Találatok a következő kifejezésre: Miert kell mindig ekkora fajdalmat (1 db)

Miert kell nekem mindig ekkora fajdalmat elviselnem ha megjon?

Itt lent alul a hasam nagyon faj..ez olyan erzes mintha szet akarnak fakadni.A derkamban hasogat... :(

Legjobb válasz: Azt hogy miért, nem tudom megválaszolni. De érdemes lenne elmenned nõdokihoz, aki tudna rá felírni esetleg valami hatásosabbat, mint egy sima fájdalomcsillapító. A másik meg hogy az epeköveket nem szokták eltávolítani? És az étkezésre is ha odafigyelsz akkor nem alakul ki újabb kõ. A vesekövekre is igaz ez, ha megállapítják mibõl van, akkor odafigyelhetsz hogy mit ne egyél.

Azt hogy miért, nem tudom megválaszolni. De érdemes lenne elmenned nõdokihoz, aki tudna rá felírni esetleg valami hatásosabbat, mint egy sima fájdalomcsillapító. A másik meg hogy az epeköveket nem szokták eltávolítani? És az étkezésre is ha odafigyelsz akkor nem alakul ki újabb kõ. A vesekövekre is igaz ez, ha megállapítják mibõl van, akkor odafigyelhetsz hogy mit ne egyél.
Tényleg jó ötlet lenne elmenni dokihoz! Nem akarlak megijeszteni, de az egyik barátnõmnek szervi ok állt a hátérben és még pont idõben ment orvoshoz! Persze, lehet, hogy nálad nem ilyen nagy a baj....de azért jó lenne ha, elmennél! Az elõttem szólóval kicsit vitáznék, mert epe- és vesekõ is kialakulhat attól függetlenül, hogy mit eszel. Mert a biológiai és genetikai hajlammal nem lehet mit kezdeni. Nekem pont így van a vesekõvel. Szóval ne idegeskedj, menj el orvoshoz! Ne félj, nem harap! :)
Szerintem mindenféleképpen a táplálkozásodon kellene változtatni! El van savasodva a szervezeted, sürgõs lúgosításra lenne szükséged! ajánlom:www.innerlight.com
Nekem az algopirin nospa keverék segített.Ezt adták a mentõsök is csak injekcióba.Menj el egy nõgyógyászhoz és beszéld meg vele, õ mit ajánl.
Nekem is hasonló fájdalmaim szotkak lenni! Én is 17 éves vagyok, és már 3 éve is voltak ilyenek. A derekam szintén nagyon hasogat meg a hasam majd leszakad sõt még a lábamba is kiterjed a fájdalom :( De ezek mind csak az elsõ nap vannak aztán elmúlik. Egyébként multkor még akkor bevettem egy nospát amikor még csak gyenge fájdalmaim voltak, és utána nem fájt jobban :) Egyébként én nem akarok nõgyógyászhoz menni :( Szóval nospa, meg a melegvizes palack is jót tenne Neked:)
nekem az algopirin segitett.
Sok lányt ismerek, akiknek iszonyatosan fáj amikor megjön, és tévesen fájdalomcsillapítót használnak. Pedig a gyógyszer csak a tünetet szünteti meg (vagy még azt sem) Tápanyag hiány az oka, sok lányt rábeszéltem már hogy szedjen multivitamint és eddig még mindenkinél bevált, vagyis elmúltak a fájdalmak. A sima gyógyszertári vitaminok semmit nem érnek, túl kevés van bennük. Ami jó az a Scitec: Multi-X vagy ISS Super Vitamin Pak (google-ban rá tudsz keresni hol lehet kapni)

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon erős verejtékezés és hőhullám keseríti meg a napjaimat, már 11 éve. Most 51 éves vagyok, semmilyen gyógyszert nem szedek. A hőhullámra szoktam a Remifemin pluszt és a Klimin slimet, időnként váltakozva szedni. Kérdésem az lenne,

Tisztelt Doktor Úr! Nagyon erős verejtékezés és hőhullám keseríti meg a napjaimat, már 11 éve. Most 51 éves vagyok, semmilyen gyógyszert nem szedek. A hőhullámra szoktam a Remifemin pluszt és a Klimin slimet, időnként váltakozva szedni. Kérdésem az lenne, hogy meddig fog még tartani ez az állapot, mikor lehetne már abbahagyni a gyógyszerszedést, és hogy elmúlik-e ez egyáltalán valamikor? Sokszor a gyógyszer mellett is nagyon rosszul érzem magam.

