Találatok a következő kifejezésre: Mitöl viszket aranyér (1 db)

Mitöl viszket az aranyér?

Eddig mindig elmúlt pár nap alatt, most hetek óta viszketek. Hétf?n megyek urulógushoz, remélem tud segíteni, pláne, hogy babát várok nem szeretnék gyógyszereket szedni.

Legjobb válasz: Attól,hogy ürülék maradhatott rajta.Amíg kint van tanácsos mindig megmosni székelés után.Én várandós vagyok,és sajnos most jön ki egymásután másodjára egy hónap alatt.Ez nálam a babával jár.Amit tehetsz ellene:kamillás ülõfürdõ,bár ezt inkább csak a nagy fájósaknál szokták ajánlani,de a kisebbeket is visszaparancsolja szépen,illetve körömvirágkrém.Vannak a kamillán kívül más ülõfürdõk is,amik sokat segítenek.Ide kell a párod is,mert ha jól sejtem te is a harmadik trimeszterben vagy már:1 evõkanál száírított diófalevél,2evõkanál reszelt vadgesztenye és egy evõkanál orbáncfû.Ezt fél liter forró vízben egy lavorba,és amikor kellemes hõmérsékletû lett csüccs bele 10 percre.A kiszálláshoz kell a férjed,majd utána langyos/hideg vizzel most meg a feneked,és mehet rá a körömvirág. Ha nem fáj,akkor tényleg csak annyi,hogy mosd meg,és reggel este kend be körömvirággal.(Ne a Naturlandos agyonhigított szart használd,hanem keress valami rendesebbet.)Semmiképpen se hanyagold el,mert ha annyira begyullad majd mint nekem ezek a mostaniak,akkor ülni se nagyon fogsz tudni.

Attól, hogy ürülék maradhatott rajta.Amíg kint van tanácsos mindig megmosni székelés után.Én várandós vagyok, és sajnos most jön ki egymásután másodjára egy hónap alatt.Ez nálam a babával jár.Amit tehetsz ellene:kamillás ülõfürdõ, bár ezt inkább csak a nagy fájósaknál szokták ajánlani, de a kisebbeket is visszaparancsolja szépen, illetve körömvirágkrém.Vannak a kamillán kívül más ülõfürdõk is, amik sokat segítenek.Ide kell a párod is, mert ha jól sejtem te is a harmadik trimeszterben vagy már:1 evõkanál száírított diófalevél, 2evõkanál reszelt vadgesztenye és egy evõkanál orbáncfû.Ezt fél liter forró vízben egy lavorba, és amikor kellemes hõmérsékletû lett csüccs bele 10 percre.A kiszálláshoz kell a férjed, majd utána langyos/hideg vizzel most meg a feneked, és mehet rá a körömvirág. Ha nem fáj, akkor tényleg csak annyi, hogy mosd meg, és reggel este kend be körömvirággal.(Ne a Naturlandos agyonhigított szart használd, hanem keress valami rendesebbet.)Semmiképpen se hanyagold el, mert ha annyira begyullad majd mint nekem ezek a mostaniak, akkor ülni se nagyon fogsz tudni.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémá

Tisztelt Doktor Úr! 2 éve szedem a Tulita nevű gyógyszert , eddig semmilyen panaszom nem volt, kb. 1 hónapja barna folyásom volt néhány napig, aztán most újra, de most vérzés jelentkezett. Voltam orvosnál, azt mondta, hogy semmilyen nőgyógyászati problémát nem lát , amennyiben újra jelentkezik a vérzés, hagyjam abba a tabletta szedését. Azt szeretném tudni, hogy mit javasol Ön ebben az esetben, lehet-e más oka is ennek a vérzésnek? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Zsuzsi

1

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben.

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni. 3 hete voltam nőgyógyászati vizsgálaton, az orvos mindent rendben talált a méhemmel, és a petefészkekkel is. A problémám az, hogy méhszáj körüli magasságban, nagy fájdalmat (nyilalló érzést) érzek szex közben. Az orvos azt mondta, hogy a nyálkahártya el van vékonyodva, és attól fáj. Ajánlotta, hogy használjak síkosítót, de ott fent, hogy tudom alkalmazni? Tud-e nekem tanácsot adni, hogy mi a teendő? 62 éves vagyok, gondolom, hogy száraz a nyálkahártya, de így kín a szex. Köszönöm megtisztelő válaszát: Ági

1

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még

Tisztelt Doktor Úr! A következő kérdésekkel fordulok Önhöz: 4 éve, hogy nem menstruálok, de épp ma fedeztem fel, hogy barnás váladék van a bugyimon. Ez normális? Természetes-e, hogy néha előfordulnak kisebb-nagyobb vérzések? Az enyém nagyon minimális, még betét sem kell. A másik kérdésem, hogy a szexuális vágyam viszont nem csökkent, hanem inkább nőtt, már 40 éves koromtól, és azóta is tart. Ez jó vagy nem? Ha a párom tüzesebb volna, minden nap élnék szexuális életet. Köszönettel: Katalin

1

Tisztelt Doktor Úr! Kérem szíveskedjen tanácsot adni, hogy daganatos betegségben szenvedők a daganat eltávolítását követően használhatják-e a Flabélos gépeket? Köszönöm válaszát! Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! Magas prolaktin szint miatt szedem a Premens tablettát! Érdeklődnék, hogy terhesen szabad-e szedni? Köszönöm válaszát! Niki

1

Tisztelt Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni, hogy a Minerva tabletta biztonságos-e, mert sok rossz tapasztalatot olvastam róla. Most először szednék fogamzásgátlót, de így félek szedni. Köszönöm válaszát: Bettina

1

Tisztelt Dr. Úr! Másfél hónappal ezelőtt inkontinencia szalagot helyeztek be. Azt szeretném tudni, hogy ezután lehet-e nemi életet élni, és ha igen, mikor? Várom megtisztelő válaszát. Cs.-né

1

Tisztelt Doktor Úr! Hétfőn voltam Önnél Pannonhalmán. Közel 4. hete vérzek. Kaptam vérzéscsökkentőt, de nem használt, sőt inkább erősödött a vérzés. Meddig várjak még a gyógyszer hatására ? Köszönettel

1

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is

Tisztelt Főorvos Úr! 2005-ben melldaganattal műtöttek. A kemoterápiát és sugárkezelést követően 5 évig négyhetente injekciót kaptam és szedtem a gyógyszert. Jelenleg a Letrovena nevű gyógyszert kapom. Egy éve több alkalommal (egy hónapon belül 2-3-szor is) hólyaghurut jellegű panaszaim vannak. A vizelettenyésztés nem mutatott ki fertőzöttséget. Urológiai és nőgyógyászati rendeléseken voltam, ahol az intimtornát javasolja a vizsgáló főorvos. Két hete ismétlődtek a panaszok, elmentem egy urológus magánrendelésére, aki a leleteket átnézte és azt mondta, hogy hormonpótlásra lenne szükség. Szeretném megkérdezni, hogy ebben az esetben szedhetek-e ösztrogén tartalmú hormonokat, vagy van esetleg más segítség is? A mindennapjaimat nagyon megnehezíti a jelenlegi helyzetem, van, hogy napokig nem merek itthonról elmenni. Köszönettel: Rózsa

1

Trisequens tablettát szedek 4 hónapja. 2 hét múlva jönne meg a menstruációm. Mit tegyek, hogy ne a nyaralásom ideje alatt menstruáljak? 2 napja szedem a fehér színű tablettát. Várom tisztelettel válaszát!

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!