Találatok a következő kifejezésre: Mitől van hetente hüvelygombám (1 db)

Mitől van szinte hetente hüvelygombám? Esetleg van erre valami hatékony gyógymód ami megszünteti?

Legjobb válasz: Irány a doki! (Addig is Canesten kombi legalább 6 napig - hüvelytabletta+kenõcs.)

Irány a doki! (Addig is Canesten kombi legalább 6 napig - hüvelytabletta+kenõcs.)
A kérdező hozzászólása: Yah, amugy Yadine gyógyszert szedek, nemtudom volt-e már ezzel vkinek tapasztalata...
A kérdező hozzászólása: Hát nemtudom mert 2 éve szedem ezt a gyógyszert azthiszem, de az elsõ egy évben semmi probléma nem volt, a gomba az utóbbi egy évben jött ki:S
Próbáld meg hogy abbahagyod egy kis idõre a gyógyszert, és így megtudod, hogy a fogamzásgátlótól van-e.
Szia! Nekem a fogamzásgátlótól volt állandóan gombám, teljesen megértelek. Úgyhogy én abbahagytam a gyógyszert, sé lám, nincs gomba, úgy örülök neki. Sajnos van akinél ez így van. Megkérdeztem amúgy a dokit hogy mit tegyek ellene, azt mondta minden este kenjem be canesten kenõccsel magam. Azt nem tudom használt volna-e, mert nem kezdtem el ezt a kúrát inkább abbahagytam a gyógyszert (ez kétszer is megtörtént úgyhogy 100% hogy attól volt mindig gomba.)
A kérdező hozzászólása: Valószínû az is gond lehet hogy kollégiumban lakom, bár ez már nyáron is volt és akkor ugye nem kollégiumban voltam még...És igen a partnerem is folyamatosan kezelve van krémmel meg gyógyszerrel is, de neki sokkal ritkábban vannak gombára utaló tünetei, szóval nemtudom, fogamzásgátlót szedek, lehet akkor ez is a gond...
Hát ezt én is hallottam, h nagyon nehéz véglegesen megszüntetni :S de nem gondoltam volna, h ennyire komoly... de szerintem nézegess a neten is cikkeket errõl, hátha találsz valamit.
Amikor nekem volt, akkor a doki a páromnak is felírt valami gyógyszer, meg valami hüvelykrémet, amivel lekezeltük a páromat is.Azóta a monogám kapcsolatnak hála nem tért vissza.(No meg, hogy már nem lakom az egyetemi kollégium nevû leprahelyen.) Tehát, ha állandó partnered van, akkor õt is kezelni kellene, ha nincs, akkor használj óvszert, és csak akkor hagyjátok el, ha biztos, hogy a pasinak nincs.Unokatesóm a fogamzásgátlótól gombásodott meg állandóan, neki abba kellett hagyni a gyógyszer szedését.Ha idegen helyen kell WCt használnod, akkor mindig legyen a táskádban egy adag Domestos törlõkendõ, és töröld le a WCt elõtte.Jobb ötletem nincs most.
Ha téged kezelnek a párodat is kell.Sok minden befolyásolja.Az antibiotikum szedése, de még a cukor is.Mindig törölközz fürdés után nagyon szárazra.Használj intim tusfürdöt, sok tusfürdö elpusztitja a normál florát.Fertötlenitsd a fehérnemüt, a kádat, de inkább tusoljál.A patikában recept nélkül kapsz PEVARIL-G HÜVELYKUPOT.4napos, de jo.
A kérdező hozzászólása: Igen, ez lenne a gond, folyamatosan járok a nõgyógyászhoz és õ sem tudja mitõl jön vissza mindig. Már lassan 1 éve tart:S
Szia! Én fél éve szenvedek tõle.A havibajom elõtti héten jön ki állandóan.Nem szedek gyógyszert spirálom van mégis visszatér.Az én dokim már nem tudja mitõl lehet.Vettek kenetet is negatív lett, nem mutatott ki semmit.Engem is érdekellne hogyan lehet megszabadulni tõle.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor úr! Azt szeretném kérdezni, hogy az elhúzódó menstruációt /10-14/ csak gyógykaparással lehet csökkenteni? Más kellemetlenséget, fájdalmat nem érzek. 44 éves vagyok és spirált alkalmazok védekezésként 7 hónapja. Ha valamit javasolna azt tis

