Találatok a következő kifejezésre: Mi történik a fogamzásgátló hatása, (3 db)

Hogyan csokkentik egyes gyogyszerek a fogamzasgatlok hatasat? Mi tortenik ha "le van csokkentve"?

Hisz gatoljak a peteerest, a beagyazodast.. Talan ilyen spontan peteeres tortenhet? Ha valaki tud erre valaszt akkor megkoszonnem nagyon hogyha leirna.

Legjobb válasz: Nem tud rendesen felszívódni a gyógyszer, nem bontja le rendesen a szervezet ezért nem feltétlenül gátolja meg rendesen a peteérést. A spontán az marhaság, ilyen esetben meg fõleg, ennyi erõvel mindenki terhes lenne tabletta mellett, antibiotikumoktól függetlenül.

Nem tud rendesen felszívódni a gyógyszer, nem bontja le rendesen a szervezet ezért nem feltétlenül gátolja meg rendesen a peteérést. A spontán az marhaság, ilyen esetben meg fõleg, ennyi erõvel mindenki terhes lenne tabletta mellett, antibiotikumoktól függetlenül.

Mi történik ez a fogamzásgátló hatása, vagy normális vagy meghülyült a testem? 16 éves vagyok. Yasminellet szedek.

Már régebben is írtam kérdést amikor megkérdeztem hogy folytassam e a tablettát ha 2 napig alig volt meg. Folytattam, kedden jött meg el?sz?r nagyon kicsit majd szerdán, aztán csütörtökön semmi. PÉnteken az iskolában letekertem 8kmt 11 perc alatt és utána megint ugyanannyi jött bel?lem mint szerdán,talán egy kicsit sötétebb. Úgy gondoltam, hogy biztos csak az er?ltetést?l, de azóta nem folyamatosan de egy csomószor begörcsöl a hasam, pedig nem vagyok görcsös. Olyan nyilaló, feszít? fájdalom, azt hittem biztos a biciklit?l van ,mert hát nem vmi kényelmes az ülés. Aztán tegnap, szombaton is jött bel?lem, de estefelé már semmi, ezért lefeküdtem a barátommal. Nem múltak el a görcsök, és ma is véreztem, de ugyancsak kicsit.

Legjobb válasz: Az elsõ hónapban én 12 napig menstruáltam váltakozó erõsséggel, a másodikban csak a gyógyszerszünet 5. napján jött meg... én ezalatt nemcsak testileg, de lelkileg is összedõletm, folyamatosan sírtam, hisztiztem. Visszamentem a dokihoz, elrendelt 1 hónap szünetet és most fogom elkezdeni az új gyógyszerem (azt amit te most szedsz)- remélem jó lesz. Mindenkinek más gyógyszer jó, máshogy reagál rá s szervezetünk, ezt elõre a dokik sem tudják szóval általában az elsõ gyógyszer még nem nagyon szokott beválni (nem akarok általánosítani, csak ismerõseim körében ez a tapasztalat), de enneek a hormonszintje alapján el tudják döntei, h kb. milyenre van szükséged. Szóval irány a doki! Remélem segíthettem valamicskét.

Az elsõ hónapban én 12 napig menstruáltam váltakozó erõsséggel, a másodikban csak a gyógyszerszünet 5. napján jött meg... én ezalatt nemcsak testileg, de lelkileg is összedõletm, folyamatosan sírtam, hisztiztem. Visszamentem a dokihoz, elrendelt 1 hónap szünetet és most fogom elkezdeni az új gyógyszerem (azt amit te most szedsz)- remélem jó lesz. Mindenkinek más gyógyszer jó, máshogy reagál rá s szervezetünk, ezt elõre a dokik sem tudják szóval általában az elsõ gyógyszer még nem nagyon szokott beválni (nem akarok általánosítani, csak ismerõseim körében ez a tapasztalat), de enneek a hormonszintje alapján el tudják döntei, h kb. milyenre van szükséged. Szóval irány a doki! Remélem segíthettem valamicskét.
Szia! Én 2 hónapja szedem a YASMINELLÉT, és nekem is elsõ levél szedésekor volt ilyen barna folyásom több napig.Én is megijedtem, és felhívtam a nõgyógyászomat és mondta h ne féljek ez elõfordulhat a tablettaszedés elsõ 2-3 hónapjában. De képzeld azóta is szedem és semmi bajom , már nincs barna folyásom és rendesen mejgött a 4-dik napon:) Nagyon sokan szedik ezt a tabit és én csak jókat hallok róla!Türelem és helyre jön minden, nehogy abbahagyd mert akkor csak még többet ártasz vele. Ha 3-dik hónap után is lesz ilyen közti vérzésed, csak akkor menj vissza a dokihoz, mert meg kell h szokja a szervezeted a gyógyszert!!!!
Ha még csak 6 napja szeded és ilyen tüneteid vannak, az még semmit sem jelent! Csak szokja a szervezeted. Kb. 3 hónap kell, hogy megszokja, ez idõ alatt lehet pecsételõ vérzés, de nem kell aggódnod! Ha utána is lesznek tüneteid, akkor válltani kell másikra!
az elsõ hónapokban elõfordulhat köztes vérzés, de ha ez tartós, tehát mondjuk még a 3. hónapban is elõfordul akkor mindenképpen doki és lehet hogy váltanod kell
A kérdező hozzászólása: köszönöm, az arcomra szedem, szóval a pattanásaimra, elég sokat szenvedtem miatta, jó sok gyógyszert is szedtem és végül bõrgyógyász a fogamzásgátló mellett döntött.
Ez még elég kevés idõ, hogy kiderüljön, jó-e? Szedd tovább a tabit (3 hónapoz szoktak javasolni), mert valószínû el fog múlni. Ha mégse, irány a doki és új tabi. (2. válaszadó voltam)
arcodra szeded? az pontosabban mit jelent?
A kérdező hozzászólása: csak 6 napja szedem...azt mondták a Yasminelle csökkentett hormontartalmú és nem lesz tõle semmi bajom, és igazából az arcomra szedem, meg nyilván a váratlan babától sem kell félnem.
Szia! Ez nem normális szerintem. Mióta szeded? Mert lehet, hogy nem jó neked ez a fajta tabi. Én a helyedben elmennég dokihoz, elmondanám mindazt, amit itt leírtál és újat iratnék fel!
A kérdező hozzászólása: köszönöm a válaszokat, megnyugodtam:)

Claritine Akut Tabletta az antibiotikum? Befolyásolja a fogamzásgátló tabletta hatását? Egyébként mi történik ha a tabletta mentes napon beveszek egyet, elmegy a tabi hatása?

Legjobb válasz: A claritine nem antibiotikum, hanem egy úgynevezett antihisztamin, amit allergiás betegségekre szoktak adni. Nem valószínû, hogy befolyásolják egymást, de a biztonság kedvéért egy órás különbséggel vedd be õket. A fogamzásgátló hatása nem megy csak úgy el.

A claritine nem antibiotikum, hanem egy úgynevezett antihisztamin, amit allergiás betegségekre szoktak adni. Nem valószínû, hogy befolyásolják egymást, de a biztonság kedvéért egy órás különbséggel vedd be õket. A fogamzásgátló hatása nem megy csak úgy el.

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!