Találatok a következő kifejezésre: Mit jelent hogy hátrafekvő méhem van (1 db)

Mit jelent az hogy hátrafekvő méhem van? Ez valamiben akadályozni fog később? Ez nagy baj?

Legjobb válasz: Hátrahajló. Elképzelhetõ, hogy nehezebb lesz a teherbeesés, de nem biztos.

Hátrahajló. Elképzelhetõ, hogy nehezebb lesz a teherbeesés, de nem biztos.
Nem kell megijedni, nem fog akadályozni. Ez általában a fiatalabb lányoknál jellemzõ, de elõfordul isõsebb korosztályú nõknél is. Lényegében arról van szó, hogy kevés a hely ezért kezdetben nem olyan helyzetben fog növekedni a méhed, mint normál esetben. Medencébe fog befeküdni a baba és idõvel nyomni fog úgyhogy ha érzel esetleg valamilyen görcsöt v. érzést ne ijedjél meg, ez ettól lesz, és majd ha eléri a megfelelõ nagyságot csinálni fog magának helyet, mert ott már kevés lesz neki és ki fog pattanni onnan. Majd ugyanolyan helyzetet vesz fel és ugyanúgy nõ, mint másoknak. Dr.Bóday László
A kérdező hozzászólása: köszönöm a válaszokat:) még szerencsére a baba miatt nem kell aggódnom, de jó h így tudom mire számíthatok majd 10 év múlva:) :)
Sztem sincs baj.Unokanõvéremnek is ilyen problémái voltak és 6 éves kisfia van.:) Anyukámnak pedig szív alakú méhe van körte alakú helyett és engem és a bátyámat minden baj nélkül megszült.Szóval nyugi nincs semmi baj.:D

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Azt szeretném kérdezni, hogy tegnap elfelejtettem bevenni a fogamzásgátló tablettámat (Milligest), és reggel 11 órakor vettem be. A 8. napról lenne szó pontosan. Ilyenkor mi a teendő? Ha ma esetleg szeretnék szexuális aktust folytatni, kell valamilyen plu

Azt szeretném kérdezni, hogy tegnap elfelejtettem bevenni a fogamzásgátló tablettámat (Milligest), és reggel 11 órakor vettem be. A 8. napról lenne szó pontosan. Ilyenkor mi a teendő? Ha ma esetleg szeretnék szexuális aktust folytatni, kell valamilyen plusz védekezés, vagy nem szükséges?

1

Szeretném megkérdezni, mennyibe kerül a hüvelyszárazság elleni kúp? Két éve volt egy 1112 grammos petefészek daganatom. Szerencsére jóindulatú. Eltávolították mindkét petefészkemet. Azóta viszont fájdalmas az együttlét a párommal, és nem is igazán érzek v

Szeretném megkérdezni, mennyibe kerül a hüvelyszárazság elleni kúp? Két éve volt egy 1112 grammos petefészek daganatom. Szerencsére jóindulatú. Eltávolították mindkét petefészkemet. Azóta viszont fájdalmas az együttlét a párommal, és nem is igazán érzek vágyat. Hogy lehetne ezen változtatni? Kérem, ha tud jó megoldást, segítsen. 53 éves vagyok és szeretném, ha változna a helyzet.

1

T. Doktor Úr! 52 éves vagyok, 4 éve volt méh-eltávolításom, a petefészkeim maradtak. Mostanában sokszor van hőhullámom, izzadok – főleg éjszaka – úgy gondolom, változókorba értem. Szükséges-e nőgyógyászhoz fordulnom, vagy elég szednem a tüneteket csökkent

T. Doktor Úr! 52 éves vagyok, 4 éve volt méh-eltávolításom, a petefészkeim maradtak. Mostanában sokszor van hőhullámom, izzadok – főleg éjszaka – úgy gondolom, változókorba értem. Szükséges-e nőgyógyászhoz fordulnom, vagy elég szednem a tüneteket csökkentő készítményeket? (Más tünetem nincs – egyelőre) Köszönöm

1

Jó estét kívánok! Nekem van egy olyan problémám, hogy én nem sűrűn élek nemi életet, de most megtörtént kb. 3 hete. Késik a menstruációm is, és közben olyan folyik belőlem, mint a túró. Soha nem volt még ilyen, és félek, nagyon is tartok attól, hogy terhe

Jó estét kívánok! Nekem van egy olyan problémám, hogy én nem sűrűn élek nemi életet, de most megtörtént kb. 3 hete. Késik a menstruációm is, és közben olyan folyik belőlem, mint a túró. Soha nem volt még ilyen, és félek, nagyon is tartok attól, hogy terhes vagyok, mert azt még nem szeretném. Előre is köszönöm a választ!

