Találatok a következő kifejezésre: Most kezdtem tabit (21 db)

Most kezdtem fogamzásgátló szedni (balera) és 12napaj megvan, bár az utolsó 5-4-5 napban elég kismennyiségben, ez mostt a tabi miatt van?

Illetve vissza kell e mennem a dokihoz,h valami nem stimmel? El?tte 7-8 napig volt meg mindig, meg néha 1-2 napig pár csepp, teáht nem értem :S

Legjobb válasz: Ez a tabi mellékhatása. Ha a következõ mensid (aminek az elsõ levél beszedés után 2-4 nappal kell megjönnie) után is ugyanígy vézel, akkor érdemes visszamenni a dokihoz, mert ez akkor azt jelenti, hogy a tabi nem válik be. Addig pedig szedj 1000mg-os C-vitamint. Ezt javasolná a doki is, ha most mennél vissza!

Ez a tabi mellékhatása. Ha a következõ mensid (aminek az elsõ levél beszedés után 2-4 nappal kell megjönnie) után is ugyanígy vézel, akkor érdemes visszamenni a dokihoz, mert ez akkor azt jelenti, hogy a tabi nem válik be. Addig pedig szedj 1000mg-os C-vitamint. Ezt javasolná a doki is, ha most mennél vissza!
A kérdező hozzászólása: köszi szépen a választ, de így is hatni fog vagy inkább még ne kísérletezzek ?
én már 6 hónapja szedek tabit, és mindig peteéréskor olyan mintha meglenne a bajom... véres darabok stb :( kell fog.gátlót váltanom, de még nem álltam le a szoptatással, ugy hogy nem tehetek semmit... nekem azt mondta az orvos hogy az ilyen rendszertelenség max 4 hónapig van... 4. hónap után jobb lesz ha dokihoz mész... vagy akár most is és kérj tanácsokat töle
Én is elõször szedek, nekem 3hete van meg. AM. én is tettem fel hasonló kérdést, ott normálisnak itélték. (Utolsó válaszolónak: ha mensikor vér darabok/rögök vannak az vas hiány. Tapasztalat :) )

Most kezdtem el a Yasminelle tabit. eddig úgy érzem semmi mellékhatás, de reggelente van hogy a székletem nem normális állagú, így hat a tabi?

elvileg akkor nem hat ha vki hány vagy súlyos hasmenése van 3-4órán belül.én midnen nap este 8kor veszembe a tabit és reggel híg a székletem.ett?l még ugye véd?

Legjobb válasz: Perzse, így véd. Reggelre már teljesen felszívódik a tabi. Amúgy az egyik mellékhatása a híg széklet, de el kell múlnia hamarosan.

Perzse, így véd. Reggelre már teljesen felszívódik a tabi. Amúgy az egyik mellékhatása a híg széklet, de el kell múlnia hamarosan.
A kérdező hozzászólása: köszönöm:) ma veszem be a 4. tabit úgyh lehet h kicsit elõbb aggodalmaskodtam:$

Most kezdtem el szedni tabit, első szem, mensim első napján, tegnap este fél10 körül vettem be és ma 10 körül ment a hasam, felszívódott vajon a tabletta addigra, vagy már így nem lesz hatásos a tabim erre a hónapra? :S

Legjobb válasz: A bevételt követõ 4 órán belül számít a hányás/hasmenés, mivel ennyi idõ alatt felszívódik. 12 óra alatt háromszor is felszívódott volna... :)

A bevételt követõ 4 órán belül számít a hányás/hasmenés, mivel ennyi idõ alatt felszívódik. 12 óra alatt háromszor is felszívódott volna... :)
Simán felszívódott, bár én a biztonság kedvéért az elsõ hónapban még mellévédekeznék (akárki akármit mond) :)

Az rosszat jelent ha már 8. napja tart a mensim (barnás kevés vérzés)? Most kezdtem a tabi szedését.

Legjobb válasz: Az elsõ hónapban ez normális ha a 3. hónap után is gondjaid lesznek a vérzéssel akkor tabit kell váltani.

Az elsõ hónapban ez normális ha a 3. hónap után is gondjaid lesznek a vérzéssel akkor tabit kell váltani.
igen, meg fog jönni.
A kérdező hozzászólása: de ettõl ugyanugy megjön a 7napos tabimentes szünetben?
Mert egy hónapig akkor még nem fog védeni.
Így van, egy hónapig nem lesz védett!Ha rendesen kezdi el szedni, akkor az elsõ szemtõl vagy 1 héttõl kezdve véd(gyógyszertõl függõen)!
Így csak egy hónap után = elpazaroltál egy levéllel!
Ez szerintem nem igaz! Mármint az elsõ válasz!!!Miért is pazarolt el egy hónapot???
mikor nekifogsz fogamzasgatlot szedni igyis ugyis csak 1 honap mulva jon meg a hatasa...az nem veszes h 1 nappal kesobb vetted be
Nem mindegyik tablettánál kell kivárni az egy hónapot! Az enyém az elsõ szemtõl véd! Nem is vártam vele és nem is lett baba belõle!

