Találatok a következő kifejezésre: Mikor lehet std-re (1 db)

Mikor lehet már std-re gondolni?

Utána néztem az interneten,és elég ilyeszt?nek hangzik.....mikor lehet már std-re gondolni?Mikor merülhet fel valakiben a gyanú?

Legjobb válasz: Bocs, nem értem a kérdést.. Az STD az nemi betegség. Több nemi betegség is van, de nem mindegyiknek van különbözõ tünete a másiktól. DE:A nemi betegség gyanúja felmerülhet bármikor ha valakivel szeretkeztél védekezés nélkül Azt ajánlom, menj el orvoshoz, nõgyógyászhoz/urológushoz (nem tudom, fiú vagy-e vagy lány). Még akkor is, ha a partnerednek nincs érezhetõ tünete. Az orvos majd különbözõ vizsgálatokkal kizárja a nemi betegséget/terhességet.

Bocs, nem értem a kérdést.. Az STD az nemi betegség. Több nemi betegség is van, de nem mindegyiknek van különbözõ tünete a másiktól. DE:A nemi betegség gyanúja felmerülhet bármikor ha valakivel szeretkeztél védekezés nélkül Azt ajánlom, menj el orvoshoz, nõgyógyászhoz/urológushoz (nem tudom, fiú vagy-e vagy lány). Még akkor is, ha a partnerednek nincs érezhetõ tünete. Az orvos majd különbözõ vizsgálatokkal kizárja a nemi betegséget/terhességet.
A kérdező hozzászólása: Köszi!Lány vagyok...és 7 éve vagyok eggyütt a párommal...csak olyan sûrûn jön vissza nekem a hüvelygyulladás hogy már kezdek kombináli...remélem nincs komoly bajom....:(

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Főorvos Úr! 2 és fél hónapja szedem a Premens tablettát, mivel a ciklus második felében pecsételő vérzésem “barnázásom” volt a menezesig. Kb. két hete a bal oldali mellemben, felső részén, mellkasi tájékon fájdalmat érzek. Mintha beütöttem volna,

Tisztelt Főorvos Úr! 2 és fél hónapja szedem a Premens tablettát, mivel a ciklus második felében pecsételő vérzésem “barnázásom” volt a menezesig. Kb. két hete a bal oldali mellemben, felső részén, mellkasi tájékon fájdalmat érzek. Mintha beütöttem volna, ahhoz hasonló a fájdalom érzése. Elképzelhető hogy ez a Premens tabletta mellékhatása? Vagy a ciklussal függhet össze? Válaszát köszönöm: Andrea

1

Tisztelt Doktor Úr! 66 éves cukorbeteg nő vagyok. Több mint egy éve a fehérneműmön apró sárgás pöttyöket vettem észre, és elég kellemetlen szagot is érzek. Többször volt már, hogy felfázásra antibiotikumot kaptam, de most legutóbb azt mondta az orvos, hog

Tisztelt Doktor Úr! 66 éves cukorbeteg nő vagyok. Több mint egy éve a fehérneműmön apró sárgás pöttyöket vettem észre, és elég kellemetlen szagot is érzek. Többször volt már, hogy felfázásra antibiotikumot kaptam, de most legutóbb azt mondta az orvos, hogy mivel cukorbeteg vagyok, ezért könnyen fertőződöm alulról. Mondtam az orvosomnak is a fenti tüneteket, de ő azt mondta, hogy mindez a betegségemtől van. Lehetséges ez? Kérem szépen mielőbbi válaszát. Előre is nagyon köszönöm. Üdvözlettel Bözse

1

Tisztelt Doktor Úr! 56 éves vagyok januártól nyugdíjas. Februárban felfázási tünetekkel mentem orvoshoz. Azóta kezelnek különböző antibiotikumokkal, 6 hete pedig már hólyagba kapom közvetlenül a gyógyszert, a vizeletem minden vizsgálatkor negatív. Nőgyógy

Tisztelt Doktor Úr! 56 éves vagyok januártól nyugdíjas. Februárban felfázási tünetekkel mentem orvoshoz. Azóta kezelnek különböző antibiotikumokkal, 6 hete pedig már hólyagba kapom közvetlenül a gyógyszert, a vizeletem minden vizsgálatkor negatív. Nőgyógyászati, hasi ultrahang, hólyag és vese ultrahang is negatív. A gyógyszer szedését nem tudom abba hagyni mert 1-2 nap múlva visszaesek. 4 hónapja szedem a gyógyszereket, félek, hogy most még a gyomrom is kikészül. Mi lehet az oka, hogy nem tudok kigyógyulni ebből a betegségből? Hova fordulhatok még? Kérem segítsen! Tisztelettel: Magdi

1

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok /42 évesen elkzdtem klimaxolni/. Kérdésem, hogy meddig kell még védekeznünk. Köszönöm:XYZ

1

Tisztelt Doktor Úr! Premens tabletta csillapítja a menstruációs vérzést? Az ergam csepp hatásos? Válaszát előre is köszönöm Tisztelettel Mayra

