Találatok a következő kifejezésre: Nagyon sokat mégsem hízok.. hogyan (1 db)

Nagyon sokat eszem mégsem hízok.. hogyan lehetne mégis?

152 cm és 41 kg. vagyok. Az átlagnál többet eszem,de nem látszik rajtam semmi! Kérlek segítsetek! hogyan hízhatnék?

Legjobb válasz: Beszélj dietetikussal!Lehet,hogy orvoshoz is el kéne menned,nincs semmi más gondod?(Hasmenés,fáradékonyság?)Ja és azt se ártana tudni,hogy hány éves vagy?

Beszélj dietetikussal!Lehet, hogy orvoshoz is el kéne menned, nincs semmi más gondod?(Hasmenés, fáradékonyság?)Ja és azt se ártana tudni, hogy hány éves vagy?
A pajzsmirigyed rendben van? Lehet, hogy érdemes lenne csináltatni egy vérképet, hogy megtudd. Ha ez okozza a bajt, gyógyszert kaphatsz rá, ezután már fogsz tudni hízni.
A kérdező hozzászólása: Hát 16 éves vagyok és tudtommal nincs semmi ilyesmi gondom egyszóval egészséges vagyok:) :D
egyszerûen gyors az anyagcseréd. sportolsz rendszeresen? ha igen akkor meg azért, mert mozogsz és a felesleg lemegy rólad.
Ennek több oka lehet: gének vagy a szervezet elsavasodása. Ha gondolod írj privit, beszélhetünk róla!
Ha egézséges vagy, probálj este enni, nassolni.De ne vidd tulzásba.Egyél gyümölcsöket, vitaminokat.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! 2011.08.05-én hagytam abba a fogamzásgátlót 13 év után. Azóta próbálkozunk a babával, de sajnos sikertelenül. Márciusban voltam vérvizsgálaton. Az első eredménye: TSH:1.88.Luteinizáló hormon:4.89 Follikulus stimuláló hormon:6.98 Prolak

Tisztelt Doktor Úr! 2011.08.05-én hagytam abba a fogamzásgátlót 13 év után. Azóta próbálkozunk a babával, de sajnos sikertelenül. Márciusban voltam vérvizsgálaton. Az első eredménye: TSH:1.88.Luteinizáló hormon:4.89 Follikulus stimuláló hormon:6.98 Prolaktin:259.20 Totál tesztoszteron:1.08 Inzulin:5.0 A második vérvétel eredménye:Progeszteron:28.52 Ezek az értékek normálisak. A ciklusom 24 napos +/-1 nap. Vettem egy ovulációs mikroszkópot, azzal tisztán látom elvileg mikor van peteérésem, de nem félidőben hanem 3 napra rá. Közben rákszűrésen is voltam annak az eredménye P2 Reaktív elváltozás. Rosszindulatú elváltozásra utaló jel a kenetben nem észlelhető. Érett metaplázia. A háttérben vér. A nőgyógyászom szerint nem kell aggódni fél év múlva menjek újból rákszűrésre. De én aggódom. Van okom rá? Esetleg ha elkezdem a premens tablettát szedni az segíthet valamit baba ügyben? Köszönöm a válaszát mint baba ügyben mind a rákszűrés eredményével kapcsolatban.

1

Tisztelt Doktor Úr! 44 éves nő vagyok, az utóbbi időben rendszertelen a menstruációm és húgyúti problémák is előfordulnak gyakrabban. Esténként vizeletürítés után újra ingerem van és kevesebb mennyiséget ismét ürítek. Hőhullámok is jelentkeznek közben és

Tisztelt Doktor Úr! 44 éves nő vagyok, az utóbbi időben rendszertelen a menstruációm és húgyúti problémák is előfordulnak gyakrabban. Esténként vizeletürítés után újra ingerem van és kevesebb mennyiséget ismét ürítek. Hőhullámok is jelentkeznek közben és mégis híztam egy kicsit. Az lenne a kérdesem, hogy szükséges valamilyen hormonpótló gyógyszert szedni és hogyan kerüljem el gyakori vizelési ingert?

