Találatok a következő kifejezésre: Mi történhet, a lánynak az orvos (1 db)

Mi történhet, ha a lánynak az orvos nem megfelelő tablettát ír fel ill. túl korán kezdi el szedni?

Arra gondolok, hogy én 13 évesen Diane35.öt szedtem talán még korábban az arcomra, b?rgyógyász írta fel. Szedtem egy ideig, majd abba hagytam 15 és fél évesen megint szedtem ugyanezt, majd gracialt, Lindinette 20-at és még volt egy féle amire nem emléxem. Soha nem vettek t?lem vért, vagy vizsgáltak meg, elmentem n?gyógyászhoz és felírta. Nem kérdez?sköftem, mert ? az orvos tudja mit csinál. Vagy ? is felel?tlen lett volna??? Most 22 éves vagyok, 2 éve nem szedek semmit, jöv?re szeretnék már babát. Lehet, hogy a korai fogamzásgátlók miatt nincs jó peteérésem? Lehet más problémám bel?le??? A menszeszem 3-4 napig tart, az els? napban ömlik bel?lem, utána szinte semmi. Ez utalhat a rossz peteérésre???

Legjobb válasz: Nem értem a problémádat, ha nem érzel semmit, akkor honnan gondolod, hogy bajod lenne. A menzeszem nekem is 3-4 napig tart, nekem is elsõ nap rengeteg, uténa már csak kevés, én 5 hónapja szedek tablettát, amugy én is 22 vagyok, de azelõtt is ilyen volt a menzeszem. Nem hinném, hogy gond lenne a gyerekvállalsnál, mert egyre gyakrabban hagsúlyozzák, hogy a tabletta abbahagyása után visszatér a fogamzóképesség, viszont 13 évesen szerintem bagyon korai volt, még ha pattanások miatt is szedted. Nem is volt akkor vormális ciklusod, de hát elmélet ben a doki tudja, mi van. Az hogy nem kérnek vérvételt, te miért nem mondtad, hogy szeretnél?? A doki nem foglalkozik, vele, engem is a kérésemre vizsgált meg. Ez a te felelõtlenséged is, meg se vizsgált még soha?? Ha gyereket akarsz, azért jó lenne kivizsgáltatnod magad.

Nem értem a problémádat, ha nem érzel semmit, akkor honnan gondolod, hogy bajod lenne. A menzeszem nekem is 3-4 napig tart, nekem is elsõ nap rengeteg, uténa már csak kevés, én 5 hónapja szedek tablettát, amugy én is 22 vagyok, de azelõtt is ilyen volt a menzeszem. Nem hinném, hogy gond lenne a gyerekvállalsnál, mert egyre gyakrabban hagsúlyozzák, hogy a tabletta abbahagyása után visszatér a fogamzóképesség, viszont 13 évesen szerintem bagyon korai volt, még ha pattanások miatt is szedted. Nem is volt akkor vormális ciklusod, de hát elmélet ben a doki tudja, mi van. Az hogy nem kérnek vérvételt, te miért nem mondtad, hogy szeretnél?? A doki nem foglalkozik, vele, engem is a kérésemre vizsgált meg. Ez a te felelõtlenséged is, meg se vizsgált még soha?? Ha gyereket akarsz, azért jó lenne kivizsgáltatnod magad.
A kérdező hozzászólása: Lehet, hogy nem fontos, de eszembe jutott, Yadinet szedtem.
A kérdező hozzászólása: 13-15 évesen soha nem is gondoltam volna, hogy vérvétel kellene! Ez az én felelõsségem? Honnan kellet volna tudnom, hogy hogyan is mûködik ez???
A kérdező hozzászólása: Nem én csak félek hogy a tabletta okozot e valami problémát a szervezetemben. Amúgy halt már meg úgy ember, hogy nem érezte, hogy beteg. :(((
Ez igaz, ezért szerintem jó lenne, ha elmennék egy normális nõgyógyászhoz és megvizsgáltatnád magad, az elõbb már írtam, hogy én 5 hónapja szedem és nekem is voltak már furcsa tüneteim, de a nõgyógyász kiröhögött, hogy az biztos nem attól van. Amugy mióta abbahagytad, mindig rendesen megjön, nem volt gond soha?
A kérdező hozzászólása: 14-15 éves koromban, mikor abba hagytam a szedést miníg 5-6 napos menstruációk voltak. majd 3-4 évig folyamatosan szedtem, most hogy megint abba hagytam csak 3-4 naposak és 28-32 napra jönn meg. Keresek egy magánorvost, sajnos az állami orvosokkal az a baj, hogy nem választahatok, mindíg más rendel a kórházban, és soha nem lehet kiszámítani ki van ott.
A kérdező hozzászólása: Talán kétszer volt, hogy nem akart megjönni. Elmentem orvoshoz, de nem nagyon foglalkozott velem, azt mondta a bogyó abba hagyása miatt van.
Honnan szeded, hogy rossz a peteérésed??? Ha megjön minden hónapban, akkor van peteérésed, tehát nem értem a problémádat! Elvileg bármikor teherbeeshetsz, hisz a ciklusod normálisnak mondható! Nekem is volt már olyan, hogy 5-6 napig is megvolt, az elsõ 2 napban szó szerint ömlött a vér belõlem, aztán amikor a köv. alkalommal megjött meg alig volt! Persze amióta tablettát szedek (Gracial-t 4 éve) csak kb. 3 napig tart a mensim és nem ömlik a vér belõlem!
Anno nekem is úgy írták fel 15 évesen a Tri-regolt, hogy nem volt se vérvétel, se semmi, csak megvizsgált az orvos kézzel, meg kenetet vett, de már azzal a lendülettel írta is a receptet. De nem lett belõle semmi bajom, most 21 vagyok és van egy fél éves kisfiam. Bár te elég sokféle gyógyszert szedtél, ami valószínûleg nem egészséges. Én azt tudom javasolni, hogy menj el egy rendes normális nõgyógyászhoz (nem muszáj, hogy magándoki legyen, csak kérdezz utána, hogy kit ajánlanak), és vizsgáltasd meg magad. Amúgy is ajánlott a tervezett teherbeesés elõtt kivizsgáltatni magad, hogy minden rendben van-e. Szóval menj el dokihoz, mondd meg, hogy babát szeretnél, és nézze meg, hogy mennyi esélyed van egy problémamentes terhességre, és egyáltalán a teherbeesésre. És persze említsd meg neki is, amit itt leírtál.

