Találatok a következő kifejezésre: Mostanában észrevettem lefekszek a barátommal (1 db)

Mostanában észrevettem hogyha lefekszek a barátommal másnap kicsit barnás folyásom van. Mitől?

Még nagyon a szexuális élet elején vagyok. Így szokott is fájni az együttlét. Amióta "próbálkozunk" azóta mindig folyásom van. Olyan sárgás. Ez fert?zés? És ha egyik nap lefekszek a barátommal másnap amikor önkielégítést akarok végezni észreveszem, hogy a nedvesség ami kijön bel?lem olyan barnás és nem teljesen folyékony hanem olyan "töményebb" mint a takony:) Mit?l? Fert?zés áll a háttérben vagy csak minden alkalommal felsért vmit barátom és "így védekezik" a nemi szervem?

Legjobb válasz: Lehet atól is ,hogy a barátod felsérti a hüvelyed,de inkább fertõzés jele. Szerintem mindenképpen menj el az orvoshoz,hogy adjon rá valamit,amitõl elmúlik. Minél elõbb mész annál hamarabb megszünik a problémád.

Lehet atól is , hogy a barátod felsérti a hüvelyed, de inkább fertõzés jele. Szerintem mindenképpen menj el az orvoshoz, hogy adjon rá valamit, amitõl elmúlik. Minél elõbb mész annál hamarabb megszünik a problémád.
Szerintem is fertõzés. Mivel az írod a szexuális életet még csak most kezded, lehet, hogy van egy sérülésed ami minden alkalommal újból "megsérül". Minél elöbb menj orvoshoz! És használjatok ÓVSZERT!!! Nem a barátod, hanem a te érdekedben.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Főorvos Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy az ovestin tabletta és krém okozhat-e mell feszülést fájdalmat és a petefészekben fokozott Oestrogen hatást. Én már 68 éves vagyok és egy leletemen ezt olvasom. Tisztelettel:Óné

1

T. Doktor Úr! A problémám a következő 61 éves vagyok, nem igazán jó a szexuális együttlét a férjemmel, de ő túlságosan is aktív. Valószínűleg elsősorban a nemi vágy hiánya részemről, ill. a szárazság a gond. A másik nagy gondom, hogy újabban azt vettem és

T. Doktor Úr! A problémám a következő 61 éves vagyok, nem igazán jó a szexuális együttlét a férjemmel, de ő túlságosan is aktív. Valószínűleg elsősorban a nemi vágy hiánya részemről, ill. a szárazság a gond. A másik nagy gondom, hogy újabban azt vettem észre, miután együtt vagyunk borzasztóan csipős és fájó, maró érzést érzek. Annyira, hogy már lassan nem merek elmenni pisilni sem. Igaz most erős antibiotikumot kaptam egyéb megbetegedésem miatt. Nem tudom mit tegyek, ez nagyon kellemetlen is, és fájdalmas dolog. Velem van gond? Mit tegyek? Köszönöm segítségét.

1

Tisztelt Doktor Úr! Három éve volt egy konizációs műtétem. Azóta változatlanul NA a HPV eredményem. Szűrésre 3 havonta járok. Valóban nem lehet ezzel a betegséggel mit kezdeni? Félek, hogy elrákosodom. Köszönettel: Anikó

1

Tisztelt doktor úr! Nekem az lenne kérdésem azzal fordulok önhöz, hogy nekem össze vissza jön meg a mestruáciom február 9-től meg 9-én megjött és csak egy napig tartot és most meg március 14-én jött meg, de ekkor is egy napig volt meg. Már két hónapja így

Tisztelt doktor úr! Nekem az lenne kérdésem azzal fordulok önhöz, hogy nekem össze vissza jön meg a mestruáciom február 9-től meg 9-én megjött és csak egy napig tartot és most meg március 14-én jött meg, de ekkor is egy napig volt meg. Már két hónapja így tart, hogy csak egy napra jön meg a menstruáciom már egy 3 éves kisfiam van, de szeretnék még mellé gyereket már 2 éve probálkozunk a párommal, de idáig még sajnos nem sikerült mitől van, hogy nem sikerül teherbe esnem. Kérem önt, hogy válaszoljon az üzenetem.