Tisztelt Doktor úr! Azt szeretném kérdezni, hogy az elhúzódó menstruációt /10-14/ csak gyógykaparással lehet csökkenteni? Más kellemetlenséget, fájdalmat nem érzek. 44 éves vagyok és spirált alkalmazok védekezésként 7 hónapja. Ha valamit javasolna azt tisztelettel megköszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! Azzal a problémával fordulnék Önhöz, hogy 06.08.-án jött meg a mensesem, de azóta 2x volt egy kis barnás folyásom, Ön szerint bajt jelent, sosem volt még így, hogy ilyenkor lett volna barna folyásom! Szedek fogamzásgátlót 3 éve! Mindig

Tisztelt Doktor Úr! Azzal a problémával fordulnék Önhöz, hogy 06.08.-án jött meg a mensesem, de azóta 2x volt egy kis barnás folyásom, Ön szerint bajt jelent, sosem volt még így, hogy ilyenkor lett volna barna folyásom! Szedek fogamzásgátlót 3 éve! Mindig pontosan veszem be, sosem kések! Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Éva

1

Tisztelt Doktor úr! 20 éves lány vagyok! Szabálytalan a vérzésem sokat késik és kevés van! Az orvosom elküldött hormonvizsgálatra amely eredménye: Tsh: 2.02 LH:2.43 FSH:2.06 Ösztradiol: 47.3 Prolaktin:236.1 Tesztoszteron 1.58 Progesteron: 11.15 Az orvosom

Tisztelt Doktor úr! 20 éves lány vagyok! Szabálytalan a vérzésem sokat késik és kevés van! Az orvosom elküldött hormonvizsgálatra amely eredménye: Tsh: 2.02 LH:2.43 FSH:2.06 Ösztradiol: 47.3 Prolaktin:236.1 Tesztoszteron 1.58 Progesteron: 11.15 Az orvosom szerint nincs peteérésem és nehezen lehet majd gyerekem! Felírta a cypromixet de én nem merem szedni! Önnek mi a véleménye? Köszönöm válaszát előre is!

1

Tisztelt Doktor Úr! Visszatérő candidám, kevert fertőzésem van! Sok gyógyszert, kúpot próbáltam már, amit orvos írt, nem értem miért újul ki és elég rövid időn belül! Tünetem mindig a fehér folyás, ezen kívül semmi, nincs viszketés, de ez is elég kellemet

Tisztelt Doktor Úr! Visszatérő candidám, kevert fertőzésem van! Sok gyógyszert, kúpot próbáltam már, amit orvos írt, nem értem miért újul ki és elég rövid időn belül! Tünetem mindig a fehér folyás, ezen kívül semmi, nincs viszketés, de ez is elég kellemetlen! Semmit nem csinálok másként mint évekkel ezelőtt, mikor soha semmilyen nőgyógyászati problémám nem volt! Ez a candida, bakteriális fertőzés az időben kezdődött, mikor a szülés után 8 hónappal fogamzásgátlót írattam! Előtte soha nem volt semmi bajom, ezért gyanokodnék arra hogy esetleg nem lehet-e a fogamzásgátló miatt hogy esetleg hajlamosabbá tesz vagy nem tudom! Jangee fogamzásgátlót szedek, előtte Tri-Regolt szedtem, de azt nem akarta már felírni az orvosom! Már említettem régebben, hogy nem lehet-e ez a fogamzásgátló miatt, de a válasz az volt, hogy nem! Most kb 2,5 éve szedem ezt a fogamzásgátlót és azóta kisebb-nagyobb szünetekkel, de mindig visszajön a problémám! Úgy érzem már soha nem lesz ennek vége! A napokban esedékes a rákszűrés is és mellette szintén jelen van a fehér folyás! Újabb gyógyszerek de melyik lesz ami végre használ is?!

