Találatok a következő kifejezésre: Milyen szavak kifejezések léteznek (1 db)

Milyen szavak és kifejezések léteznek menstruációra?

Komoly kifejezések is jöhetnek, de f?leg viccesek

Legjobb válasz: Menses, mensi, mikulás, havibaj.

Menses, mensi, mikulás, havibaj.
Elsõ válaszoló vagyok: a minap a párom kérdezte meg tõlem a nyaralás során: "van nálad betti vagy tampi?" Szóval betét vagy tampon :) Vicces volt :D
Én a havi bajt meg a mikulást szoktam használni, de van még pl: vendég, vattadéj, piros betûs nap. Meg még biztos van egy csomó más is.
Az eddigiek mellett egyre többet hallom a "menzi" szót, z-vel ejtve, elborult ezoterikusok "holdkunyhó"-nak nevezik (merthogy az indián asszonyok ilyenkor elvonulnak egy speciális kunyhóba, és pár napig a Holdasszonyhoz imádkoznak), van, aki egyszerûen csak "havi"-nak hívja, én magam annyit szoktam mondani: "megjött" vagy "megvan". A havi baj elnevezés szerintem hülyeség: a normális menstruáció pont azt jelzi, hogy minden rendben van a szervezettel, és nincsen semmi baj az illetõ nõ hormonháztartásával. Ez csak egy vélemény... :P
A kérdező hozzászólása: menyus
Én már menszinek is hallottam sz-szel.
Mi a csajokkal rendornek nevezzuk:) ))))) Peldaul ha valaki nem tudja az osztalybol akkor azt mondjuk a tegnap meglatogatott a rendor.Azert hivjuk rendornek mert hogy a rendor tartja a piros stop tablat es azert:) ))
Én havi áldásnak nevezem. :)
nõ-vér

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Főorvos Úr! Az lenne a kérdésem, hogy alulműködik a pajzsmirigyem, és ez okozhat-e nőgyógyászati problémákat? Nézték a TSH-t, amire az volt a válasz még belefér az értékbe. Sokszor van gyulladásom, van egy kis hüvelyszárazságom, és együttlét után

Tisztelt Főorvos Úr! Az lenne a kérdésem, hogy alulműködik a pajzsmirigyem, és ez okozhat-e nőgyógyászati problémákat? Nézték a TSH-t, amire az volt a válasz még belefér az értékbe. Sokszor van gyulladásom, van egy kis hüvelyszárazságom, és együttlét után pár napig van egy kis fájdalmam.(nem viszket és nem is piros) Már nem tudom, hogy mit csináljak, mert itt nem nagyon foglalkoznak a problémámmal. Két három havonta járok orvoshoz, és mindig kúpokat kapok. Használom a Cikatridina kúpot, de nem nagyon használ. Válaszát nagyon szépen köszönöm:Margó

1

Tisztelt Doktor Úr! Tegnap és tegnapelőtt inszeminációm volt. Az ágyunkon mágneses derékaljon alszunk. 1, Ez a két éjszaka a mágneses derékaljon befolyásolja a teherbeesés esélyét? 2, Mit tanácsol? Alhatok rajta, vagy ez veszélyes? Köszönettel, Anna

Tisztelt Doktor Úr! Tegnap és tegnapelőtt inszeminációm volt. Az ágyunkon mágneses derékaljon alszunk. 1, Ez a két éjszaka a mágneses derékaljon befolyásolja a teherbeesés esélyét? 2, Mit tanácsol? Alhatok rajta, vagy ez veszélyes? Köszönettel, Anna

1

Tisztelt Doktor Úr! A biciklizés milyen hatással van a beágyazódásra? Megakadályozhatja? Mit tanácsol? Válaszát köszönöm, A.

1

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellen

Tisztelt Doktor Úr! 35 éves vagyok babát szeretnénk, rendszertelen egy ideje a menstruációm! Most kezdtünk el vizsgálatokra járni, és az lenne a kérdésem, hogy magamtól szedhetem-e a Premens tablettát, mert ahhoz, hogy folytassuk a kivizsgálást meg kellene jönnie? Bárkinek jó ez, hogy kell szedni? Hátha segítene! Válaszát előre is köszönöm :Gyöngyi

1

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy a Nuvaring hüvelygyűrű mellett alkalmazhazó-e a Vitagyn C krém? Köszönettel, Andrea.

1

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna a

Tisztelt Doktor Úr! Négy hónapja a méhemet és a petefészkeimet is eltávolították, műtét után már egy héttel jelentkezett a hőhullám. Azóta beszedtem egy doboz Feemsen kapszulát, egy doboz Remifemin Plusz tablettát, de még semmi javulást nem érzek. Tudna ajánlani valami hatásos módszert? Válaszát előre is köszönöm!

1

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell

Tisztelt Doktor Úr! 43 éves vagyok 1 éve tüdőembóliát kaptam, fogamzásgátlót azonnal abba kellett hagynom syncumart szedek. Szeretném öntől megkérdezni, mivel bő vérzésem van ami rendszertelenül jön meg, befolyásolja-e a gyógyszer amit sajnos szednem kell! Köszönöm a válaszát! Tisztelettel: Krisztina

1

Tisztelt Doktor Úr. Szeretném megkérdezni önt, hogy méhkivétel és hüvelyplasztika után, három héttel lehetséges a hövelykrémek és kúpok használata, viszketést érzek sajnos, mióta hazajöttem a korházból. Köszönettel. Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston szedése? Köszönettel: V.

1

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, m

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, mert elviselhetetlenek. Utóbb hormonkezelést is adtak (52 éves vagyok), de a kúp (Ortho-Gynest) még elviselhetetlenebb panaszokat vált ki. Most már csak álomba tudom sírni magam, és attól tartok, nincs segítség. Nagyon sok pénzt kiadtam, de egyre drágább gyógyszereket adnak, és semmi hatásuk nincs. A Candidatól nem lehet szabadulni?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!