Találatok a következő kifejezésre: Mindkét petefészekben tüszőre utaló cisztikus képlet (1 db)

Mindkét petefészekben több tüszőre utaló cisztikus képlet. Mit jelent ez?

Legjobb válasz: Szerintem kérdezd meg az orvosod. A "cisztikus" jelzõ nem utal vmi jóra, de nem vagyok orvos, ezért nem tudom! Õ biztosan segít!

Szerintem kérdezd meg az orvosod. A "cisztikus" jelzõ nem utal vmi jóra, de nem vagyok orvos, ezért nem tudom! Õ biztosan segít!

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni, a remifemint szedheti érrendszeri beteg is? /Agyi(aneorizma)/ Mivel cisták miatt petfészkek eltávolítása volt, gyógyszer szedését az érpróblémák nem engedik, szóba jöhet-e a remifemin? Vagy van-e más? Segí

Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni, a remifemint szedheti érrendszeri beteg is? /Agyi(aneorizma)/ Mivel cisták miatt petfészkek eltávolítása volt, gyógyszer szedését az érpróblémák nem engedik, szóba jöhet-e a remifemin? Vagy van-e más? Segítségét köszönöm.

1

Üdvözlöm! Olyan kérdésem lenne, hogy mit tehetnék kellemetlen szagú folyás ellen? Köszönöm a választ: Móni

1

Tisztelt Doktor Úr! Amikor személyesen Önnél jártam, a Cikatridina és Gynophilus hüvelykúpokat ajánlotta a korom és a nagyműtét okozta hormontalanságom illetve az évekkel ez előtti sugárkezelés okozta problémáim miatt. Ezeket használtam gyakran de szünete

Tisztelt Doktor Úr! Amikor személyesen Önnél jártam, a Cikatridina és Gynophilus hüvelykúpokat ajánlotta a korom és a nagyműtét okozta hormontalanságom illetve az évekkel ez előtti sugárkezelés okozta problémáim miatt. Ezeket használtam gyakran de szünetekkel és jól éreztem magam. Egy rövid ideje a Cikatridina különös kissé csípő érzést okoz. Mi miatt lehet ez Ön szerint? A betegek kérdéseit és az Ön válaszát olvasva, felmerült bennem, kipróbálhatnám-e panaszaimra – melyek időnként hólyaghuruthoz hasonlóak és a hüvelyszárazság kellemetlen érzése miatt – a Vitagyn C gélt ? Ha igen, milyen időközönként szabad használni? Válaszát előre is köszönöm: Magdolna

1

Jó napot! Olyan gondom van, hogy kimaradt a vérzésem 1 hónapja, most kéne megjönni, de még nem jött meg. 50 éves vagyok spirálom van idáig mindig pontosan megjött. Nemrég elvégeztem egy terhességi vizeletvizsgálatot negatív lett. Mit tegyek? Várjak-e még

Jó napot! Olyan gondom van, hogy kimaradt a vérzésem 1 hónapja, most kéne megjönni, de még nem jött meg. 50 éves vagyok spirálom van idáig mindig pontosan megjött. Nemrég elvégeztem egy terhességi vizeletvizsgálatot negatív lett. Mit tegyek? Várjak-e még hátha csak kimaradt. köszönettel: Magdika

1

Tisztelt Doktorúr! Olyan kérdésem lenne, hogy 10 évig szedtem a fogamzásgátlot és idén áprilisban hagytam abba. Még ebben a hónapban nem jött meg a menstruációm. Okozhat-e az eddig jól működött menstruációmban a tabletta elhagyás valamilyen változást? És

Tisztelt Doktorúr! Olyan kérdésem lenne, hogy 10 évig szedtem a fogamzásgátlot és idén áprilisban hagytam abba. Még ebben a hónapban nem jött meg a menstruációm. Okozhat-e az eddig jól működött menstruációmban a tabletta elhagyás valamilyen változást? És ha igen mit? Tisztelettel!

1

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves koromban jött meg először a menstruációm (most 24 éves vagyok). Azóta 3 havonta van meg. Voltam orvosnál és mindig fogamzásgátlót kaptam. Jó is volt, kb fél éve hagytam abba mert gyereket szeretnék. Az lenne a kérdésem, hogy mi

Tisztelt Doktor Úr! 14 éves koromban jött meg először a menstruációm (most 24 éves vagyok). Azóta 3 havonta van meg. Voltam orvosnál és mindig fogamzásgátlót kaptam. Jó is volt, kb fél éve hagytam abba mert gyereket szeretnék. Az lenne a kérdésem, hogy mi lehet a bajom, miért csak 3 havonta jön meg? Válaszát előre is Köszönöm.

1

Egy éve küszködöm, kisebb vagyont költöttem nőgyógyászra és javallt gyógyszerekre, krémekre, kúpokra. Hüvelybemenetnél kibírhatatlan fájdalom a közösülés próbálkozásánál, így sikertelen minden. Syncumart szedek, így bármit nem adhatnak. UH vizsgálat szeri

Egy éve küszködöm, kisebb vagyont költöttem nőgyógyászra és javallt gyógyszerekre, krémekre, kúpokra. Hüvelybemenetnél kibírhatatlan fájdalom a közösülés próbálkozásánál, így sikertelen minden. Syncumart szedek, így bármit nem adhatnak. UH vizsgálat szerint semmi nem látható, de elviselhetetlen a fájdalom közösülés kezdésekor. Egyébként nem fáj, nem ég, és nem viszket. Igaz, 60 éves vagyok, fiatalos. Párom sajnál, így inkább lemondunk az örömökről. Vagy van megoldás? Üdv. anyoka

1

Jó napot! Nemrégiben vásároltam a gyógyszertárban pharmatex hüvelytablettát, kipóbáltuk a párommal. Harmadnapra pedig, olyan sárgás-zöldes váladékot vettem észre a fehérneműmön. Kérdésem: Ez még a tegnapelőtti aktusból származhat? Judit

Jó napot! Nemrégiben vásároltam a gyógyszertárban pharmatex hüvelytablettát, kipóbáltuk a párommal. Harmadnapra pedig, olyan sárgás-zöldes váladékot vettem észre a fehérneműmön. Kérdésem: Ez még a tegnapelőtti aktusból származhat? Judit

1

Jó napot! Meg szeretném kérdezni, hogy a Vitagyn C krémet a menstruáció alatt is használni kell-e? Marcsi

1

Tisztelt doktor úr! Április 6-án jött meg utoljára a menstruációm. Tegnap csináltam egy terhességi tesztet, ami pozitív lett. Azóta sajnos sok helyen azt olvasom, hogy ez nem feltétlen jelent babát… A kérdésem az, hogy mikor lenne érdemes nőgyógyászhoz me

Tisztelt doktor úr! Április 6-án jött meg utoljára a menstruációm. Tegnap csináltam egy terhességi tesztet, ami pozitív lett. Azóta sajnos sok helyen azt olvasom, hogy ez nem feltétlen jelent babát… A kérdésem az, hogy mikor lenne érdemes nőgyógyászhoz mennem? Elég ellentmondásos információkat olvasok ezzel kapcsolatban is. Egyébként 39 éves vagyok és még nem szültem. Válaszát köszönöm! Tisztelettel: Ili

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!