Találatok a következő kifejezésre: Most kezdtem a Belara nevű (1 db)

Most kezdtem el a Belara nevű fogamzágátlót szedni. Még van 4 szem az első levélen és pár napja elkezdtem vérezni. Ez mitől van? Csökkenti a tabletta hatékonyságát?

Legjobb válasz: Az elsõ két-három hónapban elõfordulhat, hogy nem jó idõben bevérezgetsz, mivel az addig megszokott hormonháztartásod megváltozott. De ha huzamosabb ideig fennáll a probléma, akkor nem jó a gyógyszer, menj vissza az orvoshoz és irass másikat! (Az is rendezheti a problémát, hogy mindig pontosan ugyanabban az idõben veszed be)

Az elsõ két-három hónapban elõfordulhat, hogy nem jó idõben bevérezgetsz, mivel az addig megszokott hormonháztartásod megváltozott. De ha huzamosabb ideig fennáll a probléma, akkor nem jó a gyógyszer, menj vissza az orvoshoz és irass másikat! (Az is rendezheti a problémát, hogy mindig pontosan ugyanabban az idõben veszed be)
Megesik mellékhatásként, ha most kezdted szedni
Ne aggódj, el fog múlni!
én 22 napja szedem és folyamatos vérzésem van még mindig.de nem vérzésnek mondható, hanem barnás vérzés inkább...de elvileg ha most kezdted el szedni akkor ez nyugodtan lehet..inkább nekem kéne orvoshoz mennem:Sszal nyugi!:)
Nekem is ez volt a problémám, de én az utolsó hat-hét napban kettõt szedek és semmi vérzés.(gyógyszerész javasolta)
ööö hogy hogy kettõt?
Nekem is azt javasolta ha ilyen elõfordul akkor a 21. napig az áttöréses vérzéstõl számítva napi 2tõt kell bevenni. Elõtte Lyndinette 20at szedtem, amellett sajnos nem múlt el.Annyi amúgy hogy kevés hormont juttat a szervezetedbe és ezért hamarabb beindul a folyamat mint kéne, 3 levél után se múlik el, akkor gyógyszert kell váltani.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Fogamzásgátlót 7 napig nem szedtem, ma van a 8. nap ma már igen, akkor ugyanúgy védve vagyok?

Ez lesz a 2. levél és a betegtájékoztatóban csak azt olvastam, hogy a 7 nap is védettség... ez egyáltalán nem csökkent? Lehet, hogy hülye kérdés, de inkább megyek biztosra :)

3

Eseményutáni tabletta okozhatja, hogy fájnak a melleim és kemények?

1

Esemény utáni tabletta okozhat mell fájdalmat illetve alhasi deréktáji görcsöket és menstruáció késést?

a baleset után 4 órára vettem be,pár napra rá nagyon görcsölt a hasam és véreztem, de nem olyan erősen mint a menstruációkor..egész hónapban feszült a mellem, most egyre erősebb(menses előtt mindig feszül amúgy hol erősebben hol gyengébben) és már 2 hete meg kellett volan jönnie, mindig azt hiszem meg fog, de csak hullámokban kicsit a derekam alhasam fáj, mintha meg akarna jönni, és a hüvelyváladékom se olyan vizes mint menses előtt, inkább darabos-túrós és kevés..ugye ez nem lehet terhesség? ilyen hormonzavart okoz az escapelle?

1

Ti hagynátok a pasitoknak, hogy óvszer nélkül csinálja?

Nektek hogy vált be? Milyen 'technikák' vannak hogy ne lehessen baj? (előváladék a szánban stb....)

8

Fogamzásgátló szedésénél a fiú hova élvez?

Ezen a dolgon gondolkozok már pár hónapja, lehet hülye kérdés de egyszerűen nem tudom a választ mert az oké, hogy óvszernél a gumiba... De ilyenkor a csajba? Úgy nagyobb az esélye a teherbe esésnek mintha pl a hasára élvezne nem? Meg a lányból az kifolyik és azzal mit kell csinálni?:"D

9

Tényleg igaz?

tényleg van olyan fogamzásgátló, amitől nagyobb lesz a mellünk??

10

Ha az esemény utáni tabletta bevétele után véreztem (azaz a méhnyálkahártya lejött) de a rendes menstruációm késik attól még ugye nem lehetek terhes?

2

Mi miatt lett kevesebb a menstruációm mennyisége? (többi lent)

Egy éve szedek Yasminelle fogamzásgátlót, mindig rendesen bevettem, sose maradt ki egy szem sem. A mostani 7 napos, és az az előtti 7 napos szünetben is pontosan megjött, addig tartott ameddig szokott, de a vérzés mennyisége jóval kevesebb volt, mint amit megszoktam. Mi lehet a gond?

2

Hol tudnék olcsón Durex óvszert rendelni?

3

Fogamzásgátlót szedése alatt az normális, hogy menzesz előtt tíz napal fáj a mellem és erősebb a folyásom?

3

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!