Találatok a következő kifejezésre: Mitől van, buszom utazom, mindig (1 db)

Mitől van, hogyha buszom utazom, mindig rosszul vagyok? Más közlekedési eszközön nem, csak buszon. Mit lehet tenni ellene?

Legjobb válasz: Én is féltem a busztól mert nekem is hasonló volt a problémám.Mióta vidékre költöztünk és busszal járok dolgozni nagyrészt megszüntek aproblémáim.Úgy védekeztem ellene hogy ha kinéztem az ablakon akkor egy távoli pontot figyeltem,sosem az út menti fákat,házakat.Olvasni se jó mert fél szemmel látod az elsuhanó tárgyakat.Vagy a szunyókálást válaszd vagy a daedalon nevü gyógyszer bevételével is lehet eredményt elérni.

Én is féltem a busztól mert nekem is hasonló volt a problémám.Mióta vidékre költöztünk és busszal járok dolgozni nagyrészt megszüntek aproblémáim.Úgy védekeztem ellene hogy ha kinéztem az ablakon akkor egy távoli pontot figyeltem, sosem az út menti fákat, házakat.Olvasni se jó mert fél szemmel látod az elsuhanó tárgyakat.Vagy a szunyókálást válaszd vagy a daedalon nevü gyógyszer bevételével is lehet eredményt elérni.
Elkerülhetõ a rosszullét, ha nem a kerekek fölötti üléseket választod. (nekem segített)
a tudományos magyarázat az, hogy a busz által keltett rezgések nagyon közel vannak a saját belsõ szerveid, gyomrod rezgéseivel és ez összezavarja a belsõ egyensúlyodat. A tüneti kezelésre a daedalon remek, folyamatos szedése esetén egyre kisebb adagokban lesz rá szükség, végül elhagyható. Gyógyszeren kívül megpróbálkozhatsz relaxációval, meditációval, koncentrációval, nekem azonban a végsõ, tökéletes megoldás az volt, amikor megtanultam vezetni. (én autóban még inkább rosszul voltam, mint buszban) Azóta, ha én vezetek, semmi bajom, de pár év mulva már az sem zavart ha nem én vezettem.
szedj b6 vitamint
Nekem ugyanígy volt!Pár megállót nem tudtam menni busszal mert annyira rosszul voltam.Nekem a B6 nem jött mert attól csak mégrosszabbul voltam.A Daedalon az jó nagyon (1000Ft körül van asszem 10 szem) és utazás elõtt fél órával ha beveszed akkor az jó.Én arra szoktam figyelni, hogy ne legyek se éhes, és ne is egyek sokat.Ha tudtam, hogy buszozni fogok akkor se csoki se chips se kóla meg semmi ilyesmi kaja mert akkor tuti a róka.(legalábbis nekem).Amúgy úgy tudsz hozzászokni ha gyakran utazol buszon.És amikor elmentem szakközépbe akkor nekem a város másik végébe kellett suliba járnom (még most is) és már hozzászoktam hogy napi 1-1, 5 órát buszozok.Már megszoktam így városon belül, meg már távolságben is (távkapcsolatom van és oda bizony pestrõl jó 2 órát kell buszozni és már azt is megszoktam).Legyen nálad mindig nejlonzacskó (csak ne legyen lyukas) meg halgass zenét (nekem ez is bejött).És a legfontosabb:hogyha felszállsz a buszra és leülsz akkor ne arra gondolj, hogy:Rosszul leszek, mindjárt hányok.....mert akkor tényleg ez lesz.Próbálj meg lazítani és azt is elfelejteni, hogy buszon ülsz.Tudom nem egyszerû, de nekem sikerült és tudom, hogy neked is fog, csak egy kis akarat kell hozzá, meg az, hogy ne félj a busztól.(addig flörtölj valakivel, az leköt).És ne az járjon a fejedbe, hogy mikor jön VUK!!!!


Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Hetek óta tartó görcsös hasmenésem van. Milyen hasfogót tudtok, ami nem laktózos? Hétfőn megyek gasztróra.

5

Fáj a nyakam alatti rész, a fejem forditásakor, ha masszirozzuk, nagyon erősen fáj, az a rész, az jót tesz neki?

1

Voltál már úgy, hogy olyan ájulásszerű rosszullét kapott el, hogy jártányi erőd sem volt?

Ezt most szó szerint értem. Mármint hogy olyasmi rosszullétre gondolok, amikor az ember lánya totálisan elgyengül, elnehezednek a végtagjai és egyszerűen nem bírják el a lábai. Pl. megpróbálsz elbotorkálni az ágyig, hogy lefeküdj, vagy ilyesmi, de képtelen vagy rá egyedül, segítség nélkül. 21/L.

5

Egy sima EKG ki tudja mutatni a szívritmuszavart?

Mérsékelt hajlamom van a hipochondriára és bebeszélem magamnak,hogy talán szívritmuszavarom van. Nem voltam még külön kardiológusnál,hogy ultrahangon megnézzen vagy terheléses EKG-t csináljon. Egy sima EKG-t néztek nálam,de azon nem volt semmi eltérés. Kétszer is csináltak már EKG-t,nem volt gond. Tulajdonképpen nem érzek olyan tüneteket,amik szívritmuszavarra utalnának,de már túlságosan elkezdtem foglalkozni a témával és az agyam bebeszéli magamnak. Sajnos engem igen nehéz meggyőzni,hogy nincs bajom. Ezért is írtam,hogy hajlamom van a hipochondriára.

6

3, 9-es HbA1c% nem számít túl alacsonynak?