1

Tisztelt Doktor Úr! A nőgyógyászom szerint a klimaxos panaszaimra hormonterápiát javasol, a pszichiáter szerint pedig kedélyjavítót, mert kevesebb a kockázat. Ön szerint mi lenne a helyes? Kérem válaszát, előre is köszönöm, Judit.

1

Tisztelt Doktor Úr! Abban szeretném segítségét kérni, hogy már 16 napja megvan, de 2-2 napokra szünetel és nem tudom, hogy ez normális-e.

1

Tisztelt Doktor úr! Az Urzinol tablettát és tőzegáfonya készítményt használhatom-e egyidejűleg hólyaghurutra utaló jelek esetén?

1

Tisztelt Doktor Úr! Petefészek-gyulladásom volt, kaptam rá antibiotikumot és közben szedem a Gestomix fogamzásgátlót. Kérdésem az lenne, hogy az antibiotikum szedése késleltetheti-e a mensest? Köszönöm megtisztelő válaszát!

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretkezés, majd a magömléskor erős, csípős érzés a hűvely alsó szakaszán, a gát felé. Páromnak semmilyen kellemetlen csak az a kellemes élménye. Ha egy napot hagyunk ki az újabb szeretkezésig, akkor nincs csípős égő érzés. Megromlik

Tisztelt Doktor Úr! Szeretkezés, majd a magömléskor erős, csípős érzés a hűvely alsó szakaszán, a gát felé. Páromnak semmilyen kellemetlen csak az a kellemes élménye. Ha egy napot hagyunk ki az újabb szeretkezésig, akkor nincs csípős égő érzés. Megromlik az ondó? Mi lehet a gond? Egészségesek vagyunk, csillagtalan a vérképünk. Mégsincs minden rendben. Mire lehet ilyenkor gondolni? Nagyon köszönöm a segítségét: Feleség

1

Tisztelt doktor úr! Szeretném véleményét kérni, mert a méhemben szurkálást érzek. Voltam nőgyógyászaton és azt mondták, fel vagyok fázva, de nem hiszem, mert a vizeletemmel nincs semmi baj. Ön szerint mi lehet? Kérem, tippeljen, mert 16 éves vagyok. Előre

Tisztelt doktor úr! Szeretném véleményét kérni, mert a méhemben szurkálást érzek. Voltam nőgyógyászaton és azt mondták, fel vagyok fázva, de nem hiszem, mert a vizeletemmel nincs semmi baj. Ön szerint mi lehet? Kérem, tippeljen, mert 16 éves vagyok. Előre is köszönöm.

1

Tisztelt Doktor Úr! Áldja meg az Isten a gyors, készséges válaszáért. Mindenféle borzalmas dolgok is eszembe jutottak a szeretkezéskor érzett égő, viszkető érzések miatt. Itt nálunk hónapokat kell várni, míg bejut egy szakrendelésre /bőr és nemi beteggond

Tisztelt Doktor Úr! Áldja meg az Isten a gyors, készséges válaszáért. Mindenféle borzalmas dolgok is eszembe jutottak a szeretkezéskor érzett égő, viszkető érzések miatt. Itt nálunk hónapokat kell várni, míg bejut egy szakrendelésre /bőr és nemi beteggondozóba/ Ön pedig azonnal válaszolt. Nőgyógyász semmit sem látott a vizsgálatkor. Pedig már egy éve is küszködünk ezzel a kellemetlenséggel, remélem nem más. Hálás vagyok. Köszönöm

1

Méhszájsebem van, nemrég voltam nőgyógyásznál, ott a műtét előtti végső megoldásként Vitagyn C hüvelykrémet ajánlott az orvos. Elkezdtem használni, most a felénél járok (3 napon vagyok túl) és ma reggelre már véreztem is. Ez normális, vagy esetleg lehet m

Méhszájsebem van, nemrég voltam nőgyógyásznál, ott a műtét előtti végső megoldásként Vitagyn C hüvelykrémet ajánlott az orvos. Elkezdtem használni, most a felénél járok (3 napon vagyok túl) és ma reggelre már véreztem is. Ez normális, vagy esetleg lehet mellékhatás is? Ön szerint abbahagyjam vagy folytassam tovább? Előre is köszönöm válaszát.

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!