1

Tisztelt Doktor Úr! A Vitagyn-C használata gondot okozhat-e óvszerrel való együttlét során? pl. este használom másnap reggel mikor még valamennyire ürül a krém lehet e óvszerrel együttlenni? Mennyi ideig kell várni a használat utána az első együttlétre, h

Tisztelt Doktor Úr! A Vitagyn-C használata gondot okozhat-e óvszerrel való együttlét során? pl. este használom másnap reggel mikor még valamennyire ürül a krém lehet e óvszerrel együttlenni? Mennyi ideig kell várni a használat utána az első együttlétre, ha csak már megelőzésképpen hetente 2x használom? válaszát előre is köszönöm.

1

Üdvözlöm Doktor Úr! 60 éves nő vagyok. Majd 20 éve hypofisis adenoma miatt műtöttek/prolactinoma/, 16 éve teljes méh és függelék eltávolításom volt. Már túl vagyok a menopauza minden gyötrő kínján, csak a hüvelyszárazságán nem. Ez totálisan elhatalmasodot

Üdvözlöm Doktor Úr! 60 éves nő vagyok. Majd 20 éve hypofisis adenoma miatt műtöttek/prolactinoma/, 16 éve teljes méh és függelék eltávolításom volt. Már túl vagyok a menopauza minden gyötrő kínján, csak a hüvelyszárazságán nem. Ez totálisan elhatalmasodott! A nőgyógyászom semmit nem ajánlott, így csak a síkosító maradt kevés sikerrel! Szeretném megkérdezni Öntől mit ajánl, használhatok-e valamit, és ha igen, mit? A férjem türelmes, csak egyre többet panaszkodik… Válaszát köszönöm, Üdvözlettel: Zsóka

1

Tisztelt Doktor Úr! 49 éves vagyok, melldaganatom volt 2009-ben, azóta a nemi életem szörnyű, továbbá esetenként kiver a víz. Szeretném kérdezni Öntől, hogy a cikatridina kupot használhatom-e? A daganatom hormonjellegű volt. Kemoterápián és sugárkezelésen

Tisztelt Doktor Úr! 49 éves vagyok, melldaganatom volt 2009-ben, azóta a nemi életem szörnyű, továbbá esetenként kiver a víz. Szeretném kérdezni Öntől, hogy a cikatridina kupot használhatom-e? A daganatom hormonjellegű volt. Kemoterápián és sugárkezelésen estem át. Üdv:Vali

1

Tisztelt Doktor Úr! 57 éves nő vagyok, 25 éve eltávolították az egyik petefészkemet, 10 évvel ezelőtt pedig mióma miatt a méhemet. Pár hónapja erős csípő érzés kíséretében kellemetlen, gyakran ammóniás szagú folyás jelentkezett. Felkerestem a nőgyógyászt,

Tisztelt Doktor Úr! 57 éves nő vagyok, 25 éve eltávolították az egyik petefészkemet, 10 évvel ezelőtt pedig mióma miatt a méhemet. Pár hónapja erős csípő érzés kíséretében kellemetlen, gyakran ammóniás szagú folyás jelentkezett. Felkerestem a nőgyógyászt, hüvelykenetet vettek, a tenyésztés megállapította, lactobacilus teljesen hiányzik a mintából, semmilyen kóros fertőzés nincs jelen. Kaptam hüvelytablettát, tejsavtartalmú intim mosakodót használok, azonban a problémám nem múlt el. Üdvözlettel: M

1

Tisztelt Doktor Úr! Hétfői nap Fluconazole-Q Pharma kapszulát írt fel nekem. Négy darabosat. Kérdésem az, hogy naponta egyet vegyek be, vagy hetente egyet? Ha hetente egyet, akkor menstruálás alatt is lehet szedni? Válaszát köszönöm! Nóra

Tisztelt Doktor Úr! Hétfői nap Fluconazole-Q Pharma kapszulát írt fel nekem. Négy darabosat. Kérdésem az, hogy naponta egyet vegyek be, vagy hetente egyet? Ha hetente egyet, akkor menstruálás alatt is lehet szedni? Válaszát köszönöm! Nóra

1

Doktor úr! 55 éves vagyok, 5 éve nem menstruálok, azóta szenvedek a változókori tünetektől: hőhullám, izzadás, tachicardia, alvászavar, minden amit okozhat jelentkezik nálam. Elmúlik egyszer?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!