egy éve nem tudok együtt lenni a párommal, mert nagyon fáj nekem. Teljesen felborult a hormo

Kedves Zoltán! 37 éves vagyok, kicsit több mint egy éve estem át sugárterápián, végbéldaganat miatt. Az a probléma mondhatnám, rendeződni látszik. Azóta több mint egy éve nem tudok együtt lenni a párommal, mert nagyon fáj nekem. Teljesen felborult a hormonháztartásom, nincs menstruációm, hőhullámok… Cikatridina kúpot (is) használok. Vajon meddig áll még fenn ez az állapot? Várható javulás? Mi a tapasztalat? Szeretnék teljes életet élni. Válaszát köszönöm: Piros

1

Tisztelt Kérdezők! Tájékoztatjuk Önöket, hogy az augusztus 1. és augusztus 10. között beérkező kérdéseikre leghamarabb augusztus 11.-én tudunk válaszolni. Megértésüket köszönjük.

1

Tisztelt Doktor úr! Több éve szenvedek hüvelyi fehéres váladékozástól, ami szagtalan ugyan, de nagyon zavaró számomra. A havivérzések között is muszáj vagyok tisztasági betétet használni. Pár éve jódos kúpot használtam napi 1x, este kellett felhelyezni, a

Tisztelt Doktor úr! Több éve szenvedek hüvelyi fehéres váladékozástól, ami szagtalan ugyan, de nagyon zavaró számomra. A havivérzések között is muszáj vagyok tisztasági betétet használni. Pár éve jódos kúpot használtam napi 1x, este kellett felhelyezni, az jó is volt, csak miután szültem, megint visszajött. Most is szültem 07.03.-án, de előtte és most is tapasztalom a tünetet. Kérem segítsen, mit tegyek, hogy vége legyen a folyásnak. Tisztelettel: Ildikó

1

Tiszteletem! Pár napja írtam Önnek a menstruáció mennyiségével kapcsolatban, hogy általában 4 napos szokott lenni, de most júliusban csak 2 napig tartott, és azóta jobban izzadok. Azt tanácsolta Ön is, meg a lányom védőnője, hogy terhességi tesztet vegyek

Tiszteletem! Pár napja írtam Önnek a menstruáció mennyiségével kapcsolatban, hogy általában 4 napos szokott lenni, de most júliusban csak 2 napig tartott, és azóta jobban izzadok. Azt tanácsolta Ön is, meg a lányom védőnője, hogy terhességi tesztet vegyek a hétvégén. Vettem, megcsináltam, szerencsére negatív lett az eredmény. Akkor ez a pár napos menzesz vagy idegi alapon lehet (Sertralint + Rivotrilt szedek 1-1,5 éve, mert depressziós voltam, de szerencsére egy ideje tünetmentes a gyógyszerek mellett), vagy csak egyszerűen most csak ennyi volt? Lehet a változókor jele is? 39 éves vagyok. Nőgyógyászhoz érdemes lenne elmennem ultrahangra, vagy várjam meg, hogy a következő milyen lesz? Áprilisban volt 1 éve, hogy voltam méhnyakrák szűrésen. Nem fáj különösebben semmim, csak néha szurkál a hasamnál. De annyira nem jellemző. Régóta van folyásom. Kaptam rá kúpot, de nagyon nem használt. Gondolkodtam más védekezésen. Ön mit tanácsolna? Spirálon gondolkodom. Köszönöm előre is válaszát.

1

Üdvözlöm! 43 éves vagyok, és menstruációs zavaraim vannak: hamarabb jön meg a vérzésem, van, hogy kevés, de van, hogy nehezen múlik el. Nem szeretnék egészségügyi küretre menni. Azt szeretném kérdezni, hogy ha szedném a Premens nevű gyógyszert, be állna-e

Üdvözlöm! 43 éves vagyok, és menstruációs zavaraim vannak: hamarabb jön meg a vérzésem, van, hogy kevés, de van, hogy nehezen múlik el. Nem szeretnék egészségügyi küretre menni. Azt szeretném kérdezni, hogy ha szedném a Premens nevű gyógyszert, be állna-e a menstruációm rendesen? Válaszát előre is nagyon megköszönöm! Tisztelettel: Judit

1

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy vállal-e terhesgondozást? Már 15 éve járok Önhöz, de most nem tudom elérni. Azt az információt kaptam, hogy szabadságon van még szeptemberben is. Amennyiben nem tud fogadni, segítségét kérném, hogy kihez ford

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy vállal-e terhesgondozást? Már 15 éve járok Önhöz, de most nem tudom elérni. Azt az információt kaptam, hogy szabadságon van még szeptemberben is. Amennyiben nem tud fogadni, segítségét kérném, hogy kihez forduljak (az SZTK rendelés kizárva). Most vagyok kb. 8 hetes. Köszönettel: Éva

1

Tisztelt Doktor úr! 45 éves nő vagyok. Kb. másfél hete jelentkeztek a húgyúti gyulladás tipikus jelei ( véres vizelet, szúró, égető érzés, gyakori vizelési inger), amire antibiotikumot szedtem, majd 5 nap múlva megszűntek a tünetek. Tegnap sajnos megint t

Tisztelt Doktor úr! 45 éves nő vagyok. Kb. másfél hete jelentkeztek a húgyúti gyulladás tipikus jelei ( véres vizelet, szúró, égető érzés, gyakori vizelési inger), amire antibiotikumot szedtem, majd 5 nap múlva megszűntek a tünetek. Tegnap sajnos megint tapasztaltam a panaszokat, szerencsére véres vizelet nem volt, de a többi tünet igen. Mivel a gyógyszertárban vett gyógykészítmény nem hatott, újból antibiotikumot kezdtem szedni. Mi az oka annak, hogy ilyen hamar visszatért a panasz, soha ilyen bajom nem volt. Élek szexuális életet, most az együttlét után tapasztaltam a tüneteket. Van-e összefüggés, ill. milyen megelőzést javasol? Köszönettel: Hajnalka

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!