1

Tisztelt Doktor Úr! 2 hónapja teljes méh és petefészek műtéten estem át. 1 hónapja jelentkeztek a klimax tünetei: enyhe hőhullám, verejtékezés. Szedhetek-e már gyógynövény készítményeket? Vagy Ön mit javasolna? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel:Anna

Tisztelt Doktor Úr! 2 hónapja teljes méh és petefészek műtéten estem át. 1 hónapja jelentkeztek a klimax tünetei: enyhe hőhullám, verejtékezés. Szedhetek-e már gyógynövény készítményeket? Vagy Ön mit javasolna? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel:Anna

1

Tisztelt Főorvos Úr! Nőgyógyászom javaslatára január elején elkezdtem a Premens tabletta szedését, a menstruációt megelőző pecsételő vérzés miatt. Nagyon örültem, mert a panaszaim már az első doboz bevétele után enyhültek. Sajnos nem sokáig örülhettem, me

Tisztelt Főorvos Úr! Nőgyógyászom javaslatára január elején elkezdtem a Premens tabletta szedését, a menstruációt megelőző pecsételő vérzés miatt. Nagyon örültem, mert a panaszaim már az első doboz bevétele után enyhültek. Sajnos nem sokáig örülhettem, mert a következő menstruációt már ismét pecsételés előzte meg, és sajnos a tünetek most is ismétlődtek.(Olvastam, hogy a tünetek erősödhetnek a tabletta szedése elején.) A másik gondom, hogy a menstruációm hossza és mennyisége is jócskán kitolódott, most már 7-8 napnál tartok ami régen nem volt jellemző. Miómám volt, amit egy éve szüléskor eltávolítottak, januárban mindent rendben talált az orvosom. Okozhatja ezt a problémát a Premens szedése vagy ez teljesen független a gyógyszer szedésétől? Már arra gondoltam nem szedem tovább! Szeretném ebben a tanácsát kérni! Köszönettel:Judit

1

Üdvözlöm! Az lenne a kérdésem, hogy használhatom-e a vitagynt akkor is ha fémérzékeny vagyok? Igaz az ezüstre egyáltalán nem de a bizsukra igen. Ugyanaz a kérdésem az ezüst-kolloiddal is, mert arra fel van tüntetve, hogy fémérzékenyek nem használhatják. V

Üdvözlöm! Az lenne a kérdésem, hogy használhatom-e a vitagynt akkor is ha fémérzékeny vagyok? Igaz az ezüstre egyáltalán nem de a bizsukra igen. Ugyanaz a kérdésem az ezüst-kolloiddal is, mert arra fel van tüntetve, hogy fémérzékenyek nem használhatják. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel:A

1

3 gyermekem van, császárral születtek. 12, 3 és 1, 5 évesek. Elköttettem magam és érdeklődnék, hogy okozhat-e fájdalmat ez okból, ha hasi fájdalmak jelentkeznek néha.

1

Tisztelt Főorvos Úr! Az Ön tanácsára használtam a Cikatridina kúpot, száraz hüvelyre és külső égésre. 2 hétig használtam, minden másnap. Nagyon jól éreztem magam, nem égett, nem volt semmi bajom. Ezután párommal próbálkoztunk, síkosítót is használtunk és

Tisztelt Főorvos Úr! Az Ön tanácsára használtam a Cikatridina kúpot, száraz hüvelyre és külső égésre. 2 hétig használtam, minden másnap. Nagyon jól éreztem magam, nem égett, nem volt semmi bajom. Ezután párommal próbálkoztunk, síkosítót is használtunk és rá egy napra újra ég kívülről. Nagyon el vagyok keseredve. Kérem segítsen, hogy mit tegyek? Próbáltam Ovestin krémmel kenegetni, de nem használ. Köszönöm válaszát. Tisztelettel Judit

1

Tisztelt Főorvos Úr! A 3.doboz Premens tabletta ellenére is erős görccsel jár a menzeszem, többnyire a többedik, 6-7.napon. Érdemes-e ezt tovább szednem, kezdjek e el egy 4.dobozzal is? A fájdalom nehezen elviselhető, mindennapi teendőimben nagymértékben

Tisztelt Főorvos Úr! A 3.doboz Premens tabletta ellenére is erős görccsel jár a menzeszem, többnyire a többedik, 6-7.napon. Érdemes-e ezt tovább szednem, kezdjek e el egy 4.dobozzal is? A fájdalom nehezen elviselhető, mindennapi teendőimben nagymértékben gátol és egyik pillanatról a másikra, hirtelen felerősödik, így képtelenség, hogy időben bevegyem a görcsoldót. Ön szerint mi lehet az oka az erős görcsnek? Nem igazán értek egyet azzal, amit eddig mondtak az orvosok, hogy ez normális? Tisztelettel köszönöm válaszát!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!