1

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok. Az utolsó menstrtuációm nyolc hónapja volt. Szenvedek a klimaxos tünetek mindegyikétől (ingadozó vérnyomás, fejfájás, hőhullámok, enyhe hüvelyszárazság, hangulatingadozások, fokozott ingerlékenység, enyhe depressziós tü

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok. Az utolsó menstrtuációm nyolc hónapja volt. Szenvedek a klimaxos tünetek mindegyikétől (ingadozó vérnyomás, fejfájás, hőhullámok, enyhe hüvelyszárazság, hangulatingadozások, fokozott ingerlékenység, enyhe depressziós tünetek). A kérdésem az, hogy javasolt-e a hormonterápia – amennyiben a Remifemin plus hatástalan – illetve nem túl korán kezdődött nálam a változókor? Meg lehet-e jósolni, hogy az utolsó menszesz után mennyi ideig kínozza a nőket a rendkívül kellemetlen és sok féle tünet?

1

Tisztelt Doktor Úr! 20 éves lány vagyok, egy éve szedek fogamzásgátló tablettát (Lyndinette 20), viszont ez idő végére nagyjából nullára csökkent a libidóm. E miatt arra a döntésre jutottam, hogy váltani szeretnék, s a nőgyógyászom Milligest-et írt fel, a

Tisztelt Doktor Úr! 20 éves lány vagyok, egy éve szedek fogamzásgátló tablettát (Lyndinette 20), viszont ez idő végére nagyjából nullára csökkent a libidóm. E miatt arra a döntésre jutottam, hogy váltani szeretnék, s a nőgyógyászom Milligest-et írt fel, ami – ahogy én tudom – egy magasabb hormontartalmú gyógyszer. Mi a véleménye, jól döntött az orvosom? Mit kell tudni erről a gyógyszerről, milyen mellékhatásai lehetnek? Ön ajánlaná egy annyi idős lánynak, mint én vagyok? Válaszát előre is köszönöm.

1

Tisztelt Főorvos Úr! Én kérdeztem tegnap öntől a Premensről és a Ergam cseprről. Voltam ma dokinál a cseppet nem írta ki állítólag az én érdekemben, vettem 1 Premens tablettát. Az a gondom, hogy szombat óta megvan de csak pecsételget nem rendes a vérzés f

Tisztelt Főorvos Úr! Én kérdeztem tegnap öntől a Premensről és a Ergam cseprről. Voltam ma dokinál a cseppet nem írta ki állítólag az én érdekemben, vettem 1 Premens tablettát. Az a gondom, hogy szombat óta megvan de csak pecsételget nem rendes a vérzés félek jövő héten több lesz de én ezen a héten le akarom tudni. A párom külföldről jön haza 3 hónap után, szeretném ha a mensim elmúlna addig. Mit tegyek? Köszönöm a válaszát

1

Tisztelt Főorvos Úr! 58 éves vagyok. 2010. decemberében rosszindulatú agydaganatot diagnosztizáltak nálam, amit rögtön meg is műtöttek, majd következett a szokásos sugár és kemoterápia. Az MR vizsgálatok eredménye szerint javulni kezdtem, de 3 hónappal ez

Tisztelt Főorvos Úr! 58 éves vagyok. 2010. decemberében rosszindulatú agydaganatot diagnosztizáltak nálam, amit rögtön meg is műtöttek, majd következett a szokásos sugár és kemoterápia. Az MR vizsgálatok eredménye szerint javulni kezdtem, de 3 hónappal ezelőtt egy ujabb MR azt mutatta ki, hogy visszajött a tumor, az orvosom közölte, hogy meg fog operálni, amire sor is került, 2 hónapja. Időközben, kb. 1 évvel ezelőtt kezdődött egy másik problémám: inkontinencia. Az orvosom javasolta, hogy menjek nőgyógyászhoz, amire sor is került, ennek az eredménye negatív volt, semmilyen fizikai elváltozást nem látott a nőgyógyász, a rákszűrés eredménye is negatív volt. Uroxal-t írt fel, amit be is szedtem, kezdetben használt, aztán később már nem. Nagyon kellemetlen, mert szinte ki sem merek mozdulni otthonról, nehogy “baleset” érjen, amire már az elmult 1 év alatt volt példa. Most újra megvizsgált a nőgyógyász orvosom és azt mondta, hogy úgy látja, hogy van a húgyhólyagomon egy apró sérv, meg kellene műteni, de mivel közben folyik az onkológiai kezelésem az alapbetegségemből kifolyólag azt mondta, hogy ezzel várhatunk. Szeretném a véleményét kérni ezzel kapcsolatban. Mivel nem tudom, hogy ez mivel jár, az az igazság, hogy kicsit félek is tőle. Válaszát előre is köszönöm Piroska

1

Tisztelt Doktor úr! 38 éves vagyok, már van gyermekem, az a problémám, hogy szeretkezés után véreztem egy kicsit, mi lehet ennek az oka? Forduljak azonnal orvoshoz? Válaszát előre is köszönöm

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!