Most kezdtem el tabit szedni (yasminelle-t) és az mellékhatás lehet h feszül a mellem? Mire számíthatok még?

Legjobb válasz: szia.ezzel a tabival kapcsolatban nincs tapasztalatom.de a mellfeszülés annak a mellékhatása.teljesen normális.lehet hogy elmúlik,de lehet nem.nekem több hónap volt,már nem emlékszem mennyi.rég volt.

szia.ezzel a tabival kapcsolatban nincs tapasztalatom.de a mellfeszülés annak a mellékhatása.teljesen normális.lehet hogy elmúlik, de lehet nem.nekem több hónap volt, már nem emlékszem mennyi.rég volt.
én is azt szedtem, mellfeszülés nekem volt.
jajj nekem is van, meg hányinger is, és étvágytalanság

Most járok a tabim 2. hónapjába. Második levelet most kezdtem pénteken. Tegnap lefeküdtünk barátommal és el is ment bennem. De így nem lehetek terhes nem? Mert hát ez már a 2. hónap. Vélemények?

Legjobb válasz: Erre miért akkor gondolsz, mikor már megtörtént a dolog? az ilyet sosem fogom megérteni... egyébként nem lehetsz terhes, ha normálisan szeded a fogamzásgátlót. az elsõ levél "elfogyasztása" utána már elmehet benned a barátod. de most komolyan. tájékozódjál már, mielõtt neki állsz a szexuális életednek.

Erre miért akkor gondolsz, mikor már megtörtént a dolog? az ilyet sosem fogom megérteni... egyébként nem lehetsz terhes, ha normálisan szeded a fogamzásgátlót. az elsõ levél "elfogyasztása" utána már elmehet benned a barátod. de most komolyan. tájékozódjál már, mielõtt neki állsz a szexuális életednek.
ha rendesen minden nap beszedted, nem lehetsz terhes.
A kérdező hozzászólása: Rendesen tájékozódok képzeld el. De mivel a családommal nem jó a kapcsolatom másra nem tudok számítani. Ezért tájékozódok itt. De tudtommal ezért van az oldal. Szóval nem értem minek kell bírálni ilyen miatt másokat, amikor fogalmad sincs h milyen a háttere.
A kérdező hozzászólása: 2. válaszolónak meg köszönöm a normális választ:)
Ez szerintem gyógyszerfüggõ. Pl az én gyógyszerem (Jangee 0, 2mg/3mg) betegtájékoztatójában az van írva, hogy ha a menstruáció elsõ napján kezdem el szedni akkor azonnal védve vagyok. De hát ezt gyógyszere válogatja, mert hallottam olyanról amivel 1 hónapig várni kell. .hónapban nem lehet gond sztem.

Hogy lehet az h sex után erősebb a vérzésem? Tabit szedek és most kezdtem de még barnás pecsételőm volt ma du. Most lefeküdtem a pasimmal és erősebb piros vérzésem volt. Ez mért van?

Legjobb válasz: A gyógyszer okozhat közti vérzéseket, lehet, hogy véletlenül pont a szex után jött ez. De az sem kizárt, h a barátod túl durván csinálja, bár ezt nem hinném, hogy ennyire...

A gyógyszer okozhat közti vérzéseket, lehet, hogy véletlenül pont a szex után jött ez. De az sem kizárt, h a barátod túl durván csinálja, bár ezt nem hinném, hogy ennyire...

Most kezdtem el szedni a fog. gátló tabit, es a 20. szem utan lefeküdtem a párommal. Még nem jött meg, és ma bevettem a 21. szemet is (és ugye most jön a 7 nap szünet). Lesz vm baj?

Elvileg azt mondta h az elsö levél után már védett vagyok (de 1 szem maradt még)....

Legjobb válasz: Még nem is kellene, hogy megjöjjön, majd csak a 7 napos szünetben!Ha a mensid elsõ napjától szeded, akkor az elsõ szemtõl védett vagy! Tehát nem lehet baj!

Még nem is kellene, hogy megjöjjön, majd csak a 7 napos szünetben!Ha a mensid elsõ napjától szeded, akkor az elsõ szemtõl védett vagy! Tehát nem lehet baj!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!