1

Tisztelt Doktor Úr! 27 éves leszek, 16 éves korom óta szedtem a Yadine nevezetű fogamzásgátló gyógyszert szüneteltetés nélkül. Több mint 1 hónapja orvosi javallatra abbahagytam a szedését. Múlt hét csütörtökön kellett volna a menzeszemnek megjönnie, viszo

Tisztelt Doktor Úr! 27 éves leszek, 16 éves korom óta szedtem a Yadine nevezetű fogamzásgátló gyógyszert szüneteltetés nélkül. Több mint 1 hónapja orvosi javallatra abbahagytam a szedését. Múlt hét csütörtökön kellett volna a menzeszemnek megjönnie, viszont azóta késik. A tüneteit tapasztaltam magamon, fájt a hasam és a melleim is. Természetesen a párommal óvszerrel védekezünk. Az lenne a kérdésem, hogy ez a kimaradás attól lehet, hogy abbahagytam a gyógyszert, vagy érdemes tesztet csináltatnom? Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Anita

1

Tisztelt Doktor Úr! Nem olyan régen volt antibiotikumos kezelésem (megfázás miatt), és amióta abbahagytam, ég, viszket a hüvelyem, és olvastam a neten, hogy az antibiotikum felborítja a hüvely pH értékét, és erre jó a Vitagyn C hüvelykrém, mert helyreállí

Tisztelt Doktor Úr! Nem olyan régen volt antibiotikumos kezelésem (megfázás miatt), és amióta abbahagytam, ég, viszket a hüvelyem, és olvastam a neten, hogy az antibiotikum felborítja a hüvely pH értékét, és erre jó a Vitagyn C hüvelykrém, mert helyreállítja. Azt szeretném megkérdezni, hogy még szűz vagyok, így is használhatom az applikátort? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor úr! 68 éves nő vagyok, és 2 hónapja használok hüvelysorvadásra Cikatridina kúpot, nemi életet nem élek. A tüneteim (fájdalom, feszülő érzés) már elmúltak, így most már csak másnaponként használom a gyógyszert. A kérdésem az, hogy ha abbaha

Tisztelt Doktor úr! 68 éves nő vagyok, és 2 hónapja használok hüvelysorvadásra Cikatridina kúpot, nemi életet nem élek. A tüneteim (fájdalom, feszülő érzés) már elmúltak, így most már csak másnaponként használom a gyógyszert. A kérdésem az, hogy ha abbahagyom a használatát, visszajönnek-e a panaszaim? Ezt most életem végéig kell használnom? Előre is köszönöm válaszát! Üdvözlettel: E.J.

1

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok, elhúzódó (17 napos), darabos vérzés miatt eü. kaparásom volt 3 hete. A szövettan semmi eltérést, kórosat nem mutatott. Orvosom azt mondta, nincs semmi teendő, esetleg gyógyszert kellene szednem. Időpontom van hozzá, de

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok, elhúzódó (17 napos), darabos vérzés miatt eü. kaparásom volt 3 hete. A szövettan semmi eltérést, kórosat nem mutatott. Orvosom azt mondta, nincs semmi teendő, esetleg gyógyszert kellene szednem. Időpontom van hozzá, de a szabadsága miatt csak 2 hét múlva tudok menni. Azóta azon agyalok, hogy miért kell gyógyszer, ha minden rendben. Utánaolvasgattam, valószínű a progeszteronpótlás miatt? Nem lehetne valamilyen természetes dologgal azt pótolni? Pl. barátcserje? Köszönöm válaszát! Tisztelettel: Andy Ezt a kérdést tettem fel Önnek ápr.15-én, melyre azt a választ tetszett adni, hogy a szövettan eredményétől függ minden. Kórszövettani diagnózis: Proliferatios fázis az endometriumban. Polypus corporis uteri M76800. Bízok benne, hogy nem muszáj a hormon. Köszönöm válaszát.Tisztelettel: Andy

1

Tisztelt Doktor úr! Hüvelysorvadás, hüvelyszárazság esetén a Cikatridina kúp mellett a Cikatridina kenőcsöt is lehet használni? Erre alkalmas? Kívül csillapítaná az égő, viszkető érzést? Hüvelyszárazságkor a Vitagyn C hüvelykrémet lehet használni? Jobb le

Tisztelt Doktor úr! Hüvelysorvadás, hüvelyszárazság esetén a Cikatridina kúp mellett a Cikatridina kenőcsöt is lehet használni? Erre alkalmas? Kívül csillapítaná az égő, viszkető érzést? Hüvelyszárazságkor a Vitagyn C hüvelykrémet lehet használni? Jobb lesz tőle? Vagy ront az állapoton? Köszönöm

1

Tisztelt Doktor úr! 52 éves vagyok, a menzeszem rendszertelenül jelentezik 2-3 hónaponként. Borzasztó hüvelyszárazságtól szenvedek, és pisilés után nagyon fáj, ég, csíp, szúr és mar a hüvelyem. A hüvelyszárazságot még betudom annak, hogy a változókor tüne

Tisztelt Doktor úr! 52 éves vagyok, a menzeszem rendszertelenül jelentezik 2-3 hónaponként. Borzasztó hüvelyszárazságtól szenvedek, és pisilés után nagyon fáj, ég, csíp, szúr és mar a hüvelyem. A hüvelyszárazságot még betudom annak, hogy a változókor tünete, de az, hogy ilyen borzasztó fájdalmakat érzek a hüvelyben, ezt én nem hiszem, hogy ennek a tünete lenne. Számtalan krémet, kúpot használtam már eredmény nélkül, mert mindegyik krém, és kúp csípte a hüvelyemet. Jelenleg az Ovestin tablettát szedem, amiből beszedtem 33 szemet, és az Estrokad hüvelykrémet. Egy kis ideig jó, aztán 10 perc után elkezd csípni! Meg szeretném kérdezni Öntől, kedves Doktor úr, hogy meddig fog tartani ez az állapot, és Ön szerint a tünetek alapján mi lehet a gondom, bajom? Van amikor órákig tünetmentes vagyok, aztán van, amikor napokig, órákig szenvedek! Segítségét nagyon köszönöm! Várom válaszát! Tisztelettel: V. Éva

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!