1

Tisztelt Doktor úr! Egy elviselhetetlen hüvelyszárazságra zsíros krémet használok, amelyet a gyógyszertárban készítettek a részemre. Szeretném megkérdezni, hogy árthatok-e ezzel magamnak? Mély tisztelettel várom a válaszát! V.-né

1

Tisztelt Doktor úr! Szeretném megkérdezni Öntől, hogy a hüvelyszárazság csak a változókor tünete, vagy lehet más oka is, mint például egy lelki eredetű idegi probléma? Hova forduljak ezzel a problémával? Neurológiára, vagy pszichiátriára? Mit tegyek? A sz

Tisztelt Doktor úr! Szeretném megkérdezni Öntől, hogy a hüvelyszárazság csak a változókor tünete, vagy lehet más oka is, mint például egy lelki eredetű idegi probléma? Hova forduljak ezzel a problémával? Neurológiára, vagy pszichiátriára? Mit tegyek? A szárazságra használjam a krémeket, kúpokat? Mit csináljak, hogy ezektől az elviselhetetlen borzalmaktól végre megszabaduljak? Válaszát és a segítségét nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: V. Éva

1

Tisztelt Doktor Úr! A havi menzeszem előtt három nappal voltam együtt a párommal, és hólyaghurutot kaptam, amelyet tőzegáfonya kapszulával kezeltem. Egy nap késéssel jelentkezett a havim, ám nagyon gyenge, szinte csak pecsételő vérzésként. Kérdésem, hogy

Tisztelt Doktor Úr! A havi menzeszem előtt három nappal voltam együtt a párommal, és hólyaghurutot kaptam, amelyet tőzegáfonya kapszulával kezeltem. Egy nap késéssel jelentkezett a havim, ám nagyon gyenge, szinte csak pecsételő vérzésként. Kérdésem, hogy ez normális-e, és hogy utalhat-e terhességre?

1

Tisztelt Doktor úr! Február elején voltam rákszűrésen, ezt követően április közepén kaptam egy levelet a nőgyógyászatról, hogy vissza kell mennem, mert az egyik eredményem nem lett jó. Sajnos csak májusban sikerült visszamennem az orvoshoz, akkor közölte,

Tisztelt Doktor úr! Február elején voltam rákszűrésen, ezt követően április közepén kaptam egy levelet a nőgyógyászatról, hogy vissza kell mennem, mert az egyik eredményem nem lett jó. Sajnos csak májusban sikerült visszamennem az orvoshoz, akkor közölte, hogy hüvelygyulladásom van. Elmondtam Neki, hogy a rákszűrés időpontja körül fel voltam fázva, melyre antibiotikumot szedtem, illetve később más okból kifolyólag átestem még egy antibiotikum kúrán. Doktor úr Vitagyn C krémet írt fel. Az első nap után égő, viszkető érzést éreztem, és azóta barnás folyásom van, abba is hagytam a krém használatát, a használat előtt semmilyen panaszom nem volt. Az lenne a kérdésem, hogy ez normális reakció-e, és folytassam-e a kezelést? Előre is köszönöm a segítségét! Bea

1

Tisztelt Doktor úr! Folyamatosan visszatérő hüvelygyulladásom van, fehér, túrós, viszkető, és kellemetlen, égő érzés közösülés folyamán. Többször jártam már nőgyógyásznál, vettek kenetet, kiderült, hogy sok baktérium van a nemi szervemben, többek közt can

