Találatok a következő kifejezésre: Mit tegyek a gyógyszert már (36 db)

Már egy hete tart a menstruációm, fogamzásgátló tabletta mellett. Ráadásul még tabiszünet előtt jött meg. Mi lehet az oka, és mit tegyek? (A gyógyszert az előírtaknak megfelelően szedtem)

Legjobb válasz: Keresd fel a dokidat, vagy kérdezd meg telón. Egyébként nem normális...Max ha csak nemrég szeded (1-3 hónapja). Mert akkor még elõfordulhat ilyen. Utána azonban tabit kell váltani, ha máskor is jelentkezik.

Keresd fel a dokidat, vagy kérdezd meg telón. Egyébként nem normális...Max ha csak nemrég szeded (1-3 hónapja). Mert akkor még elõfordulhat ilyen. Utána azonban tabit kell váltani, ha máskor is jelentkezik.
A kérdező hozzászólása: Hát pont most kezdeném el az 5. levéllel. Az elsõ 3 hónapban meg semmi gond nem volt...

Mit tegyek? Szedem a gyógyszert már január óta, de egyszerűen nem tudom elfogadni, hogy nem lehetek terhes, mármint ezt úgy értem, hogy állandóan stresszelek, hogy mi van ha mégis teherbe esem. Amúgy ennek mennyi az esélye fogamzásgátló mellett?

Legjobb válasz: a rendszeres és elõírás szerinti szedés mellett a mostani fogamzásgátlók jócskán 98% feletti biztonságot nyújtanak. 100%-ot egyik fogamzásgátlási módszer sem garantál (kivéve a mûtét). én nem ismerek senkit, aki fogamzásgátló mellett teherbe esett volna. nyugodj meg, mert ha emiatt görcsölsz, eltolod a szexuális életed. megpróbálhatod a tabletta + óvszer kombót, de szerintem az már túlzás. inkább kérdezd meg a nõgyógyászod, aki felírja a gyógyszert, hogy a többi esetleg általad szedett gyógyszerek nem csökkentik-e a hatását.

a rendszeres és elõírás szerinti szedés mellett a mostani fogamzásgátlók jócskán 98% feletti biztonságot nyújtanak. 100%-ot egyik fogamzásgátlási módszer sem garantál (kivéve a mûtét). én nem ismerek senkit, aki fogamzásgátló mellett teherbe esett volna. nyugodj meg, mert ha emiatt görcsölsz, eltolod a szexuális életed. megpróbálhatod a tabletta + óvszer kombót, de szerintem az már túlzás. inkább kérdezd meg a nõgyógyászod, aki felírja a gyógyszert, hogy a többi esetleg általad szedett gyógyszerek nem csökkentik-e a hatását.
Ha rendesen szeded a gyógyszert, miután bevetted, nincs hányásod vagy hasmenésed és odafigyelsz rá, hogy ha mást is szedsz, az csökkenti-e a hatását, akkor nem lehetsz terhes. 99% a hatása. Amúgy meg az újak egyre jobbak, egyre kevésbé terhelik a szervezetet és egyre biztonságosabbak is. Csak nyugodj meg.
Ha terhes akarsz lenni akkor ne szedd a gyógyszert.
Nyugodtan bízhatsz a gyógyszerben - de, ha mégis félsz, akkor használd a naptár módszert IS mellette: vagyis kerüld el azt a pár napot, amikor fogékony lennél. Olyankor is sok mindent tehetsz - csak AZT nem... Ne hagyd magad, mert ez tönkreteheti a szexuális életedet.

Az orvosom felírt Dalacin kapszulákat és piros foltok jelentek meg az egész testemen és nagyon viszketnek. (a gyógyszerem már elfogyott). Mikorra fog elmúlni vagy mit tegyek h elmújanak?

Legjobb válasz: Elképzelhetõ, hogy allergiás vagy a klindamicinre(Dalacin hatóanyaga), vagy valamelyik segédanyagra. Ha van otthon pezsgõ kalciumod, vagy netán Calcimusc-od akkor oldjál fel egyet egy pohár vízben és idd meg. Ezt akár többször is megismételheted, illetve ha továbbra sem múlik el a viszketésed, szerezz be a patikából egy legkisebb darabszámú antihisztaminikumot, pl. Claritin, Cetrin stb. és abból vegyél be naponta egyet. Inkább este használd, mert általában ezek a gyógyszerek álmosítanak. Jobbulást kívánok neked!

Elképzelhetõ, hogy allergiás vagy a klindamicinre(Dalacin hatóanyaga), vagy valamelyik segédanyagra. Ha van otthon pezsgõ kalciumod, vagy netán Calcimusc-od akkor oldjál fel egyet egy pohár vízben és idd meg. Ezt akár többször is megismételheted, illetve ha továbbra sem múlik el a viszketésed, szerezz be a patikából egy legkisebb darabszámú antihisztaminikumot, pl. Claritin, Cetrin stb. és abból vegyél be naponta egyet. Inkább este használd, mert általában ezek a gyógyszerek álmosítanak. Jobbulást kívánok neked!
Az elõbb írtam neked. Jó tanácsként fogadd meg tõlem, hogyha a közeljövõben bármi ilyen jellegü tünetet tapasztalnál magadon, azonnal hagyd abba a gyógyszer szedését, és kérdd az orvosod segítségét!
szigorú diéta, ... ennyi...
elõzõ vagyok, csak a tápját és vizet kapjon...meg a gyógyszereit... ennyi a titok...
ha egy kutya beteg. általában elõször az étvágya megy el. Erõltetni nem is lehet, hogy egyen. Add a gyógyszereit, figyeld, hogy vizet igyon eleget és az orvosod biztosan elõírta a diétát, amit elõször lehet neki adni.
máj, hús, joghurt
A kiskutyáknak bélproblémánál a diéta párolt csirkemell rizzsel, semmi más.
Fõzhetsz neki húslevest is, fûszerek nélkül, csontokkal, mindennel, amit szeret. Azt már csak ellefetyeli :) Egy picit megpróbálhatsz mûanyag fecskendõvel adni neki, kell egy kis tápanyag a víz mellé. Jobbulást a kutyusnak!

