Találatok a következő kifejezésre: Most kezdtem szedni a Yasminelle tabit (2 db)

Most kezdtem el szedni a Yasminelle tabit és még mindig meg van 1 hete. ilyen lehet a tabitól?

lehet kicsit el?bb aggodalmaskodok de ilyen sokáig nem szokott meg lenni.1 hete kezdtem el a tabit is el?tte nem szedtem semmit.ez lehet mellékhatása?

Legjobb válasz: Az elsõ hónapokban ez teljesen normális! Ne izgulj, még szokja a szervezeted!

Az elsõ hónapokban ez teljesen normális! Ne izgulj, még szokja a szervezeted!
Én is a Yasminellét szedem 1 hónapja, és nekem is ugyanez volt, hogy tovább elhúzódott a vérzésem.Szerintem ez nem baj, még hozzá kell h szokjon a szervezeted a tabihoz. Megkérdeztem a nõdokit errõl telefonon és azt mondta, h 2-3 levéllel el kell szednem, és ha nem múlik el ez a tünet, akkor váltunk másikra.Ne aggódj:) Szia

Most kezdtem el tabit szedni (yasminelle-t) és az mellékhatás lehet h feszül a mellem? Mire számíthatok még?

Legjobb válasz: szia.ezzel a tabival kapcsolatban nincs tapasztalatom.de a mellfeszülés annak a mellékhatása.teljesen normális.lehet hogy elmúlik,de lehet nem.nekem több hónap volt,már nem emlékszem mennyi.rég volt.

szia.ezzel a tabival kapcsolatban nincs tapasztalatom.de a mellfeszülés annak a mellékhatása.teljesen normális.lehet hogy elmúlik, de lehet nem.nekem több hónap volt, már nem emlékszem mennyi.rég volt.
én is azt szedtem, mellfeszülés nekem volt.
jajj nekem is van, meg hányinger is, és étvágytalanság

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!