Tisztelt Doktor úr! Folyamatosan visszatérő hüvelygyulladásom van, fehér, túrós, viszkető, és kellemetlen, égő érzés közösülés folyamán. Többször jártam már nőgyógyásznál, vettek kenetet, kiderült, hogy sok baktérium van a nemi szervemben, többek közt candida. A kenetvizsgálat után kaptam készített hüvelykúpot, de visszatért a problémám. Próbáltam nagyon sok házi praktikát, élőjoghurtos teafaolajos tampon estére, illetve használtam már Betadin kúpot is. 2 hétig most legutóbb Fluconazole tablettát kaptam, amit 4 héten keresztül kellett szednem heti egyszer, és mellé Canesten kúpot, a vénykötelest. De megint érzem a tüneteket, pedig múlt héten szedtem be az utolsó tablettát. Páromat is folyamatosan kezelem. Napi szinten használok szexuális segédeszközöket mert webcamera modell vagyok. Mit tehetek ellene, hogy ne jöjjön mindig vissza?

1

Tisztelt Dr. úr! Állandó hőhullámaim vannak, és most kb. 2 hónapja vettem észre, hogy fáj a vesém alatt. Mivel nem javult, elmentem nőgyógyászhoz, aki azt mondta, hólyaggyulladásom van. Sajnos 8 éve volt egy nagy műtétem is, de az egyik petefészket meghag

Tisztelt Dr. úr! Állandó hőhullámaim vannak, és most kb. 2 hónapja vettem észre, hogy fáj a vesém alatt. Mivel nem javult, elmentem nőgyógyászhoz, aki azt mondta, hólyaggyulladásom van. Sajnos 8 éve volt egy nagy műtétem is, de az egyik petefészket meghagyták. Most saját magától elkezdett sorvadni , a műtétem óta nagyon sokszor van hólyaggyulladásom. Miért? Miért van, hogy a petefészek elhal? És még a szemérem ajaknál is sorvadás van, vagyis fehérebb. Ez mitől van? Hova menjek? Mit csináljak? Köszönettel a válaszáért!

1

Tisztelt Doktor Úr! 45 éves vagyok, 7 hónapig kimaradt a menzeszem, de a napokban megjött. Ez már klimax? Vagy hormonális probléma? Esetleg van olyan gyógyszer, amivel végleg el lehet mulasztani a menzeszt? Köszönöm válaszát!

1

Tisztelt Doktor úr! Elmúltam 70 éves. Az egész szeméremtestem fáj, viszket, de kezelőorvosom szerint nincsen fertőzés. Próbáltam gombaellenes krémeket, heteken keresztül. Semmi javulás! Mit tudna ajánlani? Sajnos ez egy tűrhetetlen állapot. Mennyi időbe t

Tisztelt Doktor úr! Elmúltam 70 éves. Az egész szeméremtestem fáj, viszket, de kezelőorvosom szerint nincsen fertőzés. Próbáltam gombaellenes krémeket, heteken keresztül. Semmi javulás! Mit tudna ajánlani? Sajnos ez egy tűrhetetlen állapot. Mennyi időbe telhet a javulás? Létezik egyáltalán, hogy tünetmentes leszek még ebben az életben? Mária

1

Tisztelt Főorvos úr! Én most olyan kérdéssel fordulok Önhöz, amely ezen az oldalon talán nem gyakori. Vastagbéldaganat miatt műtöttek, amely a bél középső szakaszán volt, így nem kellett kivezetni. Alig volt előtte panaszom, így háziorvosomnak köszönhetem

Tisztelt Főorvos úr! Én most olyan kérdéssel fordulok Önhöz, amely ezen az oldalon talán nem gyakori. Vastagbéldaganat miatt műtöttek, amely a bél középső szakaszán volt, így nem kellett kivezetni. Alig volt előtte panaszom, így háziorvosomnak köszönhetem, hogy rögtön javasolta a tükrözést. Ezzel állapították meg, hogy mindenképpen mielőbbi operációra van szükség. Ugyan nyirokcsomó áttéteket nem találtak, de mégis javasoltak tablettás kemót. Ismerősömnek sugárkezelést is kellett kapnia a műtét után. Nekem ez nem szükséges? Most lesz az onkológiai bizottsági konzílium, ahol valószínűleg meg fogják erősíteni ezt a javaslatot. Ön szerint elfogadjam ezt? Félek a mellékhatásoktól, ezért kérdezem. Avemart kezdtem szedni. Erről mi a véleménye?

1

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!