Tisztelt Doktor úr! Szombat óta fájdalmas ha pisilek! Forró vízben fürdök azóta, de ma véreset pisiltem, fájni nem fáj semmim csak ha pisilek! Másodjára már nagyon sötét volt a véres vizeletem! Kérem, segítsen mit tegyek! Milyen gyógyszert javasol? Köszön

Tisztelt Doktor úr! Szombat óta fájdalmas ha pisilek! Forró vízben fürdök azóta, de ma véreset pisiltem, fájni nem fáj semmim csak ha pisilek! Másodjára már nagyon sötét volt a véres vizeletem! Kérem, segítsen mit tegyek! Milyen gyógyszert javasol? Köszönettel, Heni!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Véres vizelet esetén antibiotikumkezelés javasolt, ezért forduljon urológus szakorvoshoz. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Véres vizelet esetén antibiotikumkezelés javasolt, ezért forduljon urológus szakorvoshoz. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor úr! Szombat óta fájdalmas ha pisilek! Forró vízben fürdök azóta, de ma véreset pisiltem, fájni nem fáj semmim csak ha pisilek! Másodjára már nagyon sötét volt a véres vizeletem! Kérem, segítsen mit tegyek! Milyen gyógyszert javasol? Köszön

Tisztelt Doktor úr! Szombat óta fájdalmas ha pisilek! Forró vízben fürdök azóta, de ma véreset pisiltem, fájni nem fáj semmim csak ha pisilek! Másodjára már nagyon sötét volt a véres vizeletem! Kérem, segítsen mit tegyek! Milyen gyógyszert javasol? Köszönettel, Heni!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Véres vizelet esetén antibiotikumkezelés javasolt, ezért forduljon urológus szakorvoshoz. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Véres vizelet esetén antibiotikumkezelés javasolt, ezért forduljon urológus szakorvoshoz. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán
Ételérzékenység tesz ilyet. Mindenre kivizsgálták?
Glutén érzékenység, laktóz érzékenység?
esetleg vastagbélprobléma, nagyon sok minden lehet.kivizsgálták???
vidd el több orvoshoz is az orvosok sem mindenhatóak, ha az egyik mond valamit, attól az még lehet, hogy nem úgy van, komoly dolgokban többet is érdemes megkérdezni ha pedig valamelyik nem tud segíteni, akkor nyílván kell másikat keresni, aki tud segíteni
A kérdező hozzászólása: köszönöm szépen mindenkinek a válaszát. elviszem több orvoshoz is.

Nagyon fáj a nyirokcsomóm már 2hete. Mit tegyek? Milyen gyógyszert szedjek?

Orvosnál voltam, mondta, hogy nem tudja, mi lesz ennek a kimenetele, ha lázas leszek menjek vissza. Ez volt múlt héten hétf? délben. 5 órára belázasodtam, 7fele mentünk ügyeletre ? írt fel antibiotikumot, elszedtem, és még mindig fáj! egyébként csak 2napig voltam lázas...

Legjobb válasz: igyál mézes forró teát, gõzöld az arcod, nyalogass mézet (a méz segít az immunrendszered megerõsítésében)

igyál mézes forró teát, gõzöld az arcod, nyalogass mézet (a méz segít az immunrendszered megerõsítésében)

Nagyon fáj a hasam, 5hetes vagyok és hányingerem is van. Ez normális? Vehetek be vmi gyogyszert? Tegnap barnáztam is kicsit. Mit tegyek? Nem birom már annyira fáj a hasam.

Legjobb válasz: Szia.Normális a hasfájás,mert tágul a méhed,a barnázás miatt voltál dokinál,hogy minden oké-e?21hetes km.

Szia.Normális a hasfájás, mert tágul a méhed, a barnázás miatt voltál dokinál, hogy minden oké-e?21hetes km.
Szerintem, ha annyira fáj az nem normális! Lehet méhen kívüli is, vagy épp készül elmenni a baba. Úgyhogy menj dokihoz, ha még nem indultál volna el.
A barnázást kivéve minden normális! Menj azonnal az ügyeletre!!!!

Megvagyok fázva már 1 hete. Gyogyszert nem szedek. Már a torkom nem fáj de folyik az orrom. Mit tegyek?

abát akarunk és nemtudom még hogy terhes vagyok-r. gyogyszert nemvettem be,mert féltem. de lázam nincs se h?emelkedésem. és nem is volt. akkor most ne is szedjek ugye?

Legjobb válasz: Ha nincs lázad, szerintem felesleges gyógyszert bevenni.

Ha nincs lázad, szerintem felesleges gyógyszert bevenni.
Infralámpázz és használj orrsprayt!

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!