3

Ma miért éreztem magam ilyen szédülős, "nemtudom holvagyok" állapotban?

Ma teszkóban voltam és ott tudni illik sok holmi van egymás hátán meg ember, stb. Én meg ahogy bementem szép fokozatosan elkezdtem nem tudni magamról, mondhatni szédült érzésem volt és ingerült voltam, mentem előre és inkább már a padlót néztem mert nem tudtam magamat irányítani és oda figyelni se nagyon. És már mentem volna ki, mert szinte rosszul voltam. Oké, hogy kibírtam, de elég kellemetlenül éreztem már magam ott és valahogy az emlékezetemből ki is esett a nagy része. A fejem fájt, meg a szemem körül.
Ez sima "antiszociális" viselkedés, vagy mi lehet ez? Csak érdekelne, hogy miért van ez.

3

Szerintetek ez mi lehet? Esetleg valami komolyabb baj?

Nagyon gyakran szédülök, sokszor fáj a fejem és a torkom. Most is rosszul èrzem magam. Most a lábam is fàj, mintha a csontom fájna ès piros foltok is vannak rajta.
Előre is köszönöm!

3

Miért vannak ilyen vérnyomásértékeim? Van erre gyógyszer?

Kb bő fél éve szedek gyógyszereket vérnyomáscsökkentésre. Regel: 150mg irbezartán, 5mg nebivolol, este: 150mg irbezartán.

Kb két hónapja mégnormálisak voltak az értékeim, és mostanában elég érdekesek szoktak lenni. Előbb olyat mértem, hogy:
128/44 pulzus: 62.
tegnap: 133/50/57 pitvarfibfillációval.
tegnapelőtt reggel: 152/62/66

Szerintem eléggé gond, hogy sokszor kiugró értékeim vannak. Mondjuk ezek nem olyan nagyok, mint a gyógyszer előtt, de azért egészségtelen.
A doki szerint genetikai okaim vannak, mert még MRI-n is voltam részben emiatt, volt indokolatlanul részletes laborvizsgálat is, vitaminszintekkel, stb. Mellesleg középsúlyos mitrális prolapszus szindrómám van, és rendszeresen érzek hát és mellkasi fájdalmat. Az ortopéd szerint nem ortopédiai eltérés. Ha nitromint tablettát nyelek(!) le, akkor elmúlik. Ha elszopogatom, akkor nem jó, mert megfájdul a fejem tőle. Kb hetente szükségem van rá min. 2-3 alkalommal. UH persze negatív vese részen is, és mellkasi tájékon egyaránt.

A Sys128 még belefér, csak ugye elég alacsony a Dia44. Az eddigi rekordom (nem emlékszem pontosan rá, de ) 238(de biztos, hogy 230 felett volt)/180 pulzus: 65 körül, és kórházba is kerültem majdhogynem azonnal, a mentőben nem tudták megmérni a vérnyomásomat, és aztán derült ki, hogy nem is lehetett volna szállítani ilyen értékkel :|

Egy csomó dolgot kipróbáltunk már. Lenkei-féle vitaminokat, gyógynövényeket, természetgyógyászokat, pszichológus, stb. Egyik sem hatott egy csomó idő alatt...

Nem akarom magamat gyógyszerezni, de vannak jó gyógyszerek ingadozó vérnyomásra, amik nem okoznak merevedési zavart? (így a béta blokkolókat gondolom kizártuk :)

17f

2

Mi okozhatja ezeket?

Sziasztok

Az augusztus eléggé sok stresszt és traumát tartogatott számomra,a vége felé teljesen összezuhantam,de mostanság kezdtem összeszedni magam,csillapodtak a kedélyek,de az elmúlt két nap eseményei kicsit megleptek,anyának elmondtam,ő azt mondta biztosan hallucinálók.

Tegnap reggel jöttem haza a munkából,az egyik lépcsőház ajtajában láttam távolról egy alakot,fekete ruhában lefelé nézett,ahogy egyre közelebb értem az ajtóhoz,nem volt ott senki.

Aztán délután bementem a másik munkahelyemre dolgozni,éppen a gyerek sarkot takarítottam,mikor odajött egy kislány sírva,hogy ő rajzolni akar,az anyja meg elkezdett németül beszélni a gyereknek,azt hittem először rosszul hallok,de csak németül mondta a gyereknek,a gyerek meg magyarul mondta,hogy nem akar menni,odahívtam a munkatársamat,ő azt mondta,hogy az anya magyarul beszélt a gyereknek,pedig meg mernék esküdni,hogy a nő németül beszélt.

Ma hajnalban is mentem dolgozni,és ugye van a lépcsőház ajtó mellett,a csengő,ahova be kell ütni a kódot,a kézzel érintős,én kulccsal járok,nyugodtan kulcsolnám az ajtót,mikor a csengőn villognak a számok,mintha beütné őket valaki,pedig nem volt ott senki,ezt ütötte be 441,majd elkezdett sípolni a készülék,megdörzsöltem a szemem,erre az 1-es átugrott 7esre,gyorsan bementem kulccsal,kézbesítettem a hírlapot,mikor kijöttem akkor már rendesen működött a számkijelző,mintha semmi sem történt volna,utána olyan szintű félelem járta át a testemet,sprinteltem haza felé.

A kérdés nem kamu,szerintetek mi történik velem,tényleg hallucinálnék,ha igen,mi okozhatja ezt?

1

Nolpaza mennyi idő után hat?

efluxra kaptam 2x20mg rekedt vagyok és szúr mindig a mellkasom, mikor múlik el?

3

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!