Hasonló válaszok

A kérdés szövege Válaszok száma

Baj, ha szedtem a fogamzásgátlót kb.5 hónapig, aztán az utolsó levélnél, már csak pár napig szedtem?

Azért kérdezem, mert már hallottam olyat, hogy muszáj végig szedni a levelet. A szedést pedig azért hagytam abba, mert terhességre utaló jelek voltak. pecsételés, szédülés, hányinger.(Most már tudom, hogy nem vagyok terhes,"csak" a gyógyszer mellékhatásai.)Csináltam tesztet is. Előre is kösi a válaszokat

4

Az normális ha a fogamzásgátló abbagyása után, émelygek, fáj a fejem, hányingerem van és egész nap csak feküdnék? Nektek milyen tapasztalaitok voltak?

1

Létezik olyan óvszer, ami a makkrésznél keskenyebb, kisebb átmérőjű mint a gumiperemnél?

2

Kihagytam egy szem tablettát az első héten, lehetek terhes?

A levél harmadik tablettáját csak 14 óra elteltével vettem be, előző nap és aznap is volt szex, mikor teszteljek?

31

SÜRGÕS! 13 napig szedtem fogamzásgátló tablettát (cypromix) amit a nődoki irt fel, de vizsgálat nélkül.13. nap után rosszul lettem tőle. Többi lent. (? )

Fájtak a melleim, furán, kábultnak érzem magam, fáj a gyomrom,
semmi étvágyam nincs max 3szor eszek egy nap. 6 napja nem
szedem és a melleim kezdenek helyre jönni, már nem feszülnek,
de az étvágytalanság és a kábult érzés még mindig tart. És most
elöbb is fog megjönni a menstruációm, hogy így 13nap múlva
abbahagytam?
Vagy kb hogy fog megjönni? Az alhasam és a derekam eléggé fáj most... És az étvágytalansággal mit csináljak?

7

Ha a szolnoki hetényibe akarok menni 72 órás tablettát feliratni oda csak úgy bemehetek vagy előtte szólni kell?

Valakinek esetleg tapasztalat?:/

3

Holnap megyek vérvételre, mert pajzsmirigy beteg vagyok. Szerintetek kimutatja az esemény utáni tablettát?

Szóval tegnap történt meg a közösülés, de kiszakadt az óvszer, viszont párom gumi +megszakítós módszerrel szokta a biztonság kedvéért hát most ez sem jött össze mert mire húzta ki addigra neki már jött az anyag és a gumit meg nem vettük észre hogy kiszakadt szval. kb fele a lepedőn másik fele belém landolt.

4

Volt esetleg valakinek hasonló problémája?

Sziasztok!

A problémám a következő: egy hónappal ezelőtt leálltam a fogamzásgátlóval. Nem tapasztaltam pecsételő vérzést, semmi rendellenességet egészen csütörtökig. A barátommal szeretkeztünk, és az aktus végén véreztem. Ez éjszaka volt, nem is aggódtam miatta, mert esedékes, hogy megjöjjön, ezért úgy gondoltam, hogy reggelre valószínűleg megérkezik a menstruációm, de azóta sem jött meg. Szerdára sikerült bejelentkeznem az orvoshoz, de eléggé aggódunk, ezért írtam ki a kérdést, bízva abban, hogy valakinek esetleg volt már hasonló problémája. Mitől lehet ez? Hüvelygyulladás vagy valami fertőzés? Sajnos anyumnak volt már méhszájsebe, nagyon félek (sajnos, úgy gondolom, megalapozottan), hogy talán nálam is erről van szó.

Előre is köszönöm a válaszokat!

1

Nem jött meg a gyógyszer mentes héten. Miért?

8 éve szedek tabit,ilyen még nem történt de hallottam hogy lehetséges egy alkalom kimarad.. szóval ez belefér? Rendben szedtem a tabit,nem hánytam,hasmenésem nem volt,nem szedtem antibiotikumot stb.. Ami még eszembe jutott hogy múlt hónapban kimaradt egy tabi az első hétből de a szünetben akkor rendesen megjött így nem gondolnék terhességre..24L

2

Esemény utáni tablettát előre is lehet iratni vagy csak utólag amikor már beütött a baj?

6

Ha éttermek, kávézók, bankok, okmányirodák, földhivatalok, posták, takarékszövetkezet, áruházak nyitvatartása érdekli, kattintson ide!