Találatok a következő kifejezésre: Néhány alkalommal nagy (1 db)

Néhány alkalommal amikor nagy wc-re megyek fáj ha kitörlöm. Mitől lehet ez?

Legjobb válasz: Ha sokat jársz WC-re (pl naponta 3szor) akkor eléggé természetes hogy fáj, hisz többet van "használva" és egy idõ után fájni kezd. Pl amikor az embernek megy a hasa, végsõ stádiumban már nem is bírja az ember kitörölni, nekem mikor legutóbb ment a hasam a végén egyszerüen felálltam törlés nélkül és beálltam a zuhany alá. Ha nem jársz sürven WC-re nagydolgozni, akkor nem tudom mitõl fáj... ha mikor ülsz az nem fáj, akkor nem hiszem hogy aranyér.

Ha sokat jársz WC-re (pl naponta 3szor) akkor eléggé természetes hogy fáj, hisz többet van "használva" és egy idõ után fájni kezd. Pl amikor az embernek megy a hasa, végsõ stádiumban már nem is bírja az ember kitörölni, nekem mikor legutóbb ment a hasam a végén egyszerüen felálltam törlés nélkül és beálltam a zuhany alá. Ha nem jársz sürven WC-re nagydolgozni, akkor nem tudom mitõl fáj... ha mikor ülsz az nem fáj, akkor nem hiszem hogy aranyér.
A kérdező hozzászólása: igen mikor ülök akkor nem fáj szerencsére.Nincs hasmenésem úgy hogy nem tudom mi ez. Köszönöm azért.
A fájdalom lehet vébélrepedéstõl (fissura). Ez fõként akkor jelentkezik, ha sokszor van az embernek székrekedése. A tüneteit össze szokták keverni az aranyeres panaszokkal. Ha valakinek végbél fissurája van, akkor a WC-zés nagyon vagy kevésbé fájhat, mivel a berepedés - függetlenül attól, hogy kemény-e a széklet vagy sem - állandóan fellazul és ki is vérezhet. Mivel az ember jobb esetben naponta jár kakilni, minden egyes alkalommal sérül a berepedés, nincs ideje begyógyulni, így fájdalmas lehet a székelés. A javaslatom az, hogy forduljon orvoshoz, mert kb. 2 hét alatt meg lehet gyógyulni, és a kakilás sem fog fájni.
Elfelejtettem az elõbb leírni, hogy proktologushoz kell fordulni. Proktologus sebész orvos. A sebészeten van külön proktológia.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves nő vagyok. Évente járok nőgyógyászati rákszűrésre, mammográfia eredményem rendben. Bő két hónapja egyfolytában, múlni nem akaró mellbimbófájdalommal küszködök. Talán hormonális alapon lehet. Mit tanácsol? Van-e teendőm? Szedhet

Tisztelt Doktor Úr! 55 éves nő vagyok. Évente járok nőgyógyászati rákszűrésre, mammográfia eredményem rendben. Bő két hónapja egyfolytában, múlni nem akaró mellbimbófájdalommal küszködök. Talán hormonális alapon lehet. Mit tanácsol? Van-e teendőm? Szedhetem-e így a Remifemin készítményt? Nagyon köszönöm segítő válaszát, tanácsát! Tisztelettel: Kornélia

1

Tisztelt Doktor Úr! Az lenne a kérdésem, hogy mellkasi szorítást okoz-e a változókor kezdete? Köszönettel

1

Tisztelt Doktor úr! Femara tablettát szedek. A menstruációm a kezelés megkezdése előtt 3 évvel abbamaradt. Másfél évnyi kúra után, a héten megjött a menstruációm, és nem gyengén. Mit tanácsol?

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem az lenne, hogy a Lándzsás útifű köhögés elleni szirup, befolyásolja-e a fogamzásgátló (Jangee) hatását? Köszönettel!

1

Tisztelt Doktor Úr! A menstruációm előtt vagyok, székletürítés alkalmával a hüvelyemből friss vér távozott, a de menzeszem nem jött meg, a vérzés elmúlt. Nagyon megijedtem. Mi lehet ennek az oka? Kati

1

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsg

Tisztelt Doktor Úr! Az a kérdésem lenne, milyen ok állhat a menstruációt megelőző, pár nappal előtte jelentkező enyhe vérzés mögött? Miután ez jelentkezik, pár napig megszűnik, majd jelentkezik a rendes menzesz. Rákszűrési eredményeim negatívak, UH. vizsgálaton kisebb miómát találtak, hormonvizsgálati eredményeim nőgyógyászom szerint rendben vannak. Én mégis aggódom. Edina

1

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetsé

Tisztelt Doktor úr! Már lassan egy éve szenvedek felfázásszerű tünetektől, amik kéthetente-havonta visszatérnek. Nagyjából ennyi ideje szedek fogamzásgátlót. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e esetleg a gyógyszer mellékhatása a hólyaghurut, illetve lehetséges-e, hogy nőgyógyászati probléma áll a háttérben, mert legutóbb gombával kezeltek, de a felfázásos tünetek nem szűntek meg. Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizál

Tisztelt Doktor Úr! Második éve küzdök a változókorral járó hőhullámokkal. A megfelelő gyógyszert megtaláltam (Remifemin), nincsenek panaszaim. Viszont a havivérzés újra rendszeres lett, ami azt eredményezte, hogy a mellemben évekkel ezelőtt diagnosztizált fibroadenomák újra növekedni kezdtek. Lehet-e összefüggés a kettő között? Van-e olyan megoldás, ami jó a hőhullámok ellen, viszont nem burjánzik a jóindulatú daganat, ami lassan olyan méretű, melyet már műteni kellene. Évekkel ezelőtt már volt műtétem, de sajnos visszanőtt. Ez normális? Köszönettel: Dóra

1

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdése

Tisztelt Doktor Úr! Márciusban felírt a nőgyógyász Ovestin tablettát, ebből beszedtem 3 dobozzal, de sajnos a tüneteim (hüvelyszárazság) nem múltak, ezért egy másik tablettát, a Kliogest hormontablettát szedem, ebből is a második doboznál tarok! A kérdésem az lenne, hogy ezektől a tablettáktól nem jön meg a menzeszem? Ugyanis március 10.-én menstruáltam utoljára. Ha a tabletta szedése alatt megjön, mit tegyek? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményr

Tisztelt Doktor Úr! Sajnos többször volt egészségügyi kaparásom a rendszertelen vérzések miatt, és azóta visszatérő problémám az égő, viszkető érzés, valamint a folyamatos szárazság érzése, és már több mindent kipróbáltam, de sajnos nem vezetett eredményre. 48 éves vagyok. Esetleg befolyásolja-e a többszöri műtét? Mit tanácsol Doktor úr? Köszönettel Sz.-né

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!