Találatok a következő kifejezésre: Mikor felülök biciklire, (1 db)

fiu vagy v lany?
Ha ebbe a rovatba írta a kérdést akkor gondolom, hogy nõnemû a kérdés feltevõje. Lehet, hogy túl kemény az ülés, vagy próbálj meg kényelmesebben elhelyezkedni(told hátrébb a súlypontodat a fenekedre).Vagy még lejjebb engedhetnéd az ülést, lehet, hogy túl magas.Remélem segítettem!
A kérdező hozzászólása: köszi:)
Lehet, ha új a bicikli, hogy még nem szoktad meg, mert keményebb.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr. Szeretném megkérdezni önt, hogy méhkivétel és hüvelyplasztika után, három héttel lehetséges a hövelykrémek és kúpok használata, viszketést érzek sajnos, mióta hazajöttem a korházból. Köszönettel. Erika

1

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston

Tisztelt Doktor Úr! 24 éves lány vagyok, a menstruációm nagyon rendszertelen! Van, hogy hónapokig kimarad, illetve barnás folyásom van! Azt hittem, hogy a stressz miatt rendszertelen, de ez nagyon aggasztó! A legrosszabbtól tartok! Ajánlatos-e a Duphaston szedése? Köszönettel: V.

1

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, m

T. Doktor Úr! Hat hónapja kezelnek égető, viszkető hüvelyi és környéki panaszok miatt. Első alkalommal Candidat tenyésztettek ki, de már számtalan gyógyszert (kúpot) kipróbáltunk és semmi nem segít. Sajnos az említett tünetek miatt már aludni sem tudok, mert elviselhetetlenek. Utóbb hormonkezelést is adtak (52 éves vagyok), de a kúp (Ortho-Gynest) még elviselhetetlenebb panaszokat vált ki. Most már csak álomba tudom sírni magam, és attól tartok, nincs segítség. Nagyon sok pénzt kiadtam, de egyre drágább gyógyszereket adnak, és semmi hatásuk nincs. A Candidatól nem lehet szabadulni?

1

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor

Tisztelt Doktor Úr! A fehérfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Nálam menstruáció előtt jelentkezik körülbelül 1-2 héttel előtte. Gyakran darabos és sárgás színű /más észrevétel nincs/. Mit tanácsol, mi okozhatja ezt vagy ez normális? /együttlétkor is tapasztaltam már/ Köszönettel, Klaudia

1

Tisztelt doktor úr! 46 éves vagyok, tavaly nyáron átestem egy enyhébb strokon és azóta nem tudok saját magamra találni, a sztrókból egész jól kijöttem, rendbe jött a mozgásom csak a beszéddel küzdök még. A próblémám az, hogy állandóan álmos és fáradt vagy

Tisztelt doktor úr! 46 éves vagyok, tavaly nyáron átestem egy enyhébb strokon és azóta nem tudok saját magamra találni, a sztrókból egész jól kijöttem, rendbe jött a mozgásom csak a beszéddel küzdök még. A próblémám az, hogy állandóan álmos és fáradt vagyok, jártam alváslaborba is, a kivizsgálás folyamatban van. A vérzésem pontos és rendszeres, kisebb alhasi fájdalmakat leszámítva, ami az elején van. Néha rám törnek a szörnyű hőhullámok még télen is, néha lever a víz a – fokokban is. Ami eléggé kellemetlen, szedem a remifeminpluszt de a tüneteimet ez sem csökkenti. Van egy kisebbfajta pánik betegségem amire gyógyszert szedek, köszönöm a válaszát és a segítségét. Cs.F. Köszönöm segítségét

1

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos

Tisztelt Főorvos Úr! Lassan egy éve elkaptam a barátomtól egy hüvelyi fertőzést, elmentem orvoshoz, kaptam rá gyógyszert én is és a párom is. (tinidazol-t) Szedek fogamzásgátlót, de már egy fél éve nem merünk gumi nélkül érintkezni mert nekem erős darabos folyásom van, és ha hanem használunk óvszert akkor a páromnak kiütései lesznek és erős, nyílaló fájdalmat érez vizelésnél. Mi lehet ennek az oka? És a darabos folyásnak? Már mindent kipróbáltam a vitagyn c-t is már második dobozzal, egy héten kétszer alkalmazom de nincsen változás. 20éves vagyok, nem túlsúlyos, gondolkoztam már hogy étrendet kellene váltanom de egészségesen táplálkozom.

1

Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 2 hete műtöttek az epémmel és eltávolították. Az lenne a kérdésem, hogy a műtét mennyire befolyásolja a menstruációt, mert nekem nem jött meg. De nem éltem szexuális életet senkivel sem! Várom a válaszát. Előre is köszönöm.

Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 2 hete műtöttek az epémmel és eltávolították. Az lenne a kérdésem, hogy a műtét mennyire befolyásolja a menstruációt, mert nekem nem jött meg. De nem éltem szexuális életet senkivel sem! Várom a válaszát. Előre is köszönöm.

1

Tisztelt Doktor Úr! 23 hetes terhes vagyok. Másfél éve vagyunk együtt a férjemmel. A nőgyógyász talált rajtam néhány condyloma-t. Ezt 3-4 napja le is fagyasztották. A páromon nem látunk semmilyen elváltozást. A kérdésem az lenne, hogy neki is kell valamil

Tisztelt Doktor Úr! 23 hetes terhes vagyok. Másfél éve vagyunk együtt a férjemmel. A nőgyógyász talált rajtam néhány condyloma-t. Ezt 3-4 napja le is fagyasztották. A páromon nem látunk semmilyen elváltozást. A kérdésem az lenne, hogy neki is kell valamilyen kezelés vagy létezik, hogy ő nem is fertőződött meg? Meddig nem lehetünk együtt a párommal? Köszönettel, Anett

1

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok. Több, mint 5 éve eredményes lombikprogramon estem át. Kb. 2-3-éve tapasztalom, hogy rendszertelenné, hosszú lefolyásúvá, és nagyon erőssé vált a menstruációm. legutóbb 37 napra jött meg, de abba is maradt. A 45. napon ú

Tisztelt Doktor Úr! 47 éves vagyok. Több, mint 5 éve eredményes lombikprogramon estem át. Kb. 2-3-éve tapasztalom, hogy rendszertelenné, hosszú lefolyásúvá, és nagyon erőssé vált a menstruációm. legutóbb 37 napra jött meg, de abba is maradt. A 45. napon újra megjött, azóta ( 11 napja) vérzek. Rengeteg alvadt vér távozik belőlem, ami korábban nem volt jellemző, esetleg elenyésző mértékben. Emellett hőhullámok gyötörnek és rossz a közérzetem. Normális ez a nagyfokú alvadt vér távozás? Köszönettel: Vera

1

Tisztelt doktor úr! Az lenne a kérdésem a férjemmel kapcsolatban, 45 éves nagyon feszült, ideges, rátörnek dührohamok, van hogy lehet hozzá szólni, van hogy nem. Ez kb 1 éve kezdődött, most erősödik a dolog. Sok mindenre gndoltam, de most már azt hiszem e

Tisztelt doktor úr! Az lenne a kérdésem a férjemmel kapcsolatban, 45 éves nagyon feszült, ideges, rátörnek dührohamok, van hogy lehet hozzá szólni, van hogy nem. Ez kb 1 éve kezdődött, most erősödik a dolog. Sok mindenre gndoltam, de most már azt hiszem ez klimax. De már kezdek kikészülni tőle. Azt is észrevettem, hogy mindig mondja, hogy ő egyre jobban néz ki, meg minden nő őt nézi. Köszönettel, Timi

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!