Találatok a következő kifejezésre: Mik a a Norcolut tablettával (8 db)

Tisztelt Doktor úr! Kaptam a nőgyógyászomtól Norcolut tablettát rendszertelen vérzésre. Ezt 5 napig kell szednem, most tartok a negyedik napnál és még most sem jött meg (negatív terhes teszt). Ön szerint ha nem jön meg a Norcoluttól, akkor mi lehet a gond

Tisztelt Doktor úr! Kaptam a nőgyógyászomtól Norcolut tablettát rendszertelen vérzésre. Ezt 5 napig kell szednem, most tartok a negyedik napnál és még most sem jött meg (negatív terhes teszt). Ön szerint ha nem jön meg a Norcoluttól, akkor mi lehet a gond? A rákszűrés eredményére még várok. Nagy gond lehet? Egyébként pajzsmirigy alulműködésem van. Ez is befolyásolja a vérzést? Köszönettel várom válaszát. Egy aggódó anyuka!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A vérzés a tabletta abbahagyását követő napok valamelyikén fog jelentkezni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A vérzés a tabletta abbahagyását követő napok valamelyikén fog jelentkezni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor úr! Kaptam a nőgyógyászomtól Norcolut tablettát rendszertelen vérzésre. Ezt 5 napig kell szednem, most tartok a negyedik napnál és még most sem jött meg (negatív terhes teszt). Ön szerint ha nem jön meg a Norcoluttól, akkor mi lehet a gond

Tisztelt Doktor úr! Kaptam a nőgyógyászomtól Norcolut tablettát rendszertelen vérzésre. Ezt 5 napig kell szednem, most tartok a negyedik napnál és még most sem jött meg (negatív terhes teszt). Ön szerint ha nem jön meg a Norcoluttól, akkor mi lehet a gond? A rákszűrés eredményére még várok. Nagy gond lehet? Egyébként pajzsmirigy alulműködésem van. Ez is befolyásolja a vérzést? Köszönettel várom válaszát. Egy aggódó anyuka!

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! A vérzés a tabletta abbahagyását követő napok valamelyikén fog jelentkezni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! A vérzés a tabletta abbahagyását követő napok valamelyikén fog jelentkezni. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán
Tisztelt Hölgyem! Ismételt konzultációt javaslok nőgyógyászával. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán
Tisztelt Hölgyem! Ismételt konzultációt javaslok nőgyógyászával. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Mik a tapasztalatok a Norcolut tablettával kapcsolatban?

N?gyógyászom írta fel,napi 2 tabletta 10 napon keresztül,mindamallett Belara fogamzásgátlót szedek mellé.Norcolutra azért volt szükség mert a tabi szedése mellett vérzésem volt.A doki szerint nem tudott felszívódni a fogamzásgátló,a Norcolut majd beállítja a ciklust.Ti szedtetek már N.-t vagy hallottatok róla valamit?Annyit tudok h er?s megvonásos vérzést fog csinálni.Kicsit félek t?le.

Legjobb válasz: ahogy elnézem ez se egy orvosi egyetem... De kérdezd meg anyádat! Hátha õ is titokban az orvosira jár...

ahogy elnézem ez se egy orvosi egyetem... De kérdezd meg anyádat! Hátha õ is titokban az orvosira jár...

Norcolut tabletta szedése után (5 napig kellett 2*2 szednem miwel 3 hete késik a mensim, ma veszem be az utolsot) mikor kell megjönnie a mensimnek?

Legjobb válasz: Nekem a dokim azt mondta, hogy reggel, délben és este vegyem be, 5 napig. Ez idõ alatt nem valószínû, hogy megjön, de pár nap múlva várhatom. Holnap kell kezdenem.

Nekem a dokim azt mondta, hogy reggel, délben és este vegyem be, 5 napig. Ez idõ alatt nem valószínû, hogy megjön, de pár nap múlva várhatom. Holnap kell kezdenem.

Tisztelt Doktor Úr! Kb. 3 éve fogamzásgátló spirálom van, melytől a menstruációm 10 napig tart. Norcolut tablettát kaptam rá, melyet a menzesz 3. napján kellett elkezdenem szedni ennek most már 9 napja, tehát már 12 napja menstruálok. Kérdésem hogy mi oko

Tisztelt Doktor Úr! Kb. 3 éve fogamzásgátló spirálom van, melytől a menstruációm 10 napig tart. Norcolut tablettát kaptam rá, melyet a menzesz 3. napján kellett elkezdenem szedni ennek most már 9 napja, tehát már 12 napja menstruálok. Kérdésem hogy mi okozhatja ezt, és mit tegyek?

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Sajnos a spirál használata kapcsán gyakoriak a vérzéses problémák. Amennyiben ezek nem rendeződnek, szóba jöhet a hormontartalmú eszköz felhelyezése. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Sajnos a spirál használata kapcsán gyakoriak a vérzéses problémák. Amennyiben ezek nem rendeződnek, szóba jöhet a hormontartalmú eszköz felhelyezése. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Doktor Úr! Kb. 3 éve fogamzásgátló spirálom van, melytől a menstruációm 10 napig tart. Norcolut tablettát kaptam rá, melyet a menzesz 3. napján kellett elkezdenem szedni ennek most már 9 napja, tehát már 12 napja menstruálok. Kérdésem hogy mi oko

Tisztelt Doktor Úr! Kb. 3 éve fogamzásgátló spirálom van, melytől a menstruációm 10 napig tart. Norcolut tablettát kaptam rá, melyet a menzesz 3. napján kellett elkezdenem szedni ennek most már 9 napja, tehát már 12 napja menstruálok. Kérdésem hogy mi okozhatja ezt, és mit tegyek?

Legjobb válasz: Tisztelt Hölgyem! Sajnos a spirál használata kapcsán gyakoriak a vérzéses problémák. Amennyiben ezek nem rendeződnek, szóba jöhet a hormontartalmú eszköz felhelyezése. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Tisztelt Hölgyem! Sajnos a spirál használata kapcsán gyakoriak a vérzéses problémák. Amennyiben ezek nem rendeződnek, szóba jöhet a hormontartalmú eszköz felhelyezése. Üdvözlettel: dr. Langmár Zoltán

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!